Tato ponuka už nie je aktívna

Zadávateľ ponuku stiahol alebo je pozícia už obsadená

Na eKariera.sk pre Vás máme ďalších 282 ponúk práce Zobraziť ďalšie ponuky práce
obr.8

Každý človek má na to, aby si splnil svoje sny a plány. Ak sú pracovné, potrebuje prostredie, v ktorom môže rásť. Ak sú súkromné, je dobré pracovať pre firmu, ktorá verí v dôležitosť ich realizácie. V našej banke sa snažíme vytvárať pracovné prostredie, v ktorom si ľudia veria a my veríme im. Okrem benefitov investujeme do podpory firemnej kultúry a moderných kancelárií. Výsledkom nášho snaženia je titul NAJ zamestnávateľ trikrát po sebe a množstvo príbehov našich kolegov, ktorí si vďaka našej dôvere a podpore mohli povedať #mamnato.

Ako sa u nás môžete realizovať

  • Sme tím ľudí, ktorí vytvárajú ponuky pre klientov do tabletu pre pobočky, George, George apky, pre Call centrum. Pripravujeme a posielame najmä emailové komunikácie, SMS, niekedy ešte aj listy, ale to už málo. Neustále skúšame a testujeme, načo klienti lepšie reagujú.
  • Hľadáme do tímu niekoho, kto by nám pomohol koordinovať naše CRM aktivity smerom na Call centrum a zabezpečil efektívne využívanie ich kapacít.
  • Ako to teda u nás funguje?
  • sme tím 10 ľudí, pričom každý z nás má svoju tému, ktorej sa venuje individuálne
  • radi sa učíme a skúšame nové veci, veľa testujeme
  • robíme veľa chýb a veľa rozhodnutí nie je správnych, dôležité je prísť na to skoro a chyby neopakovať
  • momentálne ešte paralelne pracujeme aj na novom modeli fungovania CRM, ktoré veríme že bude unikátne a prinesie nám úplne nové možnosti
  • Čo presne by si u nás robil?
  • prioritizoval naše kampane, keďže samozrejme všetci si myslíme, že tá naša je najlepšia, niekto musí rozhodnúť, čo sa ide volať
  • koordinoval dodávanie kampaní od nás na Call centrum
  • maximalizoval využitie kontaktu s klientom naplno tzn. využívanie x-sell ponuky
  • aktívne sledoval a vyhodnocoval performance jednotlivých kampaní
  • analyzoval hovory a navrhoval vylepšenia call scriptov a databáz
  • aktívne sa podieľal na príprave nových kampaní (spolupráca s kolegami z rôznych tímov banky)

V tíme ťa radi uvítame

  • V tíme určite uvítame, ak budeš mať:
  • koordinačné schopnosti
  • skúsenosti v oblasti predaja cez telefón, riadenia kapacít Call centra alebo CRM
  • vzťah k číslam a nastavovaniu fungovania
  • znalosť s prácou s reportmi a hľadaní v nich kľúčových informácií
  • samostatnosť, systematickosť

Na čo sa môžete tešiť u NAJ zamestnávateľa

  • zamestnanci nás vnímajú ako Top zamestnávateľa
  • 5 dní voľna navyše pre každého zamestnanca a plus dni voľna pri rôznych životných situáciách
  • flexibilný pracovný čas
  • 100% príspevok na stravovanie a rôzne iné príspevky
  • možnosť zúčastniť sa nadštandardnej zdravotnej prehliadky
  • benefity ako parkovanie, autoumývareň, rýchločistareň a masáže priamo na pracovisku
  • sme ľudskí, záleží nám na prostredí, v ktorom žijeme a preto sa venujeme dobrovoľníctvu
  • a mnoho iných

A čo ďalej

Našli ste sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Snažíme sa všetkých kandidátov čo najskôr informovať o stave výberového konania, preto sa Vám najneskôr do 3 týždňov ozveme. Čaká Vás stretnutie s budúcim nadriadeným a zástupcom Ľudských vzťahov Slovenskej sporiteľne.

Základné údaje o pracovnej pozícii

  • Pozície: CRM Špecialista - zástup počas MD/RD
  • Typ pracovného pomeru: Práca na plný úväzok
  • Minimálny stupeň vzdelania: Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Mzda

  • 1300 €

Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu. Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami, schopnosťami a inými osobnými charakteristikami.

Tato ponuka už nie je aktívna.

Zadávateľ ponuku stiahol alebo je pozícia už obsadená.

Na eKariera.sk pre Vás máme ďalších 282 ponúk práce.

Zobraziť ďalšie ponuky práce