Pre medzinárodne pôsobiacu firmu, hľadáme komunikatívnu osobnosť, ktorá má chuť denne využívať a zlepšovať svoje komunikačné a jazykové znalosti a zároveň by chcela nadobudnúť skúsenosti v oblasti zákazníckej podpory.

Využi skvelú príležitosť pracovať v medzinárodnej spoločnosti a zašli nám svoj životopis.

Pýtaš sa, čo bude tvojou náplňou práce?

  • Profesionálna telefonická a emailová podpora zákazníkov
  • Zaznamenávanie kontaktov a komunikácia s klientom v internej databáze
  • Zabezpečenie pomoci a operatívneho riešenia pri vzniknutých problémoch
  • Poskytovanie adekvátnych odpovedí a informácií na otázky týkajúce sa danej oblasti prostredníctvom dostupných zdrojov
  • Interná komunikácia a spolupráca s členmi tímu a inými oddeleniami spoločnosti

Požiadavky

Uvítame kandidátov, ktorí spĺňajú nasledujúce požiadavky:

  • Úspešne ukončené stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
  • - Anglický jazyk na úrovni B2 – ak sa nebojíš komunikovať , vieš vyjadriť svoj názor, myšlienku či reagovať na dotazy a otázky v tomto jazyku, sem tam aj s gramatickou chybou, tak si na úrovni B2 :)

  • Anglický jazyk na úrovni B2 – ak sa nebojíš komunikovať , vieš vyjadriť svoj názor, myšlienku či reagovať na dotazy a otázky v tomto jazyku, sem tam aj s gramatickou chybou, tak si na úrovni B2 :)
  • Takisto muíš vedieť plynule komunikovať po slovensky
  • Predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícií výhodou
  • Zodpovednosť a spoľahlivosť

Požadované vzdelanie

  • SŠ (maturita)

Jazykové znalosti

  • angličtina - B2 - pokročilý

Benefity

Spoločnosť ponúka hneď niekoľko zaujímavých benefitov:

  • Plne hradené gastrolístky v hodnote 3,85 eura a naješ sa priamo v jedálenských priestoroch spoločnosti
  • Multisport karta, jazykové kurzy
  • Dovolenka nad rámec zákona
  • Po skúšobnej dobe ťa ešte čaká:

    • Kvartálne odmeny až 15% z tvojho kvartálneho úhrnu mzdy
    • Príspevok na dopravu 20 eur vyplácaný kvartálne

    Mzda

    • 900 €
Mám záujem o túto ponuku