Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.
Benefiti celkom ujdu. Masaze pre zamesnancou preplatia rocne na kulturu. Firemne akcie letna/zimna atd. Co sa týka kolektívu záleží aj na oddelení na ktorom pracujete. Ako sa hovorí 100 ľudí 100 chutí.
Nedostatočne ohodnotená práca. Nátlak zo strany vedenia. Zavedený systém “padajuceho ho**a” “Pokial vám platove ohodnotenie nepostačuje tam sú dvere. Nikoho tu nasilu nedržíme”
“Nezábudajte na to, kto vám tie peniaze vyrába.”
Benefity - mobilný telefón s neobmedzeným paušálom pre všetkých zamestnancov, vernostné za každý odpracovaný rok, príplatok za nefajčenie.
Neochota zvyšovania platov, ktorá trvá už dlhodobo... Základ nižší ako minimálna mzda...
Vážiť si viac pracovníkov, ktorí tu pracujú už dlho a aj ich lepšie ohodnotiť...
Pekne prostredie, prijemny kolektiv, dobra praca.
Mzda, pristup info( vsetko je krozomkrazom) velky tlak na zamestnanca neadekvatny k fin ohodnoteniu.
Stabilita
Plat
Zaskolit sa
Vzdelávanie sa, školenia, kolektív, možnosti
Prístup nadriadených, nekompetentnosť a neznalosť niektorých zamestnancov, príliš veľké ustupovanie zákazníkom, aj keď nie sú v práve, nezastanie sa zamestnancov aj keď sú v práve
Viac vzdelávať zamestnancov eshopu a callcentra, viac dohliadať na prácu vedúcich
Pri snahe sa dá zarobit. Rozne bonusi a sutaze na zlepsenie platu
Vela vysokych parametrov, ktore treba splnit. Pokial nie je nejaky parameter predajca dostane len zakladnu mzdu bez odmien. S dovolenkami setria lebo nema kto robit. Na PN moze takmer zabudnut. V praci treba byt uz 30 minut pred otvorenim. Extra dlha pracovna doba. Predajca nieje plateny od hodiny ale odrobit ich musi aj naviac. Ziadny karierny postup
Viac si vazit zamestnanca. Zamestnanec nie je iba cislo. Nemat prehnane naroky a statistiky
Nebola som tam dlho ale pravdupovediac pozitiva si nepamatam ... bez nejakeho zavadzania si och ozaj nepamatam ...
Stacilo mi uplne jedno negativum ... ked som sa pani na personalnom opytala zakladnu otazku, kolko mam v cistom na hodinu bez priplatkov, tak mi na to nedokazala odpovedat, jej slova boli : “ tak to vam neviem povedat “ ... svoju pracu si cenim a tak ako ja som musela vylozit vsetko na stol ako potencionalny zamestnanec, tak to oste ocakavam od potencionalneho zamestnavatela ...