Tato ponuka už nie je aktívna

Zadávateľ ponuku stiahol alebo je pozícia už obsadená

Na eKariera.sk pre Vás máme ďalších 216 ponúk práce Zobraziť ďalšie ponuky práce

Máš záujem pracovať v oblasti nákupu a vyšvihnúť svoju kariéru čo najvyššie? Otvorila sa pozícia na ktorej budeš podporovať interných klientov svojou prácou v internom systéme Coupa-MySend. Pozícia je komplexnejšia takže ťa čaká viacero oblastí v ktorých sa zdokonalíš.

Ak sa rozhodneš pre túto príležitosť, čakajú Ťa tieto úlohy...

  • investiguješ platby v oblasti objednávok a tak sa presvedčíš, že všetko bolo uhradené včas
  • interným klientom dodáš všetky potrebné informácie o platbách a faktúrach
  • ak bude potrebné, vytvoríš objednávky v mene klientov
  • postaráš sa o databázy externých dodávateľov a uistíš sa, že údaje sú správne
  • na konci kvartálu ťa čakajú uzávierky, takže veríme, že práca s dátami je tovoj koníček

Požiadavky

A ako by mal vyzarať profil ideálneho kandidáta? Nejak takto...

  • mal by si mať skúsenosť s nákupom (stačí ak si mal parttime popri štúdiu)
  • hovoríš anglickým jazykom na úrovni B2, pretože budeš komunikovať prevažne v tomto jazyku
  • máš ukončené vysokoškolské štúdium
  • svojim proklientským prístupom dokážeš klientom a dodávateľom, že si jednotka
  • si dôsledný a vieš byť dostatočne samostatný

Požadované vzdelanie

  • SŠ (maturita)

Jazykové znalosti

  • angličtina - B2 - pokročilý

Benefity

  • Ročné finančné bonusy
  • Priestor pre profesionálny rozvoj
  • Jazykové kurzy
  • Team buildingy
  • Extra dovolenka

Táto medzinárodná spoločnosť ponúka škálu finančných aj nefinančných benefitov, ktoré budú odprezentované na osobnom stretnutí.

Mzda

  • 1000 - 1200 €

Tato ponuka už nie je aktívna.

Zadávateľ ponuku stiahol alebo je pozícia už obsadená.

Na eKariera.sk pre Vás máme ďalších 216 ponúk práce.

Zobraziť ďalšie ponuky práce