Každý človek má na to, aby si splnil svoje sny a plány. Ak sú pracovné, potrebuje prostredie, v ktorom môže rásť. Ak sú súkromné, je dobré pracovať pre firmu, ktorá verí v dôležitosť ich realizácie. V našej banke sa snažíme vytvárať pracovné prostredie, v ktorom si ľudia veria a my veríme im. Okrem benefitov investujeme do podpory firemnej kultúry a moderných kancelárií. Výsledkom nášho snaženia je titul NAJ zamestnávateľ trikrát po sebe a množstvo príbehov našich kolegov, ktorí si vďaka našej dôvere a podpore mohli povedať #mamnato.

Ako sa u nás môžete realizovať

  • Ako špecialista klientskych potrieb budete:
  • mať zodpovednosť za komplexnú koordináciu a podporu predaja produktov a služieb z portfólia SLSP, dcérskych spoločností a tretích strán
  • navrhovať a realizovať opatrenia na podporu a zefektívnenie predaja s prihliadnutím na riziká a výnosy banky
  • budovať a rozvíjať obchodný vzťah klientov so SLSP, a.s.
  • monitorovať a analyzovať plnenie cieľov oblastí a regiónu
  • na regionálnej úrovni budete podporovať predaj produktov a služieb existujúcim a potenciálnym klientom s dôrazom na retailové depozitné, investičné produkty, podielové fondy a produkty tretích strán (napr. Kooperatíva)
  • zabezpečovať zvýšenie naplnených potrieb klienta a výkonnosti portfólia v danom segmente

V tíme uvítame:

  • VŠ vzdelanie
  • prax v bankovom sektore 3 roky, z toho minimálne 1 rok na pozícii poradca senior
  • prax v obsluhe affluentnej klientely
  • samostatnú realizáciu práce

Na čo sa môžete tešiť u NAJ zamestnávateľa

  • zamestnanci nás vnímajú Top zamestnávateľa a trh ako Banku roka
  • atraktívny model odmeňovania, možnosť kariérneho posunu
  • 5 dní voľna navyše pre každého zamestnanca a plus dni voľna pri rôznych životných situáciách
  • 100% príspevok na stravovanie a rôzne iné príspevky
  • možnosť zúčastniť sa nadštandardnej zdravotnej prehliadky
  • sme ľudskí, záleží nám na prostredí, v ktorom žijeme a preto sa venujeme dobrovoľníctvu

A čo ďalej

Našli sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis. Snažíme sa všetkých kandidátov čo najskôr informovať o stave výberového konania, preto sa Vám najneskôr do 3 týždňov ozveme. Čaká Vás stretnutie s budúcim nadriadeným a zástupcom Ľudských vzťahov Slovenskej sporiteľne.

Základné údaje o pracovnej pozícii

  • Pozície: Špecialista klientských potrieb pre región Prešov
  • Typ pracovného pomeru: Práca na plný úväzok
  • Minimálny stupeň vzdelania: Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Mzda

  • 1200 €

Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu. Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami, schopnosťami a inými osobnými charakteristikami.

Mám záujem o túto ponuku