Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.
Benefity,možnosť práce z domu, naozaj sa o zamestnancov starajú
Cena za lákavé benefity je privysoká, vysoké pracovné nasadenie. V minulosti odišlo veľa kvalitných ľudí, stratili sa informácié a noví zamestnanci sú stratení. Slabí manažeri.
Dobré produkty, ktoré sa dobre predávajú (ale nie až tak v recesii, sú to "nice to have" produkty). Príjemný kolektív (vzhľadom na vysokú fluktuácia je toto dosť relatívne, keďže neviete, v akom setupe sa ocitnete) Firma konečne začala ponukat benefity (služobné auto obchodníkom, online školenia) Pracovná doba je naozaj 8hodin (okrem manažmentu, obchodníci pracujú viac, ak chcú provízie) Spolupráca so svetovou jednotkou v aromatizacii.
Veľmi autoritatívny, sebestredny majiteľ presadzujuci si svoje bez ohľadu na odporúčania manažmentu, riadiaci sa čisto vlastnými pocitmi a úvahami. Veľmi vysoká fluktuácia, hlavne na obchode (cca každé 2 roky sa zmení 70% obchodníkov, každé 4 roky takmer vsetci), na technike je vyššia stabilita (okrem technického riaditeľa, ktorý sa mení každý rok). Ľudia bud odchádzajú sami alebo sú vyhodenie z dôvodu neprofitability. Nereálne ciele na obchode, tým pádom obrovský tlak na obchodníka, minimálne provízie (málokedy dosiahnete plat avizovaný na pohovore), odchod z firmy. Majiteľ nerozumie číslam, nie je ani dobrý manažér, čiže ciele sú navrhnuté "od oka", nepočúva odporúčania manažmentu. Poddimenzovana technika a s tým súvisiace neustále napätie a nestihanie držať krok s dobou. Prostredie firmy je dosť škaredé, nemoderne, take zbite na kolene.
Veľmi dobre platové ohodnotenie = čím viac predáš, tým viac máš
Neustály tlak zhora, šéfovi nikdy nevyhoviete 100%, môžete sa aj pretrhnúť a prekonať do výšin svoje výkony - stále to bude akosi málo. Výpovede rozdávajú len tak zo dňa na deň - pokiaľ si nie ste vedomý dôvodu, prečo vás vlastne vyhadzujú, ani vám ho nepovedia, rovno podpisujete výpoveď a odchádzate. Vkuse zavádzajú nejaké "novinky", ktoré zamestnancom skôr psychicky škodia ako pomáhajú (napr. tabuľky výkonov = neustály stres, panika a tlak, aké máte "čísla" a porovnávanie sa s ostatnými kolegami)
benefity,na východ celkom obstojná mzda,nová(čistá a hlavne klimatizovaná hala),obedy vo firme.
pracovné soboty,vysoké normy,školiaci systém,vedenie firmy
skvely medzinarodny team, mala som stastie na team lidrov, benefity, kazdorocny rast mzdy, bonusy
snad to najhorsie su zakaznici. bavia sa s vami ako s handrou. ziapu po vas lebo SALES im nasluboval hory-doly. ked nemate technika ktoreho mozete poslat do 3 hodin. (zvycajne je to tyzden) nezmyselne metrics, negativne hodnotenie od zakaznikov neraz patriace inemu agentovi. ak vam firma neschvali planovanu dovolenku zaciatkom roka - zabudnite. pri troche stastia si vdaka sviatkom polepite nejake dlhe vikendy. nocne sluzby - si predstavte, ze na vas krici frustrovany zakaznik o 4.30am. hovory jeden za druhym. povinne nadcasy. fluktuacia zamestnancov. velmi mizerne sance sa vo firme posunut. a "the extra mile" zvycajne znamena, ze vas zakazni
benefity, možnosť kariérneho rastu
nezáujem o podriadených zo strany vedúcich pozícií, zamestnanec je len číslo, konfliktné vzťahy medzi kolegami
Stravne plne hradene, moznost home office, dovolenka po 2 rokoch navyse
- slabe zvysovanie platu, novacikovia pomaly za rovnaky plat, zvlastny styl hodnotenia - nespravodlivost a rozlisovanie medzi ludmi, nerovnocennost, na niektorych oddeleniach silne citit hierarchiu - prevazuje silne rodinkarstvo a uzavrety okruh ludi - referal program funguje kto koho pozna lepsie, od toho vezmu kandidata - treba zvazit, ci su skolenia ohladom spravania sa zamestnancov, nadriadenych a celkovo dostatocne ucinne a spravat sa realne aj podla toho.
Viac komunikovat so zamestnancami a hodnotit nezaujato a rovnocenne. Aplikovat castejsie skolenia a mat moznost, napr. formou dotaznikov ohodnotit aj nadriadeneho, nielen hodnotit ludi pod sebou. Poskytnut viac istoty pre stabilnych zamestnancov.
Prijemny kolektiv az na niekolko "velevazenych jednotlivcov" ktori sa hraju na majstrov zemegule. Vysoko profesionalny technicky team.
Hore spomenuti "majstri zemegule" ktori sa vyzivaju v otravovani kolegov prizemnymi poznamkami a sirenim nezmyslom a ohovaranim kolegov. Nulovy karierny rast. Nulovy zaujem o softskills zamestnanco. Zastarale a nefunkcne procesy