Do našej dcérskej spoločnosti innogy Slovensko, s.r.o. hľadáme šikovnú kolegyňu/šikovného kolegu na útvar logistiky a rozpočtov, ktorý bude poskytovať administratívnu a logistickú podporu pre náš dynamický Termoteam.
Sme tím odborníkov, na ktorých sa môžu zákazníci vždy spoľahnúť. Poradíme a vyriešime všetko od vykurovania po klimatizáciu. Sme tu vždy, či sa im pokazí kotol na Vianoce alebo počas vrcholu sezóny klimatizácií. Všetky tieto činnosti však potrebujeme podporiť organizačne a logisticky.
Chceš sa k nám pridať? Tak čítaj ďalej…
Čo od teba očakávame?
Predovšetkým praktické skúsenosti v oblasti tvorby rozpočtov, orientáciu v logistických procesoch a schopnosť rýchlo sa zapracovať a samostatne, dôsledne a zodpovedne zvládnuť svoju agendu. Samozrejmosťou je znalosť práce v MS Office, predovšetkým dobre zvládnutý Excel. Ak máš cit pre čísla a detail, obľubuješ „papierovú“ prácu a nevadí ti „multitasking“ a dynamické prostredie, si náš človek! Prehľad o cenách v oblasti komponentov v oblasti vykurovania a chladenia nás veľmi poteší, no nie je podmienkou – radi ťa zaučíme.
Čo bude tvojou úlohou?
- vypracovanie rozpočtov, kalkulácií a cenových ponúk
- výber materiálu pre zákazky z katalógov dodávateľov a dimenzovanie použitého HVAC materiálu
- kontrola vstupov do finálnych ponúk na zákazky (súpis materiálu a predajné ceny)
- riadenie a optimalizácia skladových zásob
- koordinácia pravidelných inventúr na určených predajných a výdajných miestach
- objednávanie tovaru, kontrola plnenia dodávok, riešenie prípadných reklamácií
- komunikácia s dodávateľmi a subdodávateľmi
- príprava reportov pre logistiku a kontroling
Miesto výkonu práce: Pozíciu vieme vzhľadom na možnosť práce z domu obsadiť kdekoľvek v rámci celého Slovenska. Preferované lokality sú: Košický alebo Prešovský kraj, prípadne Bratislava alebo Trenčín. Ak ťa ponuka zaujala, nelimituj sa lokalitou, neváhaj a daj nám o sebe vedieť!
Na čo sa môžeš tešiť?
- dynamická práca a inšpiratívne projekty v rastúcom energetickom biznise
- priateľský tím kolegov, ktorí ti radi pomôžu
- možná práca z domu
- podpora a zázemie zo strany VSE
- firemné akcie – rôzne kultúrne či športové
- kvalitné a dôkladné zaškolenie zamerané na získanie potrebného know-how
- doplnkové dôchodkové sporenie (3.pilier)
- elektronické jedálne kupóny
- mobilný telefón a notebook
Nástupná základná mzda je vždy výsledkom dohody oboch strán a závisí od seniority a skúseností finálneho kandidáta (je to individuálna dohoda). Minimálna nástupná mzda je na úrovni 800 € brutto (fix), ku ktorej sa na mesačnej báze vypláca variabilná odmena vo výške 30% fixu pri 100% naplnení tímových a individuálnych cieľov.
Informácie o výberovom konaní
Ak Ťa ponuka zaujala a už sa v pozícii "vidíš", určite nás kontaktuj. Ozvi sa nasej kolegyni Marte a tá si s Tebou dohodne online interview, na ktorom sa priamo od manažéra montážneho oddelenia dozvieš o pozícii oveľa viac. Na Tvoje CVčko počkáme do 15.2.2021. Tešíme sa na Teba :)
Tato ponuka už nie je aktívna.
Zadávateľ ponuku stiahol alebo je pozícia už obsadená.
Na eKariera.sk pre Vás máme ďalších 203 ponúk práce.
Zobraziť ďalšie ponuky prácePredajca automobilov
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednostiHľadáme milovníka áut. Jednoducho niekoho, kto vie ako to chodí pod kapotou, ale…
Klientský poradca/Klientská poradkyňa
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednostiHľadáme motivovaného úverového špecialistu, ktorý sa pridá k nášmu tímu a zohrá…
Pracovník starostlivosti o vozidlá - Banská Bystrica
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednostiBaví ťa práca s autami? Starostlivosť o tvoj automobilový zázrak ťa napĺňa? Alebo…