Lidl - Správna voľba

Na Slovensku sme prvé predajne Lidl otvorili v roku 2004. V súčasnosti máme po celej krajine 155 predajní a zamestnávame viac ako 6000 spokojných zamestnancov. Sme dynamická firma, ktorá ti bude vyhovovať, ak sa nechceš nudiť. Čas v práci ti bude plynúť šialene rýchlo. Síce sme diskont, ale zďaleka nie sme diskontný zamestnávateľ. Firma ti dá priestor na osobný a kariérny rast, svoju budúcnosť máš u nás vo vlastných rukách. Neustále sa snažíme byť jednotka v platoch v rámci maloobchodu a nezabúdame ani na atraktívne benefity, ktoré ti spríjemnia prácu. Preto sme jednotkou nielen u zákazníkov, ale aj u zamestnancov. A vďaka nim sme aj v roku 2022 získali cenu TOP Employer na Slovensku aj v Európe. A získali sme aj ocenenie EQUAL-SALARY, teda rozdiely v platoch medzi mužmi a ženami nerobíme.

"Na svojej práci mám najradšej tímovosť, prácu s ľuďmi a súťaživosť."

Ľubor, Manažér predajne

"V práci sme super kolektív a vieme si navzájom pomôcť. Moja práca je každý deň dynamická a pestrá."

Vladka, Skladníčka

"Lidl by som určite odporučil, najmä preto, že ponúka zázemie stabilnej spoločnosti."

Dominik, Referent Internej komunikácie

Pracujeme ruka v ruke

V Lidli všetci ťaháme za jeden povraz – nielen v tíme a v organizačnej štruktúre, ale naprieč celou spoločnosťou. Správnym vedením sa snažíme dosiahnuť to, že všetci ľudia v spoločnosti pracujú ruka v ruke. Zamestnanci sú základom nášho úspechu. Chceme viesť otvorenú komunikáciu, zapájať do rozhodnutí aj zamestnancov. Preto ich kvalifikujeme, podporujeme a umožňujeme im rásť s ich úlohami. Odštartuj u nás svoju kariéru cez prax, stáž alebo duálne vzdelávanie. Skúsiť to môžete aj cez Retail academy alebo Trainee program a získať tak praktické skúsenosti.

Krok správnym smerom

U nás sa riadime heslom „Ľudia tvoria Lidl“. Preto je pre nás starostlivosť o zamestnancov na prvom mieste. Podporujeme rozvoj svojich ľudí, nielen pestrou škálou rôznych vzdelávacích aktivít. Pre každého zamestnanca je nastavený vzdelávací program na mieru tak, aby vedel využiť získané vedomosti v praxi. Sme si vedomí, že naši zamestnanci môžu prosperovať iba vtedy, ak si udržia zdravú rovnováhu medzi pracovným a osobným životom Každoročne pre nich preto vylepšujeme systém našich benefitov. Zaviedli sme benefitný systém, z ktorého si zamestnanec vyberá sám benefity, o ktoré má záujem.

Fotogaléria

Hodnotenie firmy (136x)

Bývalý zamestnanec Pred 3 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

Pracovala som v lidli 3 roky. Ako zaciatky boli tazke tak ako v kazdej novej praci. Pracovala som na predajni v Prievidzi je tam super kolektiv. Velmi dobre sa mi tam robilo lenze bohuzial z osobnych dovodov som musela odist. Velky vyber benefitov, vecierky, vitaminovy balicek.

Negatíva firmy

Malo ludi na smene , riadia sa vykonom, a aby sme vsetcia robili vsetko. Keby bolo viac ludi na smene predajna by vyzerala inak. Zaucanie bolo take ze ma hodili tak povediac do vody. Ako novacikovy sa mi nevenovali dostatocne.

Súčasný zamestnanec Pred 4 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

Plat

Negatíva firmy

Jediné pozitívum ktoré táto firma má je plat-aj ked ich bilboardy-preplatená každá minúta nie je pravda-vždy sa vám budú snažit vaše nadčasy skresat volnom.stále rozmýšlam nad tým kto môže označit Lidl ako najzamestnávatej.Neustály stres,tlačenie iba na čísla-výkon-neustály problém z nedostatkom zamestnancov.Ranná smena-prinajlepšom od 5:30-ale skončenie až ked sa všetko vyloži,uprace.Nepáči sa vám-nadriadený si s vami už ,, spravia poriadky,,.Poobedná -to isté-tu nečakajte žiadne 8hodinové smeny..Kontroly od regionálnych manažérov a vyššich-ktorý aj tak nič neriešia-iba čo je zle-že ste na smene piaty?-nevadí- to nikomu nevadí-piect,blokovat,dokladat,upratovat.

Lidl - 15.09.2022

Úprimne zle

Bývalý zamestnanec Pred 5 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

Stabilita, niekoľkokrát do mesiaca zdravé raňajky, ovocie, orechy a džús, plat vždy príde načas

Negatíva firmy

je to fyzicky náročná práca, zamestnáš sa ako pokladník, ale nakoniec budeš robiť všetko. najhoršie je dokladanie tovaru. maximálny hmotnostný limit za zmenu je 6 ton. vedúci môže na vás kričať, najmä ak prišla kontrola. Už mlčím o tom, že za deň dostanete 50 hlúpych otázok od zakaznikov.

Pozitíva firmy

Zabezpečenie oblečenie zamestnancom

Negatíva firmy

Ženy musia častokrát zdvíhať veci ťažšie ako 20kg, náhle vás pošlú domov a potom vám chýbajú hodiny, manažéri nám podali informácie o preplatkoch za august a následne nám neboli vyplatené, pretože sme nespĺňali podmienky a pritom vám povedia, že sú pre všetkých…Nehvoriac o tom, že sa prezentuje ako prosperujúce firma, ale v skutočnosti vidíte pravdu….

Bývalý zamestnanec Pred 9 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

- na to že je to "len" práca v obchode tak veľmi dobre platená a to je asi tak jediné pozitívum, keby LIDL neplatil tak dobre tak ako zamestnávateľ by zaostával za ostatnými nemenovanými obchodmi s ktorými mám skúsenosť tiež - stabilný zamestnávateľ, práca je istá - zvyšovanie platov po určitom čase - moderná výbava - na pracovnom pohovore vás dopredu upozornia do čoho idete (sústredenie firmy hlavne na čísla a výkon)

Negatíva firmy

v prvom rade, chcem túto recenziu zachovať ako anonymnú, preto nebudem poskytovať info o sebe ani o konkrétnej prevádzke kde som pracoval, ale budem hovoriť vo všeobecnosti - ten dobrý plat si odmakáte - nadčasy samozrejmosť, neodporúčam ľuďom s rodinami, 9-12 hodín minimálne 3-4 krát do týždňa, víkendy ani nehovorím - vykladanie tovaru - chcú po vás hneď aby ste všetko vedeli a rýchlo ale zároveň aj pekne (to sa väčšinou nedá, takže budete stále kritizovaní, buď niečo spravíte pekne ale pomaly alebo rýchlo ale zas budú mať problém že to nie je pekne, proste neustály nátlak, stres, nervy, ponáhľanie sa, chaos) - neocenia vašu snahu, čo je veľmi demotivujúce, snažíte sa ako viete a aj tak vás z**bú a budú vás naháňať, čoho výsledkom je že sa na to proste postupom času vykašlete keď vašu snahu nikto nevidí, čo má za následok zase viac kritiky/nátlaku/mikromanažmentu - pokladňa - treba sa učiť kódy, dá sa blokovať aj bez kódov ale zase, chcú po vás maximálny výkon a rýchlosť takže očakávajú že sa naučíte kódy na pečivo/zeleninu atď aby ste to nehľadali ale hneď blokovali - toto je individuálne - ale pracovný kolektív - ohováranie, porovnávanie kto pracuje viac a kto menej, výsledkom čoho je nezmyselné napätie medzi kolegami kvôli tomu, to napätie medzi kolegami a stres sú cítiť vo vzduchu - riaditelia neustále tlačia na manažment, ktorý potom musí tlačiť na zamestnancov

Odporúčanie pre management

- skúste sa k zamestnancom a manažérom predajní správať aspoň trochu ako k ľuďom - netreba nutne znižovať produktivitu/výkon ale vrelo by som odporučil preškoliť vedúcich pracovníkov a manažérov predajní v oblasti zvládania stresu a motivácie pracovníkov (učiť ich ako byť viac ľudské, oceniť snahu aj keď nie vždy všetko ide podľa plánu, poradiť, nie zdrbať ľudí atď.) - stres a napätie vytvára veľmi demotivujúce pracovné prostredie a ja sa vôbec nedivím že toľko ľudí ako rýchlo prídu tak aj odídu - treba s tým niečo spraviť a udržíte si tak viac ľudí dlhodobo