Recenzie, skúsenosti a hodnotenia zamestnávateľa Lidl

4 Hodnotilo 141 užívateľov
44x
33x
35x
12x
14x
141 užívateľov už hodnotilo
61% zamestnancov firmu odporúča
63% zamestnancov hodnotí firemnú perspektívu pozitívne
Kultúra a hodnoty
66x
Kariérne príležitosti
66x
Vedenie spoločnosti
67x
Rovnováha práca – osobný život
67x
Benefity
66x
Zoradiť podľa:

Hodnotenie

Podľa odporúčania

Perspektíva firmy

Zobraziť hodnotenia od

Lidl - 12.02.2024

Pohovor

Bývalý zamestnanec Pred 1 mesiacom Bratislava

Negatíva firmy

Majú napísané že môže človek robiť aj na čiastočný úväzok preto som sa prihlásila lebo mám 3 ročne dieťa žeby som robila od nieakej 8 do 15-17 no na miesto toho aby mi dali normálnu prácu ma chceli zamästat ako upratovačku pre vsetko ešte aby som aj tovar dokladala a ešte aj na pokladni bola keďže lidl nemá upratovačku bolo by všetko na mne keby bolo zle upratané mala by som problém

Bývalý zamestnanec Pred 6 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

- Benefity - Plat

Negatíva firmy

- Pracovný čas: Je síce flexibilný a môžete si povedať, kedy chcete pracovať, ale nie vždy vám vyhovejú. Okrem toho neustále pracovný čas naťahujú na maximálny počet hodín, ktoré môžete za týždeň odrobiť z dôvodu nedostatku zamestnancov. - Práca: Ide o fyzicky náročnú prácu, avšak problém je najmä v tom, že si nevážia snahu zamestnancov. Všetko musí byť rýchlo a pekne urobené, avšak obe tieto kritériá väčšinou nie je možné splniť naraz presne podľa očakávaní nadriadených, a tak dostanete vynadané nech už sa snažíte akokoľvek. Môže sa stať, že sa ani nedostanete na prestávku, pretože najprv musí byť všetko vyložené a upratané, čo sa častokrát nestíha. Novým zamestnancom sa nikto nevenuje a všetko sa musia "za pochodu" naučiť sami, čo má za následok robenie chýb, za ktoré vám bude opäť vynadané. - Kolektív: Na každej predajni je to iné, avšak z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že ohováranie a ponižovanie bolo na dennom poriadku, vždy sa našlo niečo, za čo mohli človeka skritizovať. Vedenie sa k zamestnancom správa ako k otrokom/veciam (česť výnimkám), vôbec si nevážia nových zamestnancov a berú ich iba "do počtu". Neustále porovnávanie zamestnancov - kto pracoval viac, kto menej, kto je viac šikovný, kto je pomalý, atď. Táto negativita medzi kolegami následne vedie k zhoršenému psychickému zdraviu zamestnancov, čo časom môže vplývať aj na fyzické zdravie. Vôbec sa nečudujem, že mnoho zamestnancov odchádza, pretože tento neustály tlak na psychiku človeka časom riadne vyčerpá.

Odporúčanie pre management

Odporúčam vedeniu správať sa k zamestnancom viac ľudsky a namiesto neustálej kritiky a nadávania zamestnancov riadne preškoliť, venovať sa im a neočakávať, že sa všetko naučia sami.

Lidl - 01.06.2023

Hodnotenie

Súčasný zamestnanec Pred 10 mesiacmi Bratislava Perspektíva Odporúča

Pozitíva firmy

Stabilita, plat,

Negatíva firmy

Nikdy nevyhoviete každému

Lidl - 06.04.2023

Nespokojnosť

Bývalý zamestnanec Pred 12 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Celková práca Rôzne úväzky Zmluva na dobu neurčitú Ak je dobrý kolektív je všetko dobré

Negatíva firmy

Plat je rozdelený na prvu a druhú triedu Neustála buzerácia od vedúcich Niekedy náročná práca za málo peňazí Školenie nulové musíš sa to naučiť sám není to všetko tak ako bolo povedané na pohovore Chcú stále maximálny výkon ktorý niekedy je nesplniteľny Najhoršia predajňa v Rožňave kde neustále buzeruje zástupca ktorý má väčšie slovo ako manažér a ma zle správanie voči novým ľuďom ktorý nastúpia

Odporúčanie pre management

Preveriť si poriadne asistentov a zástupcov ako sa majú správať k zamestnancom a dať poriadne školenie novým zamestnancom

Súčasný zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

vyššia mzda možnosť dohody benefity

Negatíva firmy

Chcú sa zbaviť zamestnancov, ale nie výpoveďou z ich strany. Urobia všetko preto, aby ste ju dali sami. Správanie nadriadených ”k obyčajným “ predavačkám. Nikdy neviete či v daný deň vlastne pracujete, alebo nie. Niekedy ani nedajú vedieť. Zmena plánov práce je to ako “hobby” prerábajú ako na bežiacom páse. Predavačky sú ako handry, ale predsa máš za to zaplatené. Nevieš čo skôr či piecť alebo blokovať. Najlepšie robiť to súčasne. Ak si plánuješ zničiť zdravie tak šup, o pár rokov je chrbtica v pr…. Ženy majú dvíhať max 15 kg, ale banány sa samé nepreskladajú. A bonus to čo platilo včera dnes už neplatí. A čo platí dnes zajtra je už minulosťou. Odporúčam si prehodnotiť pre a proti a preto som rozhodnutá tiež odísť.

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava

Pozitíva firmy

Pracovala som v lidli 3 roky. Ako zaciatky boli tazke tak ako v kazdej novej praci. Pracovala som na predajni v Prievidzi je tam super kolektiv. Velmi dobre sa mi tam robilo lenze bohuzial z osobnych dovodov som musela odist. Velky vyber benefitov, vecierky, vitaminovy balicek.

Negatíva firmy

Malo ludi na smene , riadia sa vykonom, a aby sme vsetcia robili vsetko. Keby bolo viac ludi na smene predajna by vyzerala inak. Zaucanie bolo take ze ma hodili tak povediac do vody. Ako novacikovy sa mi nevenovali dostatocne.

Súčasný zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava

Pozitíva firmy

Plat

Negatíva firmy

Jediné pozitívum ktoré táto firma má je plat-aj ked ich bilboardy-preplatená každá minúta nie je pravda-vždy sa vám budú snažit vaše nadčasy skresat volnom.stále rozmýšlam nad tým kto môže označit Lidl ako najzamestnávatej.Neustály stres,tlačenie iba na čísla-výkon-neustály problém z nedostatkom zamestnancov.Ranná smena-prinajlepšom od 5:30-ale skončenie až ked sa všetko vyloži,uprace.Nepáči sa vám-nadriadený si s vami už ,, spravia poriadky,,.Poobedná -to isté-tu nečakajte žiadne 8hodinové smeny..Kontroly od regionálnych manažérov a vyššich-ktorý aj tak nič neriešia-iba čo je zle-že ste na smene piaty?-nevadí- to nikomu nevadí-piect,blokovat,dokladat,upratovat.

Lidl - 15.09.2022

Úprimne zle

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava

Pozitíva firmy

Stabilita, niekoľkokrát do mesiaca zdravé raňajky, ovocie, orechy a džús, plat vždy príde načas

Negatíva firmy

je to fyzicky náročná práca, zamestnáš sa ako pokladník, ale nakoniec budeš robiť všetko. najhoršie je dokladanie tovaru. maximálny hmotnostný limit za zmenu je 6 ton. vedúci môže na vás kričať, najmä ak prišla kontrola. Už mlčím o tom, že za deň dostanete 50 hlúpych otázok od zakaznikov.

Pozitíva firmy

Zabezpečenie oblečenie zamestnancom

Negatíva firmy

Ženy musia častokrát zdvíhať veci ťažšie ako 20kg, náhle vás pošlú domov a potom vám chýbajú hodiny, manažéri nám podali informácie o preplatkoch za august a následne nám neboli vyplatené, pretože sme nespĺňali podmienky a pritom vám povedia, že sú pre všetkých…Nehvoriac o tom, že sa prezentuje ako prosperujúce firma, ale v skutočnosti vidíte pravdu….

Pozitíva firmy

- na to že je to "len" práca v obchode tak veľmi dobre platená a to je asi tak jediné pozitívum, keby LIDL neplatil tak dobre tak ako zamestnávateľ by zaostával za ostatnými nemenovanými obchodmi s ktorými mám skúsenosť tiež - stabilný zamestnávateľ, práca je istá - zvyšovanie platov po určitom čase - moderná výbava - na pracovnom pohovore vás dopredu upozornia do čoho idete (sústredenie firmy hlavne na čísla a výkon)

Negatíva firmy

v prvom rade, chcem túto recenziu zachovať ako anonymnú, preto nebudem poskytovať info o sebe ani o konkrétnej prevádzke kde som pracoval, ale budem hovoriť vo všeobecnosti - ten dobrý plat si odmakáte - nadčasy samozrejmosť, neodporúčam ľuďom s rodinami, 9-12 hodín minimálne 3-4 krát do týždňa, víkendy ani nehovorím - vykladanie tovaru - chcú po vás hneď aby ste všetko vedeli a rýchlo ale zároveň aj pekne (to sa väčšinou nedá, takže budete stále kritizovaní, buď niečo spravíte pekne ale pomaly alebo rýchlo ale zas budú mať problém že to nie je pekne, proste neustály nátlak, stres, nervy, ponáhľanie sa, chaos) - neocenia vašu snahu, čo je veľmi demotivujúce, snažíte sa ako viete a aj tak vás z**bú a budú vás naháňať, čoho výsledkom je že sa na to proste postupom času vykašlete keď vašu snahu nikto nevidí, čo má za následok zase viac kritiky/nátlaku/mikromanažmentu - pokladňa - treba sa učiť kódy, dá sa blokovať aj bez kódov ale zase, chcú po vás maximálny výkon a rýchlosť takže očakávajú že sa naučíte kódy na pečivo/zeleninu atď aby ste to nehľadali ale hneď blokovali - toto je individuálne - ale pracovný kolektív - ohováranie, porovnávanie kto pracuje viac a kto menej, výsledkom čoho je nezmyselné napätie medzi kolegami kvôli tomu, to napätie medzi kolegami a stres sú cítiť vo vzduchu - riaditelia neustále tlačia na manažment, ktorý potom musí tlačiť na zamestnancov

Odporúčanie pre management

- skúste sa k zamestnancom a manažérom predajní správať aspoň trochu ako k ľuďom - netreba nutne znižovať produktivitu/výkon ale vrelo by som odporučil preškoliť vedúcich pracovníkov a manažérov predajní v oblasti zvládania stresu a motivácie pracovníkov (učiť ich ako byť viac ľudské, oceniť snahu aj keď nie vždy všetko ide podľa plánu, poradiť, nie zdrbať ľudí atď.) - stres a napätie vytvára veľmi demotivujúce pracovné prostredie a ja sa vôbec nedivím že toľko ľudí ako rýchlo prídu tak aj odídu - treba s tým niečo spraviť a udržíte si tak viac ľudí dlhodobo