Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.
Kolegyňe su mladé baby vo vašom veku s ktorými si viete pokecať v práci ale aj niekde vonku, možnosť rastu, a inak nič moc.
Nemáte čas na seba a prakticky na nikoho, stále vám menia rozpisy čiže zo života nebudete mať nič. Plat mizerný ale úplne, záleží kde aj ste ale celkovo zato že ste tam stále aj cez víkendy tak nič moc teda. Tlačia do vás zákaznícky servis s ktorého nemáte nič ani bonusy ani prémie. Za prácu vás moc nepochvália iba jediné čo si všímajú su negatíva. Manažerky vás sledujú cez kamery a nenechajú na pokoji. Práca skôr vyhovuje dievčatám na vysokej škole ale nie niekomu kto tu chce robiť na plný úväzok. Práca snov to neni vôbec, viete si nájsť robotu niekde inde za slušný peniaza menej starostí. Celkovo neodporúčam dokým neštudujete alebo nebrigádujete.
Skontrolovať manažerov nie zamestnancov. Viacerý si myslia že môžu všetko.
jednoduchá práca
Firma nedokáže komunikovať so zamestnancami, pokiaľ nie ste manažérkin alebo manažérov kamarát ste terčom ohovárania s inými zamestnancami na ostatných predajniach, samozrejme, tí ich kamaráti majú xy výhod.. zatváranie skôr, vybavené súťaže.. v tejto firme neexistuje férovosť.. s každým kto nie je ich kamarát zaobchádzajú ako s odpadom.. na firemné večierky pozývajú len tých svojich.. zvyšku nedajú ani vedieť aby tam náhodou neprišli.. nevedia človeka pochopiť a normálne sa s ním rozprávať, vedia len kričať a buzerovať za všetko.. žiadna ľudskosť pokiaľ sa im samozrejme nepchate do zadku a nie ste ich obľúbenec
Výplata
stále sa mení rozpis, len ľudí naháňajú, mali by sa prehodnotiť niektoré pozície či je tam správny človek a vie čo obnáša ta práca a hlavne slušné správanie či už nadriadených alebo kolegov.Takýmto prístup tam ľudí neudržia.Ak im nesadnete tak sa vás zbavia.
No momentálne prevádzka v Eurovei žiadna pozitíva
Nových zamestnancov prijímajú na vyšší plat.karierny postup žiadny,radšej príjmu absolútne neschopnú osobu Zlá atmosféra medzi zamestnancami
Chutné jedlo za pár drobných.
Zaúčanie? Zabudnite.
Výplata načas,finančné ohodnotenie
V prvom rade zaškolenie bolo absolutne neadekvátne tomu,čo by mal zamestnanec na pokladni ovládať. Rozumiem,že v každom zamestnaní sa vyžaduje určite tempo,to je všetko v poriadku,ale je neadekvátne,aby pri takom množstvé ľudí a veľkom množstve tovaru pokladník naplnil dennú normu. To sa dá splniť v malej predajni a počas dní,kedy je zákazníkov menej. To sa samozrejme odzrkadľuje na nálade nadriadených,ktorú si aj tak odnesie zamestnanec. V neposlednom rade je neúnosné,aby v casoch,kedy je najviac ľudí,boli otvorené len TRI,aj to preháňam,pokladne,pretože spoločnosť sa spolieha na využívanie samoobslužných pokladní.
Prijať viac zamestnancov alebo znížiť nároky na pokladníkov
Finančné ohodnotenie, výplata načas
Neadekvátne zaškolenie nových zamestnancov, ktoré spočíva z testu a približne dvojhodinového zácviku na predajni. Na prvý pohľad to znie možno skvelo, bohužiaľ,realita je často iná. Ja rozumiem, že firme chýbajú zamestnanci a potrebuje si to kompenzovať brigadnikmi, ale nieje možné,aby počas najväčšej špičky, kedy predajňu navštevuje najviac ľudí, sú otvorené najviac TRI(aj to preháňam) pokladne, pretože vedenie vyžaduje,aby ľudia využívali samoobslužné pokladne. Čo ma však najviac dostalo,bol tlak na zamestnancov (v tomto prípade pokladníkov) na to, aby dosiahli určitý počet skenov za minútu, čo pri takom počte ľudí a malom počte zamestnancov nieje možné dosiahnuť. Viem pochopiť, že sa od zamestnancov vyžaduje určité tempo v skenovaní, ale to sa podľa môjho názoru dá dosiahnuť v malej pobočke v menšom meste, ale určite nie vo väčších mestách.
Znížiť požadovaný priemerný počet skenov za minútu alebo nabrať viac zamestnancov na pozíciu pokladníka Zlepšiť zaškolenie nových zamestnancov
jediné pozitívum u nezdravotníckych zamestnancov je, že človek sa nenarobí až tak veľmi pokiaľ si vie prácu zorganizovať
Veľmi nízke platy, slabé osobné ohodnotenie na dnešnú dobu...niekto môže ísť skôr domov ( väčšina), ale niekto nemôže lebo má šéfa takého akého má....čo už....veľká nespravodlivosť a svinstvá (ako v každej práci)