DEICHMANN

Rešpekt je základ

Deichmann bol a stále je rodinnou firmou. Nájdete nás v 26 krajinách a na Slovensku máme vyše 70 predajní. Snažíme sa, aby sme boli čo najlepšími predajcami obuvi pre našich zákazníkov. Aj preto ponúkame produkty za rozumné ceny. V tom, aby sme boli najlepší, nám pomáhajú naši zamestnanci. Každého berieme ako jednotlivca a dávame im možnosť rozvíjať sa. A neustále hľadáme nových a motivovaných ľudí, ktorí s nami budú radi pracovať.

Prečo si vybrať Deichmann?

V Deichmanne poskytujeme prácu ako na plný, tak aj na čiastočný úväzok, stačí si vybrať. Navyše od nás zamestnanci každoročne dostanú aj pracovnú obuv či pravidelné školenia. Rešpekt a férovosť sú pre nás dôležité a samozrejmé, pretože práve zamestnanci tvoria základný kameň nášho úspechu. Tak na čo ešte čakáte? Poďte si po prácu v Deichmanne.

Vieme vás oceniť

V Deichmanne sme féroví. Zamestnancom ponúkame veľmi dobré finančné ohodnotenie a provízie z obratu ich tiež neobídu. A samozrejme ich neváhame za ich výkony odmeniť, preto je bežné, že našim interným talentovaným zamestnancom radi poskytneme možnosť postupu v ich kariére v Deichmann.

A čo od nás môžete čakať? 13. plat je istý, dovolenky si môžete užívať až 5 týždňov, rovnako u nás máte možnosť kariérneho rastu a rôznych školení či napríklad predajné súťaže a firemné akcie. Tak neváhajte a poďte si uskutočniť svoje nápady do Deichmannu.

Hodnotenie firmy (14x)

Súčasný zamestnanec Pred 1 mesiacom Slovensko

Pozitíva firmy

Kratší úväzok - teda menej hodín ako keď sa chodí päť dní na osmičky - teda aj viac voľných dní, Dajú sa zarobiť peniaze ako inde pri plnom úväzku, Dajú sa dohodnúť smeny a voľno, popr. možnosť vymeniť si smenu ak človek má za seba náhradu, Každý polrok výber pracovnej obuvi zadarmo, Výber obuvi na Vianoce zadarmo, 13. plat, Príplatok za tržby k výplate podľa výšky obratu v mesiaci, Pri dobrých výsledkoch aj darčekové karty na nákup obuvi, Pracovné prostredie - čisté, v lete klimatizácia, v zime kúria, takže bez teplotného nepohodlia

Negatíva firmy

Málo ľudí na smene - štandardne dvaja, Veľa práce na dvoch ľudí - keď je tovar (jeden týždeň 2x, druhý 3x), jeden ho vzadu pípa skenerom a vybaľuje - krabičky s topánkami, druhý si krabičky berie do predajne a vkladá dovnútra letáky a roznáša tovar ku regálom. Popri tom odbieha na pokladňu blokovať, obsluhuje ľudí, keď čosi chcú a upratuje po ľudoch bordel - teda je tam sám. To už je obed. Jeden ide na prestávku, potom druhý - takže zase jeden človek na predajňu. Potom treba dať tovar do regálov, lebo naskladaný v uličkách zostať nesmie. Že tovar nie je často kam dávať, lebo regály sú plné, je váš problém. Tak si vytvoríte miesto tým, že z regálov vyberiete topánky (sortírujete), ktoré tam majú viac rovnakých veľkostí, a ostatné krabice posúvate po regáloch (šúpete) aby ste to miesto dostali tam, kam ide tovar. Musíte pritom dodržať bloky (nemiešať značky obuvi, alebo typ obuvi) a nepomýliť sa pri šúpaní (nesmiete pomiešať čísla tovaru - nie veľkosti, ale číselné označenie tovaru, podľa toho je tovar v bloku uložený od najmenšieho po najväčšie). A takto sa prerába dámske, pánske, detské. Že už je popoludnie a začínajú chodiť ľudia, a s deckámi, je opäť váš problém. Jeden šúpe pánske, druhý dámske - treba neustále odbiehať na pokladňu a upratovať predajňu po ľuďoch - papieriky po zemi, porozhadzované krabice a topánky a pod., obsluhovať. Poobede je skoro vždy jeden uväznený za kasou a nie sa odtiaľ dostať. Popri tom sa ide ešte na druhú prestávku (alebo niekto ani nejde), keď máte regále spravené, musíte pravítkom spodné škatule vyrovnať do roviny, to čo ste si vysortírovali - si pozbierate a odnesete do skladu - ale nie len tak na zem, za to je zle, ale pekne v sklade zatriediť do regálov podľa značiek a tých tovarových čísel. Keď je sklad plný, tak to ide hore v predajni po jej obvode na vrchnú policu - vtedy sa naťahujete a leziete po rebríku. Keď prídu v tovare kabelky alebo ponožky - tie musíte začipovať a kabelky založiť do skladu. Okrem toho sa dokladá odpredaný tovar zo skladu alebo zhora 2x alebo 3x denne podľa odpredajov - jeden si vytlačí papier, ide do skladu a pozerá, čo z toho sa dá doložiť a kým to všetko pozrie, trvá to aj pol hodinu (zase ste tam sám). Potom krabice treba aj doložiť do regálov. Ak je tovar naskladnený aj hore v predajni, musí pozrieť s rebríkom aj to. Na večer ste už dosť fyzicky - z tovaru, a psychicky - z ľudí a upratovania bordelu po nich narobení a ešte musíte vydržať 2 hodiny. Robíte jedno cez druhé, neviete čo skôr. Na konci zničený máte predajňu pozametať a umyť a upratať po ľuďoch regále, koše vpredu a vzadu, doložiť kabelky a tašky kde chýbajú. Jasné, že všetko hore popísané dvaja stihnúť nemôžu, aj keď jeden robí za dvoch, tak sa robota prenáša na druhý deň, hlavne došúpavanie a zakladanie do skladu. Keď prídu z vrchu na kontrolu a nie je čosi spravené, je zle. Keď zostane neupratané, je zle. Keď ste pri kase, musíte ponúkať tie predmety za kasou a mať %, keď ich nemáte, je zle. Chodí aj tajný zákazník, ktorý vás hodnotí, a ak vás nachytá, je zle. Robí sa celý deň, takže keď vám vyjdú tri dni za sebou, alebo 2 dni - deň voľno - 2 dni, nemáte to kedy zregenerovať. Práca aj cez vikendy - vtedy je veľa ľudí a dokážu vás psychicky vyčerpať, lebo zase neviete, čo skôr. Každé tri mesiace presúvate nakomplet krabice celou predajňou (prestavba na jar, leto, atď.).

Odporúčanie pre management

Posilniť počet ľudí na smene, zrušiť napĺňanie % za kasou. Ste top obchod s obuvou v EÚ, tak keď u konkurencie si dovolia mať viac ľudí na smene, prečo vy nie.

Súčasný zamestnanec Pred 11 mesiacmi Slovensko Perspektíva

Pozitíva firmy

Férovosť, pravidelný príjem, bonusy, pracovná obuv

Negatíva firmy

Jeden zamestnanec na obrovskej predajni v doobednajších hodinách. Úplne zlý systém, tykajúci sa smien a počtu zamestnancov na predajni, personálny budget-veľmi nereálne nastavený, nesmierna záťaž zamestnacov, priveľa tovaru, čerpanie dovoleniek si odnesie zvyšok personálu, príjme sa človek na 20hod.úväzok, ktorý sa zvyšuje podľa potreby, aj keď s tým zamestnanec nesúhlasí, nakoľko nemá kto robiť...ak nemá mať vedúci predajne 200 nadčasových hodín..... chcela by to o jedného človeka naviac na každú predajňu, aby nechodili zamestnanci domov ako zbitý psy. Taktiež zľavnovania a príprava predajní na akcie sa musí vykonať pred otvorením alebo po uzavretí, čo je celé zle. Tiež inventúra sa vykonáva za plnej prevádzky.

Odporúčanie pre management

Preplácať nadčasy ved.pracovníkom, vačší záujem o nazor zamestnancov, prijať jednáho človeka naviac na každú predajňu.

DEICHMANN - 07.07.2020

Deichmann

Súčasný zamestnanec Pred 11 mesiacmi Slovensko

Pozitíva firmy

Benefity,školenia, nadštandardný zakaznicky servis,stabilita

Negatíva firmy

Málo ľudi na smene-doobeda 1 človek na predajni fyzicky náročná práca pre ženy, Skrátené uväzky zle nastavené-ženy nechcu zvyšovať uväzky.Tlak od nadriadenych na vysledky.VP neplatene nadčasy, Ohodnotenie stálych zamestnancov (ktory napriklad neboli na pn)

Súčasný zamestnanec Pred 11 mesiacmi Slovensko

Pozitíva firmy

Platové ohodnotenie, benefity, pracovné prostredie, kolektív..... Najlepšia práca akú som kedy mala. Som veľmi rada, že patrím do tímu Deichmann a určite by som nemenila za žiadnu inú prácu . Deichmann je veľmi štedrý a ústretový zamestnávateľ . Určite by som túto firmu odporúčala aj naďalej .

Negatíva firmy

Nie sú

DEICHMANN - 18.02.2020

spokojenost

Súčasný zamestnanec Pred 1 rokom Slovensko Perspektíva Odporúča

Pozitíva firmy

pěkný plat, spoustu benefitů, příjemné pracovní prostředí, možnost vzdělávat se, pestrá náplň práce

Negatíva firmy

chybí IT oddělení