New Yorker - 10.03.2023

Hodnotenie

Bývalý zamestnanec Pred 14 dňami Perspektíva

Pozitíva firmy

30 percentná zľava, bonusy, firemné večierky.

Negatíva firmy

Absolútne žiadna férovosť. Brigádnik je na pokladni aj celý deň, aj keď sú rady až po koniec predajne, asistentky predaja sa doslova pchajú do zadku vedúcim, aby nemuseli byť na pokladni. Nikdy som nezažila, aby brigádnik končil skôr, vždy museli ostávať aj po zatvorení, aby slečny, ktoré sa celý deň ani nedotkli, mohli ísť domov. Navyše tieto slečny chodia jesť kedy chcú, ostatné musíme vydrzať do pauzy. Sú tam zamestnaní aj členovia rodiny, čo by podľa mňa nemalo byť v serióznej firme dovolené. Častokrát sa človek nemôže ani napiť, pretože má na pokladni veľa a druhý pokladník nie je ochotný prísť (samozrejme, ak je na druhej pokladni asistent predaja). Vedúca s tým nič nerobí, veď brigádnik nie je človekom, on nepotrebuje piť. Zlé riešenie magnetov na dvere - majú len asistenti a vedúci, stále obťažovať niekoho, aby vás pustil, je nepríjemné.

Odporúčanie pre management

kontroly, v žiadnom prípade nezamestnávať rodinu, riešenie magnetov

Ďalšie recenzie firmy New Yorker

New Yorker - 13.12.2021

Avion

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom

Pozitíva firmy

nič

Negatíva firmy

- ťažko sa dohadujú nové smeny, treba obťažovať zamestnanca a dohodnúť sa na diaľku sa nedá - neochotný a nepríjemný kolektív potláčajúci osobný rast (ak nevieš robiť s pokladňou hneď a zaraz tak my ťa to nenaučíme) - vlastne kedykoľvek brigádnik príde alebo odíde, musí obťažovať nejakého zamestnanca, aby ho pustil do skladu

Odporúčanie pre management

lepšie zaškolenie a systém prideľovania smien

New Yorker - 23.08.2021

Nové Zámky

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Perspektíva

Pozitíva firmy

Zľava 30%

Negatíva firmy

Rozpis nikde sa nerobí toľko dní po sebe 11ky na okolo v obchodoch. Strašne zlý rozpis služieb ktorý sa neustále mení. Tá istá hudba stále dookola. Vedúce sú arogantné. Nízky plat. Fyzicky namáhavá práca. Veľa nepreplatenych nadčasov ráno večer aspoň 30 min pred a po treba byť na predajni. Ak máte v pokladni viac nemôžete si to nechať no ak tam máte menej doplatite z vlastného.. "prepitné" si medzi sebou delia vedúce alebo si to zoberie vedúca ktorá v ten deň zatvára pričom oni na pokladni ani nerobia takže to nieje ich. Vedúca sedí v kancelárii a oddychuje. Vedúca si ide jesť kedy a ako často sa jej zachce ostatné máme dva krát 30 minút do sekundy presne ona má prestávku dlhú ako chce. Keď ma človek svoje dni alebo žalúdočny problém a teba mu si odskočiť len pohŕdavo kyva hlavou že už zase.. áno človek má potreby ktoré nevie ovplyvniť... Stane sa že za 5 hodín sa nenapijem možno raz lebo popri pokladni a milión ľuďoch treba aj kodovat a upratovať už ozaj nieje kedy.

Odporúčanie pre management

Viac pracovníkov na jednu smenu, kontrola vedúcich aj na kamerách nielen predavačky buzerovat. Lepšie spraviť rozpis. Zvýšiť plat

New Yorker - 30.12.2018

Falošníci

Bývalý zamestnanec Pred 4 roky Perspektíva

Pozitíva firmy

Zľava na oblečenie

Negatíva firmy

Ohováranie, klamstvá, lži o množstve odpracovaných hodín, málo brigádnych dní. Všetka robota len na brigádnika a oni sa bavili sedeli a nic nerobili.

Odporúčanie pre management

Častejšie kontroly