Tato ponuka už nie je aktívna

Zadávateľ ponuku stiahol alebo je pozícia už obsadená

Na eKariera.sk pre Vás máme ďalších 182 ponúk práce Zobraziť ďalšie ponuky práce

Tvojou hlavnou úlohou bude koordinovať prácu reklamných agentúr a budovanie silnej značky, ktorá nie je trhu žiadny nováčik. Ak si navyše uvedomuješ, že Marketing je v prvom rade o ľuďoch a nie o vyhľadávačoch máš už len krok k tomu, aby Tvojou náplňou práce bolo:

  • Branding silnej a stabilnej značky – inštrukcie dostaneš od materskej spoločnosti, Tvojou úlohou bude aplikovať ich na lokálny trh
  • Tvorba videí a fotoshooting budeš mať pod palcom TY
  • Rovnako ako komunikáciu s reklamnými a eventovými agentúrami
  • PR aktivity tlačové správy, konferencie – opäť na to nie si sám, spolupracovať budeš s agentúrami, stačí ich len správne „nabrífovať“
  • Eventové aktivity – od interných mega parties, ktoré si aj tak nikto nepamätá až po medzinárodné externé eventy
  • Tak čo? Si Marketingový špecialista?

Požiadavky

AKO SA POZNÁ DOBRÝ MARKETINGOVÝ ŠPECIALISTA:

  • Má za sebou aspoň 2 roky praxe v internom marketingu
  • Plynule komunikuje v anglickom jazyku
  • Má skúsenosti s komunikáciou s marketingovými/eventovými/online agentúrami vie ako im správne odovzdať zadanie, potlačiť na termíny a skoordinovať celú spoluprácu

Požadované vzdelanie

  • bakalár

Jazykové znalosti

  • angličtina - C1 - aktívne

Benefity

  • Flexibilný pracovný čas
  • Príspevok do dôchodku
  • Možnosť neskoršej zmeny pozície v rámci spoločnosti
  • Zdravotná starostlivosť
  • Možnosť rotácií v rámci spoločnosti

Mzda

  • 1 400 - 1 700 €

Tato ponuka už nie je aktívna.

Zadávateľ ponuku stiahol alebo je pozícia už obsadená.

Na eKariera.sk pre Vás máme ďalších 182 ponúk práce.

Zobraziť ďalšie ponuky práce