Pre príjemnú stredne veľkú spoločnosť hľadáme šikovného člena tímu pre oddelenie Customer Support. Ak máte skúsenosti so starostlivosťou o zákazníka a láka Vás práca, kde využijete svoje komunikačné a jazykové zručnosti, určite nám pošlite svoje CV už dnes.
Vašou náplňou práce bude:
- Spracovanie a kontrola objednávok v internom systéme
- Overovanie údajov v objednávkach a faktúrach
- Monitorovanie objednávok a dodania tovaru
- Aktívna komunikácia s kolegami na dennej báze v maďarskom jazyku
- Prípadné riešenie reklamácií
- Reporting
Požiadavky
Vhodný kandidát by mal spĺňať nasledovné požiadavky:
- SŠ alebo VŠ vzdelanie
- Anglický jazyk na aktívnej komunikatívnej úrovni (B2)
- Maďarský jazyk na plynulej pokročilej úrovni (B2/C1)
- Predchádzajúca skúsenosť s administratívou
- Dobré komunikačné schopnosti
- Samostatnosť, aktívny a pozitívny prístup k práci
Požadované vzdelanie
- SŠ (maturita)
Jazykové znalosti
- angličtina - B2 - pokročilý
Benefity
Spoločnosť ponúka:
Mzda
- 1200 - 1400 €
Tato ponuka už nie je aktívna.
Zadávateľ ponuku stiahol alebo je pozícia už obsadená.
Na eKariera.sk pre Vás máme ďalších 180 ponúk práce.
Zobraziť ďalšie ponuky práceVodič odťahovej služby C+E (KKV)
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednostiHľadáme skúseného vodiča na odťahové auto na našu pobočku v Banskej Bystrici. Na…
Pomocník - čistenie áut (brigáda)
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednostiMáš veľa voľného času a nevieš ako ho vyplniť? Máš rád autá a rád sa o ne staráš…
Car Detailing Technician
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednostiMáš rád autá a kladný vzťah k ich výzoru? Hľadáme šikovných ľudí, ktorí ich budú…