Komunikácia so zákazníkom
Osobné ohodnotenie príliš nízke, veľa rôznorodých činností a žiadne prémie , vysoký plán náplne práce, práca veľmi náročná práca za každého počasia,
Robota ma baví,no neviem teraz nič narýchlo.
Žiadny záujem o zamestnanca,alebo minimálny.Keby ho aspoň odmenili ako si zaslúži.
Práca s ľuďmi, ak nenarazím práve na hulváta Voľné víkendy Voľné víkendy
Nízke mzdy, veľa rozmanitých prac. činností, žiadna prestávka na oddych, práca aj za dvoch ale za minimálnu mzdu
Vedenie by sa malo viac zaujímať o chod pôšt a ich obsadenie zamestnancami. Ak by navýšily mzdy iste by vedeli získať chýbajúcich zamestnancov a menej často by odchádzali tí, čo už sú zapojeni do pracovného procesu
Istota, že dostanete každý mesiac výplatu
Nízky plat, celé odmeny majú len vybrané osoby v okolí vedúcich, pol hodinová prestávka iba keď nie sú klienti. Ak sú pracujeme bez prestávky, čiže neschopnosť zastúpiť pracovníka napr.veducou. Pribúdajú stále nové produkty, ktoré musíme ovládať a školenie absolvovať vo svojom voľnom čase cez elearning... Pošta má nedostatok administrátorov na zastupovanie počas PN, očr apod. Zamestnanci s obavami idú za vedúcim pracovníkom ak ochoreli oni, alebo dieťa..