Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.
Práca,stabilita
Čím ďalej tým väčšie nároky na predavačov ,vedenie filiálky len steka naháňa ....uvedomte si ze niesme stroje
dobré platové ohodnotenie; silná značka; výhody vo forme benefitov; stabilita práce;
nadmerne vysoké nároky na pracovný výkon; očakáva nadčasy ako samozrejmosť; neúcta vedenia voči zamestnancom; nedoceňuje prácu; neberie v úvahu spätnú väzbu zamestnancov, nereaguje adekvátne na potreby zamestnancov; prezentuje sa navonok v oblasti HR a CSR výrazne pozitívnejšie, než sa v skutočnosti správa;
Jednoduché systémy a produkty pre bežného občana. Šikovný zamestnanec si vie pekne zarobiť aj na odmenách ale musí sa snažiť a pracovať na sebe.
Sociálna politika
Zlepšiť personálnu politiku
Benefity, zlavy u mobilneho operatora, home office
Na IT spolocnost velmi nizke platy, po niekolkych rokoch plat stale rovnaky
zľavy kolegovia prostredie
plat buzerácia z vedenia štandardy, normy
Nadnarodna korporacia s velkym mnozstvom benefitov, technologicka spolocnost, takze sa snazia aplikovat aktualne technologicke trendy, pristup k mnohym nastrojom a materialom.
Obmedzene projektove moznosti, velke rozdiely medzi ludmi na podobnych/rovnakych poziciach, je bezne ze neschopni ludia zarabaju viac, ako ludia, ktori za nich robia robotu. Stupajuci trend odchodu sikovnych ludi a ich nahradzanie novymi ludmi bez patricnych schopnosti a skusenosti.
Imidž značky, produkty, výplata na čas, v niektorých oblastiach ochotný a ústretový nadriadený
Určite závisí od oddelenia a ľudí, s ktorými sa človek stretne. Moja skusenost : 1) úvodné zaškolenie v CZ 3 dni: viac-menej zdvorilostné, info o produktoch ktoré v praxi zákazníka nezaujímajú (ale ok, chápem, treba mat prehľad). Na druhej strane obchodné školenia (soft skills, komunikacia so zákazníkom, zvládanie situácii , jednanie a pod.) zanedbane. Zaúčanie robia kolegovia v teréne, ktorí majú sami veľa roboty a citeľne ich obťažuje riešiť aj zaúčanie (pochopiteľne, keďže majú sami roboty ozaj nad hlavu). Čo je v konečnom dôsledku veľmi neprijemne pre obe strany. Mne osobne taký spôsob nestačil. Ku nadriadenému bola z mojej strany viackrát požiadavka, či bude aj klasické školenie k týmto veciam, niekoľkokrát mi bola poskytnutá odpoved v štýle “hej hej, bude”. Nebola. Čo sa týka tréningu, teda plávaj alebo sa utop. Inými slovami makaj pre firmu ale podporu nečakaj. 2) klebety, ohovaranie, posmešky - či na zakaznikov, či na ľudí z iných oddelení/ tímov, umelé vzbudzovanie rivality (nie tej zdravej, súťaživej, ale nenavistnej). Ľudskosť je tu považovaná za prežitok. Z mojej skúsenosti je Kofola oveľa krajšia zvonku než zvnútra. Ale “dravci” si prídu na svoje.
- Dohliadnuť si na dodržiavanie prijmacieho procesu do obchodných tímov. - nastaviť “kariérny rast” v zmysle, že nový človek nebude robiť robotu, ktorú bežne ľudia robia po niekoľkých rokoch vo firme.
Ľudia pracujúci v office sú milý, otvorený a ochotný... Dobrá ergonómia pracoviska
Málo ľudí - či už vo výrobe alebo v administratíve Veľa procesov o ktorých nikto nič nevie, HR - pre seba, nie pre ľudí.