Lidl - Správna voľba

Na Slovensku sme prvé predajne Lidl otvorili v roku 2004. V súčasnosti máme po celej krajine 155 predajní a zamestnávame viac ako 6000 spokojných zamestnancov. Sme dynamická firma, ktorá ti bude vyhovovať, ak sa nechceš nudiť. Čas v práci ti bude plynúť šialene rýchlo. Síce sme diskont, ale zďaleka nie sme diskontný zamestnávateľ. Firma ti dá priestor na osobný a kariérny rast, svoju budúcnosť máš u nás vo vlastných rukách. Neustále sa snažíme byť jednotka v platoch v rámci maloobchodu a nezabúdame ani na atraktívne benefity, ktoré ti spríjemnia prácu. Preto sme jednotkou nielen u zákazníkov, ale aj u zamestnancov. A vďaka nim sme aj v roku 2022 získali cenu TOP Employer na Slovensku aj v Európe. A získali sme aj ocenenie EQUAL-SALARY, teda rozdiely v platoch medzi mužmi a ženami nerobíme.

"Na svojej práci mám najradšej tímovosť, prácu s ľuďmi a súťaživosť."

Ľubor, Manažér predajne

"V práci sme super kolektív a vieme si navzájom pomôcť. Moja práca je každý deň dynamická a pestrá."

Vladka, Skladníčka

"Lidl by som určite odporučil, najmä preto, že ponúka zázemie stabilnej spoločnosti."

Dominik, Referent Internej komunikácie

Pracujeme ruka v ruke

V Lidli všetci ťaháme za jeden povraz – nielen v tíme a v organizačnej štruktúre, ale naprieč celou spoločnosťou. Správnym vedením sa snažíme dosiahnuť to, že všetci ľudia v spoločnosti pracujú ruka v ruke. Zamestnanci sú základom nášho úspechu. Chceme viesť otvorenú komunikáciu, zapájať do rozhodnutí aj zamestnancov. Preto ich kvalifikujeme, podporujeme a umožňujeme im rásť s ich úlohami. Odštartuj u nás svoju kariéru cez prax, stáž alebo duálne vzdelávanie. Skúsiť to môžete aj cez Retail academy alebo Trainee program a získať tak praktické skúsenosti.

Krok správnym smerom

U nás sa riadime heslom „Ľudia tvoria Lidl“. Preto je pre nás starostlivosť o zamestnancov na prvom mieste. Podporujeme rozvoj svojich ľudí, nielen pestrou škálou rôznych vzdelávacích aktivít. Pre každého zamestnanca je nastavený vzdelávací program na mieru tak, aby vedel využiť získané vedomosti v praxi. Sme si vedomí, že naši zamestnanci môžu prosperovať iba vtedy, ak si udržia zdravú rovnováhu medzi pracovným a osobným životom Každoročne pre nich preto vylepšujeme systém našich benefitov. Zaviedli sme benefitný systém, z ktorého si zamestnanec vyberá sám benefity, o ktoré má záujem.

Fotogaléria

Hodnotenie firmy (142x)

Súčasný zamestnanec Pred 28 dňami Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Plat

Negatíva firmy

Zdieranie zamestnacov Procesy firmy nedôsledné Malo zamestnacov na smene Ak nechcete sa zdržať do kože s robotu ťahať domov ,tak neodporúčam túto firmu

Lidl - 12.02.2024

Pohovor

Bývalý zamestnanec Pred 6 mesiacmi Bratislava

Negatíva firmy

Majú napísané že môže človek robiť aj na čiastočný úväzok preto som sa prihlásila lebo mám 3 ročne dieťa žeby som robila od nieakej 8 do 15-17 no na miesto toho aby mi dali normálnu prácu ma chceli zamästat ako upratovačku pre vsetko ešte aby som aj tovar dokladala a ešte aj na pokladni bola keďže lidl nemá upratovačku bolo by všetko na mne keby bolo zle upratané mala by som problém

Bývalý zamestnanec Pred 10 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

- Benefity - Plat

Negatíva firmy

- Pracovný čas: Je síce flexibilný a môžete si povedať, kedy chcete pracovať, ale nie vždy vám vyhovejú. Okrem toho neustále pracovný čas naťahujú na maximálny počet hodín, ktoré môžete za týždeň odrobiť z dôvodu nedostatku zamestnancov. - Práca: Ide o fyzicky náročnú prácu, avšak problém je najmä v tom, že si nevážia snahu zamestnancov. Všetko musí byť rýchlo a pekne urobené, avšak obe tieto kritériá väčšinou nie je možné splniť naraz presne podľa očakávaní nadriadených, a tak dostanete vynadané nech už sa snažíte akokoľvek. Môže sa stať, že sa ani nedostanete na prestávku, pretože najprv musí byť všetko vyložené a upratané, čo sa častokrát nestíha. Novým zamestnancom sa nikto nevenuje a všetko sa musia "za pochodu" naučiť sami, čo má za následok robenie chýb, za ktoré vám bude opäť vynadané. - Kolektív: Na každej predajni je to iné, avšak z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že ohováranie a ponižovanie bolo na dennom poriadku, vždy sa našlo niečo, za čo mohli človeka skritizovať. Vedenie sa k zamestnancom správa ako k otrokom/veciam (česť výnimkám), vôbec si nevážia nových zamestnancov a berú ich iba "do počtu". Neustále porovnávanie zamestnancov - kto pracoval viac, kto menej, kto je viac šikovný, kto je pomalý, atď. Táto negativita medzi kolegami následne vedie k zhoršenému psychickému zdraviu zamestnancov, čo časom môže vplývať aj na fyzické zdravie. Vôbec sa nečudujem, že mnoho zamestnancov odchádza, pretože tento neustály tlak na psychiku človeka časom riadne vyčerpá.

Odporúčanie pre management

Odporúčam vedeniu správať sa k zamestnancom viac ľudsky a namiesto neustálej kritiky a nadávania zamestnancov riadne preškoliť, venovať sa im a neočakávať, že sa všetko naučia sami.

Lidl - 01.06.2023

Hodnotenie

Súčasný zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava Perspektíva Odporúča

Pozitíva firmy

Stabilita, plat,

Negatíva firmy

Nikdy nevyhoviete každému

Lidl - 06.04.2023

Nespokojnosť

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Celková práca Rôzne úväzky Zmluva na dobu neurčitú Ak je dobrý kolektív je všetko dobré

Negatíva firmy

Plat je rozdelený na prvu a druhú triedu Neustála buzerácia od vedúcich Niekedy náročná práca za málo peňazí Školenie nulové musíš sa to naučiť sám není to všetko tak ako bolo povedané na pohovore Chcú stále maximálny výkon ktorý niekedy je nesplniteľny Najhoršia predajňa v Rožňave kde neustále buzeruje zástupca ktorý má väčšie slovo ako manažér a ma zle správanie voči novým ľuďom ktorý nastúpia

Odporúčanie pre management

Preveriť si poriadne asistentov a zástupcov ako sa majú správať k zamestnancom a dať poriadne školenie novým zamestnancom