Každý človek má na to, aby si splnil svoje sny a plány. Ak sú pracovné, potrebuje prostredie, v ktorom môže rásť. Ak sú súkromné, je dobré pracovať pre firmu, ktorá verí v dôležitosť ich realizácie. V našej banke sa snažíme vytvárať pracovné prostredie, v ktorom si ľudia veria a my veríme im. Okrem benefitov investujeme do podpory firemnej kultúry a moderných kancelárií. Výsledkom nášho snaženia je titul NAJ zamestnávateľ trikrát po sebe a množstvo príbehov našich kolegov, ktorí si vďaka našej dôvere a podpore mohli povedať #mamnato.

Ako sa u nás môžete realizovať

Poď do našej inovatívnej a zodpovednej banky riešiť incidenty... tie ITečkové :). Hľadáme špecialistu (alebo špecialistku, veď si tykáme s diverzitou), na ktorého pleciach bude zodpovednosť za plánovanie a koordináciu aktivít potrebných na vykonávanie, monitorovanie a podávanie správ o prevádzkových incidentoch. Budeš tým, na ktorého sa kolegovia obrátia v prípade závažných IT incidentov. Využijeme aj tvoju komunikatívnosť a pri znižovaní dopadov incidentov na biznis služby sa ti zas zídu tvoje diplomatické schopnosti. Tvojou úlohou bude vypracúvať protokoly k závažným incidentom, zaisťovať uzatvorenie všetkých vyriešených a potvrdených záznamov incidentov koncovým používateľom a dbať na čo najlepšiu kvalitu a dostupnosť služby podľa dohodnutých SLA parametrov.

V tíme ťa radi uvítame

  • Si pre nás ten pravý kandidát, ktorý môže rozšíriť naše rady, ak máš perfektnú angličtinu, MS Office je pre teba hračkou, máš analytické schopnosti a dáta vyhodnocuješ a prezentuješ jedna radosť.
  • Súčasne poznáš procesné riadenie (ITIL) a nemáš problém pracovať aj v pohotovostnom režime 24/7.

Na čo sa môžete tešiť u NAJ zamestnávateľa

  • zamestnanci nás vnímajú ako Top zamestnávateľa
  • 5 dní voľna navyše pre každého zamestnanca a plus dni voľna pri rôznych životných situáciách
  • flexibilný pracovný čas
  • 100% príspevok na stravovanie a rôzne iné príspevky
  • možnosť zúčastniť sa nadštandardnej zdravotnej prehliadky
  • benefity ako parkovanie, autoumývareň, rýchločistareň a masáže priamo na pracovisku
  • sme ľudskí, záleží nám na prostredí, v ktorom žijeme a preto sa venujeme dobrovoľníctvu
  • a mnoho iných

A čo ďalej

Našli ste sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Snažíme sa všetkých kandidátov čo najskôr informovať o stave výberového konania, preto sa Vám najneskôr do 3 týždňov ozveme. Čaká Vás stretnutie s budúcim nadriadeným a zástupcom Ľudských vzťahov Slovenskej sporiteľne.

Základné údaje o pracovnej pozícii

  • Pozície: Incident manažér
  • Typ pracovného pomeru: Práca na plný úväzok
  • Minimálny stupeň vzdelania: Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Mzda

  • 1500 €

Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu. Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami, schopnosťami a inými osobnými charakteristikami.

Mám záujem o túto ponuku