Už nemusíš aktívne stáť pri predajni a oslovovať zákazníkov, tvojou úlohou bude starostlivosť o zákazníkov ktorí aktívne prídu s konkrétnou požiadavkou.

Pošli životopis a staň sa súčasťou novovytvoreného tímu zákazníckeho centra nadnárodnej spoločnosti.

Tvojou úlohou bude:

  • riešenie požiadaviek zákazníka
  • starostlivosť o zákazníka, zabezpečenie obojstrannej spokojnosti
  • uzatváranie zmlúv so zákazníkmi
  • evidencia a vybavovanie reklamácií a sťažností zákazníkov
  • poskytovanie poradenstva
  • predávanie produktov a služieb

Požiadavky

Úspešný kandidát by mal mať:

  • SŠ alebo VŠ vzdelanie
  • aspoň ročná prax v call centre, banke, zákaznickom centre, u telekomunikačného operátora, klientskom centre a podobne
  • cudzí jazyk výhodou
  • Požadované vzdelanie

    • SŠ (maturita)

    Mzda

    • 800 - 900 €
    Mám záujem o túto ponuku