Obsadzujeme manažérsku pozíciu
Vedúci odboru Vývoj a prevádzka aplikácií
s pracoviskom v Košiciach.
Hlavné úlohy a popis práce
- Definovanie stratégie tímu rozvoja a prevádzky aplikácií
- Definovanie aplikačných štandardov a dohľad nad ich dodržiavaním nielen v rámci interného vývoja, ale aj vývoja realizovaného externými dodávateľmi;
- Definovanie metodiky a aktivít CICD (Continuous Integration and Continuous Delivery) cyklu pre všetky oblasti vývoja kódu (zabezpečovaného internými vývojármi, ako aj externým dodávateľom);
- SW analýza požiadaviek iných útvarov v oblasti webových, procesných a portálových riešení a iných riešení;
- Podieľanie sa na tvorbe enterprise a solution architektúre
- Definovanie funkčných, integračných, výkonostných testov, podielanie sa na definovaní užívateľských testoch plánovanie IT nákladov na projekty, zmenové požiadavky a prevádzkovanie aplikácií;
- Podieľanie sa na definovaní KPI a SLA odboru, ich plnení a reportovaní (incident, problem, change management, riadenie projektov a iné)
- Identifikovanie bezpečnostných rizík a ich eliminácia v rámci prevadzky a rozvoja aplikácií
. Pre oblasť testovania:
- zabezpečenie, resp. participácia na analýze požiadaviek iných útvarov za účelom definovania user stories;
- vykonanie funkčných, integračných a výkonostných testov pre vybrané aplikácie;
- participácia na vypracovaní cieľového konceptu (testovacie scenáre) pre zabezpečenie súladu medzi technologickým riešením a očakávaniami;
- zabezpečenie validácie a testovanie nasadzovaného riešenia a overenie schopnosti prevádzkovateľa podporovať novú službu.
Pre oblasť technickej integrácie:
- SW (Software) analýza požiadaviek na technickú integráciu systémov;
- implementácia princípov IT enterprise architektúry do návrhu integračných rozhraní;
- realizácia druhostupňovej a treťostupňovej podpory pre IT integrácie vyvíjané interne;
- testovanie vyvinutých integračných rozhraní.
Pre oblasť prechodu služieb do produktívnej prevádzky:
- zabezpečenie fázy prechodu služieb z projektov a zmenových požiadaviek do produktívnej Prevádzky (operation acceptance process);
- zabezpečenie plánovania a koordinácie zdrojov na zaistenie požadovanej kvality služby počas prevádzky služby;
- identifikácia, manažment/rizík na zníženie chyby a ohrozenia prechodu do produkcie počas transakčnej fázy;
- monitorovanie výkonnosti služby počas transakčnej fázy;
- zabezpečenie odovzdania know-how na strane biznisu ako aj na strane prevádzkovateľa služby
- manažment vytvorenia a aktualizácie konfiguračných položiek potrebných pre poskytovanie IT služieb, vrátane ich vzťahov.
Pre oblasť prevádzky a podpory aplikácií:
- realizácia prvostupňovej podpory pre špeciálne aplikácie VSD;
- realizácia druhostupňovej a treťostupňovej podpory pre interne a externe (napr.GIS – Geografický Informačný Systém) vyvinuté riešenia;
- prevádzkovanie aplikácií;
- analýza, vyhodnocovanie a včasné vybavenie prevádzkových incidentov súvisiacich s IKT a spolupráca pre riešení požiadaviek ServiceDesku;
- monitoring, konfigurácie, zmeny, sledovanie a riadenie služieb na základe KPI parametrov;
Pre oblasť podpory externých aplikácií a služieb:
- realizácia druhostupňovej podpory pre nasadené systémy aj mimo pracovnej doby v nadväznosti na biznis SLA;
- komunikácia s externým dodávateľom a koordinácia súvisiacich aktivít;
- definovanie solution architektúry externe vyvíjaných aplikácií;
- definovanie a dohľad nad dodržiavaním štandardov vývoja a deploymentu;
- dohľad nad kvalitou externe poskytovanej druhostupňovej a treťostupňovej podpory;
- nasadzovanie informačných systémov.
Pre oblasť biznis analýzy:
- aktivity súvisiace s návrhom, tvorbou a implementáciou nových informačných systémov, resp. zmenami nad existujúcimi systémami.
Požiadavky:
- minimálne 5+ rokov pracovných skúseností v IT DevOps oblasti
- skúsenosti s vedením / koordinovaním tímu vývojárov - výhodou
- strategicko – analyticky naladený manažér / senior špecialista s potenciálom na vertikálny posun zvyknutý na komplexitu vyplývajúcu z požiadaviek interného zákazníka na IT
- systematický, schopný nastaviť ambiciózne ciele a zároveň ich spolu s kolegami dosiahnuť
- vysokoškolské vzdelanie so zameraním na IT
- plynulá znalosť AJ
V prípade záujmu nás určite kontaktujte telefonicky alebo mailom najneskôr do 17.7.2020. Budeme radi, ak nám zašlete aj svoj motivačný list.
Tato ponuka už nie je aktívna.
Zadávateľ ponuku stiahol alebo je pozícia už obsadená.
Na eKariera.sk pre Vás máme ďalších 185 ponúk práce.
Zobraziť ďalšie ponuky práceAutomechanik Scania – Budča
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednostiHľadáme šikovného automechanika do nášho tímu, skúseného v oblasti opravy…
Customer Experience and Communications Manager CER
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednostiV pozícii manažéra zodpovedného za CX v rámci regiónu CER (CZ, SK, HU) budete…
Assistance Center Coordinator - Polish team (Scania Senec)
Information about the position Job description, responsibilities and dutiesA challenging and dynamic position in an international environment.Scania…