Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.
Vyplaty chodia nacas.Stabilita prameniaca z napojenia na nemecky Deutsche Telekom DTAG uraduje (byt tak T-Systems Kosice odkazane samo na seba,na trhu by neprezila ani rok).
Lidrov robia z ludi,ktori maju niekedy iba strednu skolu.Je pekne,ze maju prax (ktoru mimochodom ziska kazda podrztaska formou vydrze),mozno vedia aj jazyk,ale toto nemoze fungovat.Stredoskolak chce manazovat FEIkarou inzinierov a caka,ze ho bude brat aj niekto vazne ... to ako ste sa uz s konom zrazili ?
Chlapci a dievcata,kazdy ma v rodine alebo medzi svojimi znamymi cierne ovce,ale to neznamena,ze im vsetkym vybavite fleky a natlacite ich pracovat do T-Systems.Rozmyslate stylom,ze ked ten a ten mohol to a tamto,tak mozem aj ja.Vsetci vytahujete na ostatnych iba spinavosti len aby ste zakryli tie svoje.Problemy neriesite len presuvate a vysledok pozna kazdy ... sikovni ludia od vas utekaju a obchadzaju vas na kilometre.
nič...
arogantné správanie vedenia firmy, zneužívanie postavenia nadriadených, porušovanie zákonov v rámci zákonníka práce, úbohé platové podmienky, celkovo nanič perspektíva...
Dobrý deň, je nám ľúto, že hoci ste súčasťou našej spoločnosti, vnímate ju negatívne. Legislatívu Slovenskej republiky dodržiavame v zmysle platných zákonov. Pre svojich zamestnancov zabezpečujeme čisté, zdravé a moderné pracoviská. Poskytujeme im široké spektrum firemných benefitov. Zamestnanci sú pre nás prvoradí a robíme všetko pre to, aby sa u nás cítili dobre.
Vobec nic!
Všetko. Hlavne vyplata je minimalna!!! A pracujeme ako otroky!!!
ochota kolegov okolo urobit z mala spokojnych klientov, mzda na cas
casta zmena podmienok pri administracii procesov, obchadzanie fungovania zakladnej agendy, nedostatok zamestnancov na taziskovych pobockach, nizke povedomie o produktoch medzi zamestnancami pri prvom kontakte s klientom, deficit pravidelnych treningov tychto zamestnancov, slaba komunikacia s oddeleniami, zdlhavy proces ziskavania mnozstva benefitov
V prvom rade zabezpecte kvalitny a vyskoleny zakaznicky servis, az potom cibrite system vyhod a benefitov, pretoze ak klient z ludnateho regionu PK+SC pride na kontaktne miesto alebo vola na call centrum, byva to horsie ako casenky u lekara. Ako je mozne, ze na prioritnej pobocke pracuje v centre mesta jedna osoba, na reprezentativnej pobocke v nakupnom centre pracuju 2-3 zamestnanci a cakanie sa zvykne tak natiahnut aj na hodinu a viac? Namiesto toho, aby operatorka linky zistovala od kolegov moznosti riesenia, posle cloveka na tieto pobocky, kde mu povedia, ze danu vec nevedia riesit. Urobte s tym nieco, firma ma dobrych zamestnancov, no ak premrha tento ludsky potencial, nebude mozne hovorit o progrese. Takto to vyzera ako pozastavenie sa niekde v minulom storoci.
Podvihali nástupné platy a starých zamestnancov dorovnali konečne koncou nový zamestnanec zarobil rovnako ako zamestnanec po 4 rokoch. Vedúca konkrétnej predajne je samoluba a sebecka žena ktorej pokiaľ sa nestrkate do zadku je nepríjemná navyse si rada púšťa hubu všade a o všetkom . Ak máte sťažnosť na konkrétnu vedúcu aj s videozáznamom jej nadriadeny vás vysmeje že to není pravda a problém nerieši. A pokiaľ ide o osobný život vďaka KiK nemáte žiadny robia sa 12h smeny z toho je platených 10h a voľné víkendy? Ha ha tak nanajvýš jeden za mesiac. A robíte všetko od upratovania blokovania vykladanie tovaru a všetko čo sa vedúcej nechce.
Mala banka
Nezáujem o zamestnancov, nevhodné správanie manažmentu voči zamestnancom-nevazia si ich, slabé vzdelávanie, neustretovost, zlé sociálne zmýšľanie
Keďže je to banka rodinného typu vo by vhodné občas prejaviť aj sociálne cítenie voči zamestnancom i klientom - cestou ľudskosti sa dnes uberajú spoločnosti ktoré chcú rásť a uspieť. Tiež odporúčam ustriehnuť výberové konania aby sa nestávalo že kandidáti sa hodnotia len podľa dojmu a na výkon a výsledky sa absolútne neprihliada aj napriek tomu že bankovy biznis je o plnení plánov - o číslach
...nie su ziadne pozitiva
Neprofesionalny pristup personalnej agentury, chaos v dokladoch od zamestnancov, caste striedanie obsadenia zamestnancov v pers.agenture
Nestriedat zamestnancov v agenture,naucit ich serioznemu pristupu k ludom, vyriesit chaos v ZA pobocke