30 percentná zľava, bonusy, firemné večierky.
Absolútne žiadna férovosť. Brigádnik je na pokladni aj celý deň, aj keď sú rady až po koniec predajne, asistentky predaja sa doslova pchajú do zadku vedúcim, aby nemuseli byť na pokladni. Nikdy som nezažila, aby brigádnik končil skôr, vždy museli ostávať aj po zatvorení, aby slečny, ktoré sa celý deň ani nedotkli, mohli ísť domov. Navyše tieto slečny chodia jesť kedy chcú, ostatné musíme vydrzať do pauzy. Sú tam zamestnaní aj členovia rodiny, čo by podľa mňa nemalo byť v serióznej firme dovolené. Častokrát sa človek nemôže ani napiť, pretože má na pokladni veľa a druhý pokladník nie je ochotný prísť (samozrejme, ak je na druhej pokladni asistent predaja). Vedúca s tým nič nerobí, veď brigádnik nie je človekom, on nepotrebuje piť. Zlé riešenie magnetov na dvere - majú len asistenti a vedúci, stále obťažovať niekoho, aby vás pustil, je nepríjemné.
kontroly, v žiadnom prípade nezamestnávať rodinu, riešenie magnetov
nič
- ťažko sa dohadujú nové smeny, treba obťažovať zamestnanca a dohodnúť sa na diaľku sa nedá - neochotný a nepríjemný kolektív potláčajúci osobný rast (ak nevieš robiť s pokladňou hneď a zaraz tak my ťa to nenaučíme) - vlastne kedykoľvek brigádnik príde alebo odíde, musí obťažovať nejakého zamestnanca, aby ho pustil do skladu
lepšie zaškolenie a systém prideľovania smien
Zľava 30%
Rozpis nikde sa nerobí toľko dní po sebe 11ky na okolo v obchodoch. Strašne zlý rozpis služieb ktorý sa neustále mení. Tá istá hudba stále dookola. Vedúce sú arogantné. Nízky plat. Fyzicky namáhavá práca. Veľa nepreplatenych nadčasov ráno večer aspoň 30 min pred a po treba byť na predajni. Ak máte v pokladni viac nemôžete si to nechať no ak tam máte menej doplatite z vlastného.. "prepitné" si medzi sebou delia vedúce alebo si to zoberie vedúca ktorá v ten deň zatvára pričom oni na pokladni ani nerobia takže to nieje ich. Vedúca sedí v kancelárii a oddychuje. Vedúca si ide jesť kedy a ako často sa jej zachce ostatné máme dva krát 30 minút do sekundy presne ona má prestávku dlhú ako chce. Keď ma človek svoje dni alebo žalúdočny problém a teba mu si odskočiť len pohŕdavo kyva hlavou že už zase.. áno človek má potreby ktoré nevie ovplyvniť... Stane sa že za 5 hodín sa nenapijem možno raz lebo popri pokladni a milión ľuďoch treba aj kodovat a upratovať už ozaj nieje kedy.
Viac pracovníkov na jednu smenu, kontrola vedúcich aj na kamerách nielen predavačky buzerovat. Lepšie spraviť rozpis. Zvýšiť plat