Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.
Postoj k zamestnancom, k finančným agentom a partnerom. Transparentná komunikácia. 4-dňový pracovný týždeň.
Slabšia podpora menšín medzi zamestnancami
Kolektiv
Plat
Žiadne, je to obchod a tomu rozumejú
Pohodová práca v teplom prostredí. Je toho veľa čo sa dá naučiť a som rada že môžem pracovať s ľudmi.
ocenila by som vyšší plat
super reprezentatívne priestory v BBC1, ktoré sa snažíme zariadiť podľa našich predstáv aj funkčne aj pekne. máme veľmi veľkú voľnosť v rozhodovaní, s čím súvisí aj miera zodpovednosti. práca je dynamická, niekedy sa stane, že sa pracuje aj cez víkend, no potom príde zase pokoj a volnejší pondelok-utorok.
dlho som premýslala a vlastne ani neviem :) ak je nieco negativne, su to len malickosti, ktore sa vzdy snazi niekto vyriesit (a casto aj vyriesi).
Pozitívum firmy vidím v jej originalite, inovatívnosti, poskytovaní služieb a produktoch, výplatny termín vždy načas. Ďalej v kolegialite,podpore,pomoci zo strany ľudí z centrály, ktorú musím vyzdvihnúť!!! Vždy poradia sú nápomocný sú podpora. Takisto neskutočne pozitívum je v tejto spoločnosti ich senior manažér M.A., ktorý vždy pomôže, poradí je nápomocný v zložitých situáciách. Je to človek na správnom mieste svojou odbornosť,profesionalitou,vedomosťmi, ľudskosťou. Je to až nadľudský výkon. Oceňujem teda centrálu, senior manažéra a samotného zamestnávateľa.
Za negatívum považujem slabé fin.ohodnotenie zamestnanca, ktorý musí vykonávať činnosti ako expedient gls,fakturant, znalca na výkup a samotný predajca. Ďalej odporúčanie zaškoľovať zamestnancov už v úvode... také lepenie UV skiel není sranda. Stále bolo sľubované skúšobné sklá a mobil bohužiaľ nie sú. Na predajni v tomto prípade si musíte poradiť sami. Učiť sa sami v praxi. Ďalej keď nezapasujete novej manazerke tak končíte. Odporúčam naštudovať z jej strany pravidlá správania sa voči zamestnancom.
Odbornosť kolegov, zlepšenie komunikacie
Časté úpravy zmien
Udržať smer, menej časté zmeny