Recenzie, skúsenosti a hodnotenia zamestnávateľa GLOBAL SERVICES TV

4 Hodnotilo 2 užívateľov
1x
0x
0x
1x
0x
2 užívateľov už hodnotilo
0% zamestnancov firmu odporúča
0% zamestnancov hodnotí firemnú perspektívu pozitívne
Kultúra a hodnoty
1x
Kariérne príležitosti
1x
Vedenie spoločnosti
1x
Rovnováha práca – osobný život
1x
Benefity
1x

Hodnotenie firmy

hodnotenie z
Zoradiť podľa:

Hodnotenie

Podľa odporúčania

Perspektíva firmy

Zobraziť hodnotenia od

Bývalý zamestnanec Pred 2 mesiacmi Bratislava I Perspektíva

Pozitíva firmy

- Platové ohodnotenie vysoko prevyšuje aj bratislavský priemer - personálne oddelenie vždy k dispozícii - Káva a sociálne zázemie na pracovisku (príjemné priestory) - Mladý kolektív - Lokalita pre dochádzajúcich na Hlavnú stanicu

Negatíva firmy

- Nutnosť byť na pracovisku 9 hodín (povinná hodinová prestávka) - Žiaden príspevok na III. pilier + žiadne sick days - Nejasné požiadavky vedúcich zamestnancov na svojich podriadených: nie sú jasne definované očakávania, chýba podpora a priebežný feedback školiteľa počas zaškoľovacej fázy - príliš komplexná agenda u jednotlivých zamestnancov, čo v kombinácii s nedokonalým zaškolením spôsobuje pochybnosti, ako reagovať v tej-ktorej situácii, čo vyúsťuje do chybného konania - prílišný časový tlak (priveľa úloh pre jedného zamestnanca) - niektorí ľudia, hlavne vo vedení tímov, by si mali spomenúť akými boli pracovníkmi, keď vo firme začínali svoju kariéru. Empatia im je cudzia. Človek príde druhý deň po teoretickom zaškolení na svoje miesto a team leader Ti vynadá, že nevieš základné veci. Tieto "základné veci" sú komplexnou agendou, ktorú treba niekoľkonásobne zopakovať, kým sa človek nezabehne - za všetko hovoria aj skúsenosti ešte 2 ďalších osôb, ktoré poznám a ktoré majú negatívne skúsenosti s týmto zamestnávateľom

Odporúčanie pre management

- Od základov prepracovať systém školení - školenie má byť teoreticko-praktické a nie len teoretické. Nakoľko ide o komplexnú agendu, treba mať pri sebe po niekoľko začiatočných dní skúseného kolegu, ktorý bude dohliadať na nováčika - zišla by sa aj nejaká ta spätná väzba a priebežná komunikácia s novým pracovníkom, kým zostane vyhodený v skúšobnej lehote, osobné antipatie sa dajú riešiť aj inak než ukončením pracovného pohovoru ;-) - viac sa zameriavajte na výber vhodných kandidátov počas výberového konania

Súčasný zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava I

Pozitíva firmy

Výplata pred termínom. Starostlivosť o zamestnanca. Prístup k zamestnancovi.