Bývalý zamestnanec Pred 4 roky Bratislava

Pozitíva firmy

Na pozícii Customer Care Representative som robila skoro rok. Bola to moja prvá práca a tak som ju nemala s čím porovnať. Budova v Lakeside je skvelá, dobré jedlo, kaviareň dole tiež super, všetko moderné. Mala som šťastie na skvelý tím a dobrú manažérku. Veľa ma to naučilo, ako pracovať samostatnejšie, ako funguje korporát, ako komunikovať s ľuďmi a tiež ma to posunulo ďalej do lepšej práce. Spomienok nespočetne, dobre to vyzerá na CV a dalo by sa prejsť aj na iné pozície, keby som chcela. Takže aj tí, čo hovoria, že sa tam nedá nikam posunúť - dá sa, len treba porobiť aspoň rok a môžte ísť aj na iné oddelenia. Benefity, pracovné taxíky etc.

Negatíva firmy

Začnem tým, čím každý - práca v noci. Prvých pár mesiacov to bolo fajn, no niekedy bolo ťažké organizovať si nákupy a doktorov. Žiadna flexibilita, neustále pod kontrolou, či pracujem ako mám. Nehorázne metriky, ktoré by sme mali spĺňať, no reálne ich vedenie len sťažuje. Vykonávanie práce aj za iné oddelenia - bez extra platu - aby naše metriky vyzerali aspoň trochu lepšie. Repetitívna práca. Nezmyselné procedúry. A zákazníci ma doteraz strašia v snoch. Ale treba zažiť, odvtedy som priam ukážkový zákazník.

Ďalšie recenzie firmy AT&T

AT&T - 23.07.2023

avoid uverse

Bývalý zamestnanec Pred 9 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

dozvies sa ako dlho si meskal z pauzy lebo manazer uz ma davno email :))

Negatíva firmy

nieco ako vw za pasom ale v office! :))

AT&T - 02.01.2023

životná chyba

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava

Pozitíva firmy

výplata načas.

Negatíva firmy

Nesplniteľné požiadavky na zamestnancov, práca v US hours. Berú sa ľudia, ktorí predtým nerobili v IT a nevedia kde je sever a to je obrovská chyba bez predchádzajúcich skúseností. Ak idete na WC bez plánovania alebo neohlásene, tak máte z toho problém, prípadne padáka. Nemôžete prísť ani o minútu neskor z prestávky, prípadne meškať do práce. SVK management? Aký preboha, oni skáču ako amíci pískajú, za vlastný názor máte padáka. Práca sviatky/víkendy, žiadny voľný čas a osobný život.

AT&T - 15.12.2022

Vydrzal som 2 roky

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava

Pozitíva firmy

skvely medzinarodny team, mala som stastie na team lidrov, benefity, kazdorocny rast mzdy, bonusy

Negatíva firmy

snad to najhorsie su zakaznici. bavia sa s vami ako s handrou. ziapu po vas lebo SALES im nasluboval hory-doly. ked nemate technika ktoreho mozete poslat do 3 hodin. (zvycajne je to tyzden) nezmyselne metrics, negativne hodnotenie od zakaznikov neraz patriace inemu agentovi. ak vam firma neschvali planovanu dovolenku zaciatkom roka - zabudnite. pri troche stastia si vdaka sviatkom polepite nejake dlhe vikendy. nocne sluzby - si predstavte, ze na vas krici frustrovany zakaznik o 4.30am. hovory jeden za druhym. povinne nadcasy. fluktuacia zamestnancov. velmi mizerne sance sa vo firme posunut. a "the extra mile" zvycajne znamena, ze vas zakazni

Bývalý zamestnanec Pred 3 roky Bratislava

Pozitíva firmy

Tréning a nesting trval 6 týždňov, kolegovia a support bol veľmi ústretový, chápali, že sme noví a každý sme z iného prostredia.

Negatíva firmy

Manažérka bola na mne zasadnutá od začiatku, po 2 týždňoch v produkcii ma vyhodila s tým že "nerobím čo mi povedala" manažérka, čo nikdy nerobila agenta, nevie o práci nič, na všetko sa musela pýtať, od prvého dňa sa ku mne správala ako keby som bola vo firme už rok. Keď ma vyhodila mala som najlepšie výsledky v tíme a pozitívny feedback od zákazníkov. Dovolila som si vziať si prestávku na 4 minúty, pričom som mala povolené len 2 minúty a okamžite mi ukončila pracovný pomer. Nechoďte do tej firmy, neoplatí sa to za ten stres.