Už nemusíš aktívne stáť pri predajni a oslovovať zákazníkov, tvojou úlohou bude starostlivosť o zákazníkov ktorí aktívne prídu s konkrétnou požiadavkou.
Pošli životopis a staň sa súčasťou novovytvoreného tímu zákazníckeho centra nadnárodnej spoločnosti.
Tvojou úlohou bude:
- riešenie požiadaviek zákazníka
- starostlivosť o zákazníka, zabezpečenie obojstrannej spokojnosti
- uzatváranie zmlúv so zákazníkmi
- evidencia a vybavovanie reklamácií a sťažností zákazníkov
- poskytovanie poradenstva
- predávanie produktov a služieb
Požiadavky
Úspešný kandidát by mal mať:
Požadované vzdelanie
- SŠ (maturita)
Mzda
- 800 - 900 €
Tato ponuka už nie je aktívna.
Zadávateľ ponuku stiahol alebo je pozícia už obsadená.
Na eKariera.sk pre Vás máme ďalších 175 ponúk práce.
Zobraziť ďalšie ponuky práceAsistent/ka predaja dánskej prémiovej obuvi ECCO Bratislava
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednostiDo tímu milovníkov obuvi ECCO hľadáme nového kolegu/kolegyňu s chuťou pracovať a…
Store Manažér/ka predajne dánskej prémiovej obuvi ECCO Bratislava
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednostiDánska spoločnosť prémiovej obuvi ECCO hľadá zodpovednú, energickú osobu so…
Assistance Center Coordinator - Polish team (Scania Senec)
Information about the position Job description, responsibilities and dutiesA challenging and dynamic position in an international environment.Scania…