Tato ponuka už nie je aktívna

Zadávateľ ponuku stiahol alebo je pozícia už obsadená

Na eKariera.sk pre Vás máme ďalších 234 ponúk práce Zobraziť ďalšie ponuky práce
obr.8

Sme najväčšou slovenskou bankou s najobľúbenejším mobilným bankovaním. Našou víziou sú zapojení, angažovaní zamestnanci, ktorí prinášajú vlastné riešenia, uplatňujú svoj jedinečný talent a schopnosti. Ako zamestnávateľ ich podporujeme a staráme sa o to, aby mal každý rovnakú možnosť vzdelávať sa, vybrať si vlastnú cestu k úspechu a prispievať k spoločným firemným cieľom svojim jedinečným spôsobom. Slovensko budúcnosti vidíme ako moderné, úspešné a zelené.

Čo bude tvojou úlohou?

  • Získavať nových klientov do banky, tých, čo už u nás sú, rozmaznávať. Komunikovať s nimi tak, aby boli spokojní, využívali banku naplno a hlavne nám boli verní. Pracovať na vylepšovaní aktuálneho nastavenia loyalty programu.
  • Čo to v praxi znamená?
  • Budeš vymýšľať cieľové skupiny a message pre priame oslovenie našich klientov, a spolu s marketingom pripravovať kampane pre nových klientov. Vylepšovať už existujúce kampane, nastavenia procesu získavania nových klientov. Neoddeliteľnou súčasťou tejto práce sú čísla, veľa čísiel. Každú aktivitu treba vyhodnotiť a poučiť sa z nej, prípadne ukázať strategický prínos. Budeš analyzovať trh a našu šancu zaujať v smogu iných bankových reklamách. Všetko čo si otestuješ, zhrnieš na jeden slide a odprezentuješ iným oddeleniam a manažmentu.

Preferujeme:

  • Nielen kolegu, ale aj kamaráta a kolegu, ktorý zapadne do nášho tímu.
  • Skúsenosti v oblasti digi, online, youtube, emailing.
  • Vzťah k číslam a analytické myslenie.
  • Schopnosť pracovať s reportmi a hľadať v nich kľúčové informácie.
  • Kandidáta, ktorý si stojí si za svojím názorom a nebojí sa ho obhájiť aj pred veľkou skupinou ľudí.
  • Samostatnosť, systematickosť.
  • Ako sa u nás môžeš realizovať?
  • Vymýšľať nové skupiny na oslovenie.
  • Analyzovať už zrealizované kampane a vylepšovať ich (A/B testing).
  • Komunikovať v rámci banky s množstvom oddelení.
  • Realizovať vymyslené kampane.
  • Vyhodnocovať ich prínos.
  • Prezentovať výsledky pred manažmentom.

Vieme, že sa ti bude u nás páčiť:

  • Rýchlo medzi nás zapadneš. Pár dní a budeš tu ako doma.
  • Gastrokartu nabíjame 5 eurami na deň a to aj keď si na dovolenke.
  • Oddych je dôležitý. Preto ti dáme o 5 dní dovolenky navyše.
  • Pracovný čas si môžeš prispôsobiť podľa seba, ale keď je toho veľa, očakávame, že zamakáš.
  • Parkovanie nemusíš riešiť. U nás na centrále zaparkuješ bez problémov autom, bicyklom, kľudne aj kolobežkou.
  • Chceme, aby si si občas oddýchol. A prispejeme ti na to.
  • Ak u nás odpracuješ pol roka, pred letom ti prispejeme 65% tvojej základnej mesačnej mzdy.
  • Ceníme si vernosť. Po prvom roku ti prispejeme do 3. piliera.
  • Tvoje zdravie je dôležité. Pomôžeme ti pri prevencii aj zdravotnej starostlivosti.
  • Sme zodpovedný bankový líder a sme na to hrdí. Pomáhame vždy, keď sa dá, pravidelne darujeme krv a sme otvorení každej dobrej iniciatíve.

Základné údaje o pracovnej pozícii

  • Pozície: Špecialista/ka klientskych kampaní
  • Typ pracovného pomeru: Práca na plný úväzok
  • Minimálny stupeň vzdelania: Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Máš veľa nápadov ? Vnímaš kampane bánk okolo seba? Čo si o nich myslíš? Predpokladáš, že by si to vedel robiť lepšie? Ak sa chceš stať súčasťou našej banky a riešiť cielené oslovenia klientov a strategické smerovanie, neváhaj a čítaj ďalej.

Mzda

  • 1400 €

Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu. Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami, schopnosťami a inými osobnými charakteristikami.

Tato ponuka už nie je aktívna.

Zadávateľ ponuku stiahol alebo je pozícia už obsadená.

Na eKariera.sk pre Vás máme ďalších 234 ponúk práce.

Zobraziť ďalšie ponuky práce