Celý náš príbeh sa začal jedným malým obchodom s dámskym oblečením vo Västerås vo Švédsku, ktorý vznikol už v roku 1947. Dnes má Skupina H&M niekoľko jasne definovaných módnych značiek a silnú globálnu prítomnosť. Expanzia spoločnosti je dlhodobá a rozvíja sa nielen online, ale aj pomocou kamenných predajní, ktoré vyrastajú na nových svetových trhoch. Snažíme sa, aby naša móda bola udržateľná, kvalitná a dostupná pre čo najväčšie množstvo ľudí. Pridáte sa k nám aj vy?
Chceme, aby naše kúsky boli v súlade s trvalo udržateľným rozvojom a aby aj záujem našich zamestnancov o túto skutočnosť rástol. Zameriavame sa na lepšiu budúcnosť módy a využívame našu veľkosť na podporu rozvoja spravodlivého a rovnocenného módneho priemyslu.
Dnes našu skupinu tvorí už okolo 161.000 kolegov z rôznych častí sveta. Sme pripravení priniesť našim zákazníkom tie najlepšie ponuky a poskytnúť ten najlepší zákaznícky servis. Naša práca je založená na našich firemných hodnotách a na vzájomnom rešpekte jednotlivých pracovníkov. Spoločné hodnoty nám pomohli vytvoriť otvorenú a dynamickú kultúru spoločnosti, kde je možné všetko.
Do našich tímov hľadáme osobnosti s veselou povahou, záujmom o módu a v neposlednom rade, s chuťou pracovať. U nás dostane priestor každý spoľahlivý tímový hráč. Ponúkame stabilné prostredie firmy s dobrým menom a so skvelou atmosférou. Zamestnanci pri práci v H&M sa tešia zo zaujímavého finančného ohodnotenia, vrátane prémií, príspevkov na stravu alebo karty Multisport.
Medzi pozitíva určite patrí skvelá tímová práca, každý každému vždy pomôže, vždy dobrá nálada, možnosť kariérneho rastu, dobré pracovné podmienky, vybavenie obchodu a zázemia je tiež fajn.
Myslím, že platovo nie sme ohodnotení tak ako by sme mali, či už predajní poradcovia alebo manažment, zbytočne “tí hore” menia veci, ktoré fungujú na veci, ktoré absolutne nedavaju logiku a sťažujú nám prácu.
Možnosť pracovať na skrátený uvezok, multisport karta, viacero predajni
Na tolko veci co vsetko musí predavačka robit a ovládať a v akom strese je kazdy den maly. Plat... Nikto si tam nikoho neváži...
Viac by si. Mali kontrolovať svojich dm a sm... A ked uz radsej sa spytat predavaciek na nazor na nich...
Pre študentov je to celkom ok. Neviem si predstaviť byť tu reálne zamestnaný.
Manažéri... 2/6 sú úžasní a zvyšok náladoví ľudia s neskutočným množstvom arogancie a povýšenosti, neochoty a mnoho iných vecí...
Menej arogantnosti, povýšenosti a negativity a neochoty.
Raketový postup pre nových ľudí kým do toho nezačnú vidieť. Hlavne mladé ročníky majú veľmi veľkú šancu začať kariéru už ako manažér a s vedením ľudí či práci na predajni nemajú ani šajnu. Pre niekoľko ročne honenie ega je pre tuto omladinu naozaj výborná pozícia a štart kariéry v H&M. Výborná škola života. Zákazník má vždy pravdu a zamestnanci sú len panacikovia co si zliznu všetko pri pokladni.
Hodnoty aké prezentujú majú úplne v paži. Dávajú prednosť ľuďom z vonku najlepšie tým co nikdy v obchode nerobili. Platy za tú prácu ktorú musíme vykonávať je smiešna almužna. Ci je to manažment ci práca SA (po slovensky predavačka). Prednosť ma zákazník na pokladni sme dupani za zákaznícky servis ktorý nie je šanca robiť nemám čas sa venovať zákazníkom na ploche lebo mam bud plne kabínky alebo roznasam tovar ktorého chodí na mraky veľa alebo mi stojí rad ako v tescu na pokladni. Fyzicky aj psychicky veľmi náročná práca. Nezmyselné pravidlá, firma sa prezentuje ako zamestnávateľ snov. Po roku človek zisti ako to funguje. Buď si zvykne alebo vezme nohy na plecia a ujde. Fluktuácia je v BA najväčšia tam robí najväčší bordel práve hlavný podnik. Škoľte manažérov na ľudskosť. Zamerajte sa na lepší a väčší dosah zamestnancov. Dali ste nám toľko práce že to nestíha jeden človek na ploche hlavne keď sú Vianoce alebo štart sezóny. Vedenie v Bratislave je arogantne namyslene a neriešia veci na obchodoch na ktorých to práve môže padnúť. (hlavne mimo veľkých miest sme pre nich odpad len povinné číslo obchodu na mape) Pravidlá na to kde ma byt umiestnené pero či zošívačka máte dosť. Ale spraviť niečo pre zamestnancov co vám vyrábajú milióny na to nemáte čas. Vytvárate nezmyselné pozície. Obnovujete systémy ktoré nefungujú. Strácate tým dobrých ľudí hlavne starých zamestnancov.
Skúste občas čítať tie vaše super drahé prieskumy ktoré dávate robiť zamestnancom. Hľadajte ľudí medzi vašimi ktorých máte na predajniach už nejakú tú dobu. Hľadajte potenciál v koryte nie v blate z vonka.