Pre nášho klienta hľadáme smart kandidátov a kandidátky na komplexnú asistentskú pozíciu. Ak ste človek, ktorý má vynikajúcu znalosť anglického jazyka a príjemnú osobnosť, neváhajte nám poslať svoj životopis ešte dnes.
Na tejto pozícii na Vás bude čakať:
- podpora vedeniu spoločnosti
- organizácia služobných ciest a stretnutí
- zber dokumentov pre účtovné oddelenie
- spolupráca na HR plánovaní
- spolupráca s marketingovým oddelením
- nákup spotrebného tovaru, kancelárskych potrieb
- komunikácia v anglickom (/nemeckom) jazyku
- komunikácia s dodávateľmi
- zodpovednosť za prijatú a odoslanú poštu
- administratívna podpora
Požiadavky
- Anglický jazyk na pokročilej úrovni PODMIENKA
- Nemecký jazyk výhoda
- Prax na podobnej pozícii v trvaní minimálne 2 roky (vítaná je prax z office manažmentu)
- Pracovná skúsenosť z medzinárodnej spoločnosti
- Dobré PC zručnosti hlavne pokročilá úroveň MS Excel
- Komunikatívnosť a príjemný prejav
- Samostatnosť
- Reprezentatívne vystupovanie
Požadované vzdelanie
- VŠ
Jazykové znalosti
- angličtina - B2 - pokročilý
Mzda
- 800 - 1 000 €
Tato ponuka už nie je aktívna.
Zadávateľ ponuku stiahol alebo je pozícia už obsadená.
Na eKariera.sk pre Vás máme ďalších 169 ponúk práce.
Zobraziť ďalšie ponuky práceKoordinátor vozového parku - pre pobočky východ SK
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednostiHľadáme kolegu, ktorého baví práca s autami, má kladný vzťah aj k administratíve…
Trenér výkupných zručností
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednostiPotrebujeme skúseného trenéra, ktorý sa bude starať o školenie "nováčikov" tímu…
Klientský poradca
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednostiPonúkame skutočne nadštandartné finančné ohodnotenie v závislosti od počtu…