Tato ponuka už nie je aktívna

Zadávateľ ponuku stiahol alebo je pozícia už obsadená

Na eKariera.sk pre Vás máme ďalších 171 ponúk práce Zobraziť ďalšie ponuky práce

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pracovať na optimalizácii aktivít v procese poskytovania servisných služieb. Proaktívne rozvíjať, riadiť a viesť podnikanie a prevádzku servisu efektívne a ziskovo s cieľom maximalizovať spokojnosť zákazníkov a zamestnancov, ako aj výkonnosť firmy. Spravovať vzťahy so zákazníkmi a zabezpečiť, aby zákazníci prechovávali dôveru v prácu servisu, a to prostredníctvom poskytovania vynikajúcich služieb.
Základné povinnosti a úlohy

Plánovať a riadiť každodennú prevádzku servisu, viesť a motivovať zamestnancov servisu.
o Preverovať a zabezpečiť efektívny tok kompetentnej práce v servise, prispôsobený kapacitám a kvalifikácii zamestnancov a zaistenie potrebnej kvality
o Rozvíjať, implementovať a monitorovať štandardy a rutiny s cieľom udržiavať vysoký štandard čistoty a poriadku v dielni
o Sledovať priebežný stav nástrojov a zariadení dielne, zabezpečiť nákup, opravu a kalibráciu v prípade potreby
o Neustále monitorovať podnikateľské KPI a dosiahnutie cieľov
o Monitorovať a kontrolovať odchýlky, včas podniknúť správne kroky na ich odstránenie a/alebo v prípade potreby eskalovať
o Podporovať a pracovať s DOS požiadavkami s cieľom zabezpečiť jednotné štandardy kvality vo všetkých oblastiach podnikania

Vytvárať, rozvíjať a riadiť vzťahy so zákazníkmi prostredníctvom poskytovania vynikajúceho zákazníckeho servisu s cieľom vyhovieť potrebám zákazníkov, a vytvárať také služby, ktoré vyhovejú budúcim potrebám podnikania zákazníka.
o Dobrá hĺbková znalosť podnikania a operácií zákazníka a ich potrieb: trh/segment
o Formovať a udržiavať správnu úroveň vzťahov so zástupcami zákazníkov
o Monitorovať spracovávanie sťažností a spracúvať závažné alebo zložité sťažnosti; registrovať všetky sťažnosti zákazníkov a opakované opravy podľa definovaného postupu v príslušných systémoch
o Zabezpečiť technickú a inú podporu pre servis a externých zákazníkov
o Umožniť tímový prístup a zabezpečiť otvorený a jasný tok komunikácie a informácií, a to interne aj externe voči zákazníkom

Rozvíjať, komunikovať a predávať služby, portfólio a servisné riešenia externe a interne.
o Predávať a komunikovať služby Scania a portfólio existujúcim a potenciálnym zákazníkom
o Budovať lokálnu servisnú stratégiu portfólio služieb a riešenia zosúladené so stratégiou spoločnosti
o Vytvárať akčné plány na implementáciu obchodnej stratégie
o Monitorovať vývoj trhu zákazníkov/trh dopravy a konkurencie v danej oblasti
o Nastaviť portfólio, oceňovanie a propagáciu podľa potrieb zákazníkov
o Spolupracovať s inými oddeleniami s cieľom rozvíjať a udržiavať servisnú stratégiu, portfólio a riešenia, ako aj s cieľom poskynutia služieb zákazníkom včas a v požadovanej kvalite
o Spolupracovať s oddelením dielov, aby sa zabezpečila dostupnosť dielov a zaistilo dodržiavanie postupov servisnej výmeny a záruky dielov
o Sledovať cenotvorbu a zľavy v servise dielni s cieľom uistiť sa, že spĺňajú stanovenú úroveň

Follow- up rozpočtu, výsledkov a prevádzkových cieľov, iniciovať zlepšenia a zabezpečenie toho, aby boli prijaté vhodné opatrenia na dosiahnutie stanovených cieľov.
o Navrhovať ročný rozpočet
o Pravidelne sledovať obchodné a finančné výsledky v oblasti servisu
o Spravovať a analyzovať prevádzkové náklady a rozpočet výdavkov
o Riadiť priestory servisu
o Pracovať a spravovať potrebné licencie a oprávnenia pre servisné operácie

Manažment ľudí: Prijímať, rozvíjať a podporovať svojich zamestnancov, zabezpečovať spokojnosť zamestnancov prostredníctvom práce s lokálne stanovenými procesmi a nástrojmi v oblasti ľudských zdrojov, a vytvárať kolektívnu a kooperačnú atmosféru.

o Prijímať, rozvíjať, udržiavať a školiť zamestnancov
o Dohľad nad zamestnancami vrátane monitorovania času a produktivity
o Dohliadať na všetky predpisy týkajúce sa bezpečnosti, zdravia a životného prostredia
o Komunikovať a sledovať ciele, lokálnu servisnú stratégiu, portfólio služieb
o Priraďovať úlohy a zodpovednosti v rámci akčných plánov
o Pracovať aktívne ako líder, využiť všetky dostupné manažérske nástroje
o Mentorovať a coachovať zamestnancov za účelom dosiahnutia cieľov spoločnosti
o Aktívne pracovať so správou zmien, v prípade potreby iniciovať, implementovať a udržiavať zmeny na zabezpečenie neustáleho zlepšovania

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Práca vo významnej stabilnej medzinárodnej spoločnosti
  • Možnosť vzdelávania a tréningov
  • Služobné vozidlo aj na súkromné účely
  • telefón, notebook
  • Multisport karta

Informácie o výberovom konaní

Prosíme vhodných uchádzačov, ktorých skúsenosti a znalosti zodpovedajú uvedeným podmienkam, aby nám zaslali profesijný životopis prostredníctvom linku na www.profesia.sk. Zároveň žiadame kandidátov o pochopenie, že budeme udržiavať kontakt len s vyhovujúcimi kandidátmi pre túto pracovnú pozíciu.

Tato ponuka už nie je aktívna.

Zadávateľ ponuku stiahol alebo je pozícia už obsadená.

Na eKariera.sk pre Vás máme ďalších 171 ponúk práce.

Zobraziť ďalšie ponuky práce