Férovosť, pravidelný príjem, bonusy, pracovná obuv
Jeden zamestnanec na obrovskej predajni v doobednajších hodinách. Úplne zlý systém, tykajúci sa smien a počtu zamestnancov na predajni, personálny budget-veľmi nereálne nastavený, nesmierna záťaž zamestnacov, priveľa tovaru, čerpanie dovoleniek si odnesie zvyšok personálu, príjme sa človek na 20hod.úväzok, ktorý sa zvyšuje podľa potreby, aj keď s tým zamestnanec nesúhlasí, nakoľko nemá kto robiť...ak nemá mať vedúci predajne 200 nadčasových hodín..... chcela by to o jedného človeka naviac na každú predajňu, aby nechodili zamestnanci domov ako zbitý psy. Taktiež zľavnovania a príprava predajní na akcie sa musí vykonať pred otvorením alebo po uzavretí, čo je celé zle. Tiež inventúra sa vykonáva za plnej prevádzky.
Preplácať nadčasy ved.pracovníkom, vačší záujem o nazor zamestnancov, prijať jednáho človeka naviac na každú predajňu.
Benefity,školenia, nadštandardný zakaznicky servis,stabilita
Málo ľudi na smene-doobeda 1 človek na predajni fyzicky náročná práca pre ženy, Skrátené uväzky zle nastavené-ženy nechcu zvyšovať uväzky.Tlak od nadriadenych na vysledky.VP neplatene nadčasy, Ohodnotenie stálych zamestnancov (ktory napriklad neboli na pn)
Platové ohodnotenie, benefity, pracovné prostredie, kolektív..... Najlepšia práca akú som kedy mala. Som veľmi rada, že patrím do tímu Deichmann a určite by som nemenila za žiadnu inú prácu . Deichmann je veľmi štedrý a ústretový zamestnávateľ . Určite by som túto firmu odporúčala aj naďalej .
Nie sú