Pozitíva firmy

Dobré 2 kolegyne, to je všetko..

Negatíva firmy

No kde začať. Človek s nádejou na lepšiu prácu zostane citovo vyprahnutý po 3 mesiacoch. Ale zoberiem to od začiatku.. Recenzie na túto firmu sú hrozné, bohužiaľ sú aj pravdivé. Nastúpila som sem, pretože som očakávala, že si konečne nájdem stabilné zamestnanie a že aj zamestnávateľ bude fajn. Môžem si teraz hlavu o stenu trieskať, aká som bola naivná. Školenia boli síce zaujímavé, lenže je to také kvantum informácii, až z toho na konci dňa bolí hlava a na ďalší deň si človek nič nepamätá. Po týždni idete "naostro" volať s ľuďmi, roztraseným hlasom sa im snažíte predať dovolenku pričom si pripadáte ako totálny amatér. Samozrejme, je to jasné aj tým ľudom, že ste zase jeden z tých, čo niečo ponúka, avšak toto je ten lepší prípad - oni si zadali tú požiadavku na dovolenku. Keď ale ľudom poviete, že je to drahšie ako si oni naklikali na stránke (a nebavíme sa tu o rozdiele 10€) a už tú dovolenku nechcú, tak potom začnú prehováračky a kalerábiky do hlavy, aké je to výhodné atď, atď.. Ak ale ľudí takto neprehovárate, nastávajú od vedúcich otázky - ,,Prečo si klientovi neponúkla nejakú alternatívu, ktorá by bola pre neho aj dostupná?" .. Je veľmi smutné, že nech sa akokoľvek snažíte, v deň výplaty Vám zostanú len oči pre plač. Ešte smutnejšie na tom je to, že každý okolo Vás tým ľudom hovorí to isté čo vy, darí sa mu síce predávať, ale každý zamestnanec je pod takým neuveriteľným tlakom, a prečo to vlastne? PRETOŽE KAŽDÝ JE NAHRADITEĽNÝ!!! Načo je ale takýto tlak dobrý? Človek sa neustále musí rozhodovať v tej rýchlosti v hlave, aby tým ľudom nepovedal nejakú milnú informáciu, pretože potom môže nastať nejaká finančná penalizácia atď. Všetci sú kariéristi, chcú veľa predávať. Možno dakedy bola radosť tu pracovať, ale teraz to tak určite nie je. Zostávať na nadčasoch, ktoré nemáte platené, pretože musíte preberať toľko a toľko klientov denne. Je to proste hnus. A prečo som teda bývalý zamestnanec? Dostala som výpoveď hodinu pred koncom pracovného dňa, 5 dní po ukončení skúšobnej doby. Ako keby sa nevedeli rozhodnúť, či som pre firmu prínosom alebo nie. O dosť divnejšie je, že mi bola podsúvaná možnosť kariérneho rastu na junior teamleadera. Keď som to odmietla, tak som o 2 týždne na to dostala výpoveď. A vraj nemám také výsledky ako moji kolegovia? Každý sa snaží robiť maximum čo je v jeho silách. XYkrát som denne počula od klientov, že som milá, že sú radí že im nimi dopytované informácie rada preverím, atď.Avšak toto nikomu z vedenia nič nehovorí. Čím viac náborov každé 3 mesiace budú robiť, tým bude celé call centrum pustejšie, pretože postupne odíde každý! A na druhej strane som rada, že som tú výpoveď dostala, pretože sa mi v novom zamestnaní dýcha podstatne lepšie :).. Ja len želám trochu viac empatie každému z vedenia, potenciál tam je, ale dokým sa nezmení prístup tých, ktorí to môžu zmeniť.. Veľa šťastia všetkým čo tuto uzavrú pakt o zlých snoch po dobu trvania 3 mesiacov. Amen

Ďalšie recenzie firmy Invia

Invia - 13.04.2023

Poistenie

Bývalý zamestnanec Pred 12 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Kolektív

Negatíva firmy

Nebudete upozornení na fakt, že poistenie voči zamestnávateľovi nieje na pól roka ale na dobu neurčitú , tak keď vás po sezóne prepustia je dosť možné že vám po pól roku vznikne nedoplatok . Určite vám nepovedia , že sa jedna o sezónu prácu .

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Pozitívne bolo že sme boli traja pri nástupe a sme boli mladý kolektív, aj počas školení. Nevadilo nikomu že som rodená maďarka pochopili čo som chcela povedať.

Negatíva firmy

Keď som mala pohovor tak bolo v poriadku nikomu nevadilo že som maďarka, ale keď som nastúpila na školenie zrazu začalo vadiť. Na konci školení posledný deň sa ma lektor spýtal či by som nevedela aj pre maďarskú Inviu na čo som povedala okej, nakoniec my dali prvý hovor s klientom čo bola nekonkrétna objednávka pri čom moji ďalší kolegovci dostali konkrétnu. Som bola celá šťastná že som zvládla prvý hovor, nakoniec pondelok mi povedal Team leader že to bolo fiktívne že poprosili ich kolegyňu aby zahrala že chce zájazd, to by ešte bolo v poriadku ale nasledovalo to celý cirkus. Teamleader povedal že nedajú ma pre slovenskú klientelu a mám ísť na školenie do Nitry nech pozrem spoje. Nakoľko ja cestujem až z Galanty tak som samozrejme finančne horšie na tom... Tak zavolala pani z Nitry s ktorou som sa rozprávala po slovensky, samozrejme podľa nej som bola perfektná len by trebalo preškoliť... Ale keď už prišlo k tomu či sa mám preškoliť v Bratislave tak už bol problém. Že sa mám preškoliť v Nitre čo je od môjho bydliska 60 km, a nemám žiaden priamy spoj a nenarodila som sa Bohužiaľ bohatou. Tak som povedala ak my to preplatia okej berem. Najprv povedali že preplatia mi cestu potom, za 10 minút bolo že to odmietli. Nakoniec vyhadzov kvôli tomu lebo nemám peniaze aby som sa školila na maďarskú MDA, resp. Pre vnútorný systém Invie a preto lebo mám slabý maďarsky prízvuk.

Invia - 03.06.2022

Hodnotenie

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Kolektív

Negatíva firmy

Pred tým, ako som nastúpila som si čítala recenzie. Teraz už viem, že všetky boli bohužiaľ pravdivé. Školenie slabé- minimálna príprava na realitu, teamlidri nemajú absolútne čas, častokrát vam nemá kto pomôcť, plat slabý. Neodporúčam

Bývalý zamestnanec Pred 3 roky Bratislava

Pozitíva firmy

Dobry podnikatelsky koncept

Negatíva firmy

Novy zamestnanci su brani ako cisla, od zaciatku nastupu sa clovek na pobocke citil ako na pritaz. Prvy tyzden su skolenia ktore maju pripravit cloveka na konkretnu pracu. Koncept skoleni mi prisiel vsak slaby a vela veci sa ani neprebralo. Viac by cloveku pomohlo sediet den dva priamo pri dobrom predajcovi, aj ked pripustam ze to mu moze byt neprijemne. Po tyzdnovom skoleni je clovek hodeny do vody. A nie je to sranda. Aj napriek skusenosti s pracou s ludmi som sa citila neskutocne pod tlakom. Skusenejsi kolegovia aj ked chceli pomoct tak nemali cas pretoze boli enormne zahadzani vlastnou robotou s nonstop vyzvanajuci telefonmi. Od teamleadra som niekolko krat dostala odpoved: prepac, nemam na teba cas. Co si myslim ze je trochu smutne ak si chcu zamestnancov udrzat. Bohuzial od zaciatku mi bolo jasne ze velmi si ich udrzat nechcu. Stale nam bola pripominana skusobna doba a nutnost byt co najlepsim. Za tych par tyzdnov co som tam posobila dalo vypoved 5 ludi, nikto sa nad tym ani nepozastavoval, je to tam velmi bezne.