Na pozíciu Recepčná / Office manažéra hľadáme šikovnú komunikatívnu kandidátku, ktorá má drive, je rada v kontakte s ľuďmi a má proaktívny a zodpovedný prístup k práci.

Náplňou práce je:

  • zabezpečenie plynulého chodu recepcie
  • uvítanie hostí (pozdrav, usadenie, ohlásenie návštevy)
  • plánovanie pracovných ciest (rezervácie leteniek, hotelov, taxíkov)
  • objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia
  • triedenie pošty, faktúr a objednávok
  • nahrávanie a evidencia faktúr v internom systéme
  • komunikácia so správcom budovy, upratovacou službou alebo kuriérom
  • evidencia dochádzok, návštev lekára a čerpania dovoleniek v dochádzkovom systéme
  • asistentská podpora pre manažment spoločnosti
  • príprava občerstvenia pre kolegov
  • rezervácia zasadacích miestností, reštaurácií, taxíkov a pod.
  • kontrola vybavenia a čistoty zasadacích miestností a kuchynky
  • Pracovna doba: 8.00 do 16.30 hod

    Nástup : ASAP

    Miesto výkonu práce : Bratislava - Rožňavská ulica, smer Shopping Palace, Zlaté Piesky

    Prvá pracovná zmluva na dobu určitú - 1 rok

Stredne veľká spoločnosť - do 100 zamestnancov

Požiadavky

Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria:

  • Aktívna znalosť anglického jazyka na úrovni B2
  • Predchádzajúca pracovná skúsenosť na podobnej pozícii PODMIENKOU
  • Všeobecné počítačové znalosti (bežný užívateľ MS Office)
  • Dobré komunikačné schopnosti
  • Príjemné, reprezentatívne vystupovanie
  • Dobré organizačné zručnosti
  • Proaktívny prístup, drive
  • Ochota pomôcť

Požadované vzdelanie

  • SŠ (maturita)

Jazykové znalosti

  • angličtina - B2 - pokročilý

Benefity

Spoločnosť ponúka:

  • plne hradené stravné lístky
  • jazykové kurzy
  • masáže
  • smoothies na pracovisku
  • multisport kartu

Plat

  • 1000 - 1100 €

Mám záujem o túto ponuku