Recenzie, skúsenosti a hodnotenia zamestnávateľov

Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.

Najnovšie hodnotenia

New Yorker - 05.11.2024

Fajnovo

Súčasný zamestnanec Pred 8 mesiacmi
Súčasný zamestnanec Pred 8 mesiacmi Púchov Perspektíva
Zobraziť najnovšie hodnotenia Ohodnotiť zamestnávateľa
Zoradiť podľa:

Hodnotenie

Podľa odporúčania

Perspektíva firmy

Zobraziť hodnotenia od

UNIQA - 26.03.2019

Uniqa gsc

Súčasný zamestnanec Pred 6 roky Bratislava Perspektíva

Negatíva firmy

Zla komunikácia so zamestnancami

Súčasný zamestnanec Pred 6 roky Senec Perspektíva

Pozitíva firmy

Nič moc firma teplo a smrad a onicom správanie vedenia ku zamestnancom ako zverí sa správajú vyhýbajte sa tejto firme

Bývalý zamestnanec Pred 6 roky Perspektíva

Pozitíva firmy

Kolektív

Negatíva firmy

Zle zaobchadzanie s ľuďmi. Stale nadcasy ludia tam odpadavaju chodia tam sanitky a to nikto nechce vidieť. Ak nerobite nadcas volaju na personalne a pri hodinach su papalasi a fotia kto ide domov. To kde sme. Nedodrziavaju sa zákony dnes sa robi 10 ,zajtra 12do 19zamestnanci pridu domov o 23 a vstavaju rano o 4na aurobus a kde je 8hod. oddych.

Odporúčanie pre management

Teem leadry sa nevedia správať k zamestnancom cest výnimkám

Proplusco - 25.03.2019

Neserióznosť

Bývalý zamestnanec Pred 6 roky Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

žiadne

Negatíva firmy

-neférová, zlá a neseriózna komunikácia, klamstvá, zavádzanie ľudí, jednanie s ľuďmi je úplne neetické, problematické výplaty, neodovzdávanie výplatných pásiek -pri podpise pracovnej zmluvy dávajú podpísať rovno aj ukončenie pracovného pomeru!!!!!!!!!! -neodporúčam pracovať cez túto agentúru

CEMM THOME - 24.03.2019

Hrozne

Súčasný zamestnanec Pred 6 roky Prešov Perspektíva

Pozitíva firmy

Vyplata nacas, nic viac

Negatíva firmy

Pri P, ocr, PN ziadne bonusy. 4x je clovek ukrateny kvoli PN. Nedostanete bonusy, nizsi plat. Tak si nicite dovolenku na lekarov

Pepco - 23.03.2019

Zle

Súčasný zamestnanec Pred 6 roky Bratislava

Pozitíva firmy

Nic

Negatíva firmy

Všetko je postavené na hlavu,všetko a to doslova. Zásobovanie neskutočne veľa v kuse tovar ,plný sklad ,odbyt žiadny ale tovar každý deň . Nadriadení si robia co chcú ,nikto ich nekontroluje, predavačky ťahajú jak kone 12 h. Denné. Manažéri ani nevedia že predavačky existujú, všetko riešia len s vedúcimi ,ich názor má váhu ničí iný. Ľudia nemajú inú prácu tak to trpia, ale do kedy?

Bývalý zamestnanec Pred 6 roky Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

....

Negatíva firmy

Negatív je viac, ako pozitív. Veľmi nízke finančné ohodnotenie pre rádových zamestnancov, ale pre niekoho to neplatí. Benefity žiadne pre zamestnancov. že sú ovocné pondelky, alebo masáže to sa nedá brať, ako benefit. na masáže je poradovník a viacej dostane sa tam manažment, alebo pracovník z kancelárie, ako radoví zamestnanci, ktorí pracujú v sklade, lebo nemá čas, priestor dostať sa tam. ešte si nejakú čiastku musí zaplatiť zamestnanec nemá to úplne zadarmo. Prémie žiadne, zamestnanec nemá žiadnu motiváciu. Máloktorí vedúci pochváli. Ak zamestnanec spraví chybu tak je zle, ale nevšimnú si dobré výsledky predtým. Práca je stereotypná po dlhšom čase. Ak zamestnanec je šikovný a chce sa dostať na lepšiu pozíciu, musí sa kamarátiť väčšinou z vyššie postaveným, lebo ináč nemá šancu. Vyberanie na vyššie, lepšie pozície je netrasparentné, chaotické. Od zamestnanca očakávajú zručnosti, ale nevedia ho potom poriadne ohodnotiť, len pridávajú prácu za ten istý plat. Keď niekto chce vyšší plat, tak nie je mu vyhovené. Buď dostane odpoveď, že dosiahol strop svojej pozície. Manažment si neváži zamestnancov. Zamestnanci, čo sú tam dlhé roky, tak odchádzajú. Keďže je nedostatok zamestnancov musí sa často nadčasovať, alebo prísť aj v sobotu. V poslednom období sa prijali ľudia na vyššie pozície, aby sa zmodernizovala firma. Ale opak je pravdou. Je tam väčší chaos, ako to bolo predtým. Ľudia sú už z toho unavení. na vyšších pozíciach sú niektorí ľudia, ktorí by tam ani nemali byť. tvária sa veľmi dôležito.

Pozitíva firmy

Dobré 2 kolegyne, to je všetko..

Negatíva firmy

No kde začať. Človek s nádejou na lepšiu prácu zostane citovo vyprahnutý po 3 mesiacoch. Ale zoberiem to od začiatku.. Recenzie na túto firmu sú hrozné, bohužiaľ sú aj pravdivé. Nastúpila som sem, pretože som očakávala, že si konečne nájdem stabilné zamestnanie a že aj zamestnávateľ bude fajn. Môžem si teraz hlavu o stenu trieskať, aká som bola naivná. Školenia boli síce zaujímavé, lenže je to také kvantum informácii, až z toho na konci dňa bolí hlava a na ďalší deň si človek nič nepamätá. Po týždni idete "naostro" volať s ľuďmi, roztraseným hlasom sa im snažíte predať dovolenku pričom si pripadáte ako totálny amatér. Samozrejme, je to jasné aj tým ľudom, že ste zase jeden z tých, čo niečo ponúka, avšak toto je ten lepší prípad - oni si zadali tú požiadavku na dovolenku. Keď ale ľudom poviete, že je to drahšie ako si oni naklikali na stránke (a nebavíme sa tu o rozdiele 10€) a už tú dovolenku nechcú, tak potom začnú prehováračky a kalerábiky do hlavy, aké je to výhodné atď, atď.. Ak ale ľudí takto neprehovárate, nastávajú od vedúcich otázky - ,,Prečo si klientovi neponúkla nejakú alternatívu, ktorá by bola pre neho aj dostupná?" .. Je veľmi smutné, že nech sa akokoľvek snažíte, v deň výplaty Vám zostanú len oči pre plač. Ešte smutnejšie na tom je to, že každý okolo Vás tým ľudom hovorí to isté čo vy, darí sa mu síce predávať, ale každý zamestnanec je pod takým neuveriteľným tlakom, a prečo to vlastne? PRETOŽE KAŽDÝ JE NAHRADITEĽNÝ!!! Načo je ale takýto tlak dobrý? Človek sa neustále musí rozhodovať v tej rýchlosti v hlave, aby tým ľudom nepovedal nejakú milnú informáciu, pretože potom môže nastať nejaká finančná penalizácia atď. Všetci sú kariéristi, chcú veľa predávať. Možno dakedy bola radosť tu pracovať, ale teraz to tak určite nie je. Zostávať na nadčasoch, ktoré nemáte platené, pretože musíte preberať toľko a toľko klientov denne. Je to proste hnus. A prečo som teda bývalý zamestnanec? Dostala som výpoveď hodinu pred koncom pracovného dňa, 5 dní po ukončení skúšobnej doby. Ako keby sa nevedeli rozhodnúť, či som pre firmu prínosom alebo nie. O dosť divnejšie je, že mi bola podsúvaná možnosť kariérneho rastu na junior teamleadera. Keď som to odmietla, tak som o 2 týždne na to dostala výpoveď. A vraj nemám také výsledky ako moji kolegovia? Každý sa snaží robiť maximum čo je v jeho silách. XYkrát som denne počula od klientov, že som milá, že sú radí že im nimi dopytované informácie rada preverím, atď.Avšak toto nikomu z vedenia nič nehovorí. Čím viac náborov každé 3 mesiace budú robiť, tým bude celé call centrum pustejšie, pretože postupne odíde každý! A na druhej strane som rada, že som tú výpoveď dostala, pretože sa mi v novom zamestnaní dýcha podstatne lepšie :).. Ja len želám trochu viac empatie každému z vedenia, potenciál tam je, ale dokým sa nezmení prístup tých, ktorí to môžu zmeniť.. Veľa šťastia všetkým čo tuto uzavrú pakt o zlých snoch po dobu trvania 3 mesiacov. Amen

101 drogerie - 21.03.2019

Nikdy viac

Bývalý zamestnanec Pred 6 roky Senica

Pozitíva firmy

?

Negatíva firmy

Vo firme som pracovala skoro 6 rokov . Vypracovala som sa od brigadničky až po vedúcu predajne. Práca ma bavila ale neustále striedanie zamestnancov a vedenie manažmentu, žiadne školenia personálu ,na plát veľa povinností ,veľa akcií nie dobre vymyslené postupy pri akciách popri hlavných akciách aj akcie pri pokladni . A hlavne nebolo možné ustrážiť tovar pred zlodejmi a žiadny prístup od vedenia ,aby sa riešili tieto problemy kódmi ,bezpečnostnými kamerami a potom s tým súvisiace inventúry.

Bývalý zamestnanec Pred 6 roky Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Kolegovia.

Negatíva firmy

Nastúpili sme dávnejšie na nábory bolo nás viac. Už na školeniach sa mi niektoré veci nepozdávali. Avšak som sa nenechala odradiť, dúfajúc že to nebude take hrozne. Psychologické odpovede a otázky boli ešte ako tak v pohode na presviedčanie klienta aby si zájazd kúpil cez nás a cez výhody invii. Keď sme nastúpili prichádzali prvý klienti. Prislo presviedčanie klientov , tvorba ponúk. Ak sa Vám podarilo predať zájazd bolo to super. Tešili ste sa na odmeny z predaja dalších služieb. Akú super výplatu budete mat... po doslova oddretom mesiaci som sa tešila na prichádzajúcu výplatu. Človek, ktorý tam pracuje tvrdo a nezastaví sa (nevravím len o sebe, dokonca tam boli aj kolegovia ktorý boli aj o niečo lepší ) tak ten človek dostal za to takú výplatu že si aj zaplakať mohol za všetky tie odpracované hodiny a dni kedy nestíhal ísť poriadne ani na obed alebo nešiel vôbec ale jedol za počítačom lebo mal práci vyše hlavy. Stres z hovorov ktoré boli samozrejme nahrávane ( čo je ok,beriem) a následne vypočuté teamleadrom a toto si mohol inak a toto onak a prečo čo sa stalo že si to nepredal... Ako bolo spomínané vyhadzovanie po skúšobnej dobe je pravda. Vedúci boli zjavne motivovaný len číslami nie výkonom jednotlivých zamestnancov. Neustály stres keď nestíhate ale musíte splniť dennú prebierku klientov a naháňať sa ešte viac a odchádzať so slzami v očiach . Áno to je Invia a platy v invii ! Ďakujem . Už nikdy viac. Táto práca mi zostane na pamäti až do smrti ako zlá skúsenosť s prácou. Samozrejme že ma aj niečo naučila . Ale pomer dobrých a zlých myšlienok na tuto prácu Sa nedá ani zrovnať. Každopádne obdivujem ľudí ktorí dôkazu fungovať v tejto práci a prajem im len to dobré a možno aby pouvažovali, či sú dostatočne ohodnotené ich skúsenosti vedomosti a šikovnosť s predajom.