AT&T - 05.01.2021

Finance - spokojnost

Bývalý zamestnanec Pred 14 dňami Bratislava

Pozitíva firmy

Platove ohodnotenie, ktore je na zaciatku mozno nizsie ale pribudajucim casom a skusenostami je perspektiva k rastu a uprave pozicie. na manazment takisto nemozem povedat krive slovo ale nakolko je v spolocnosti viacero oddeleni a s tym aj vacsi pocet ludi v manazmente je takze ohodnotit vsetkych. Flexibilita je idealna, cize ak potrebujem ist skor z prace, dorobit z domu, pripadne v iny den, tak nieje problem. Nadcasy preplacane po dohode. Co sa vybavenia tyka tak kazdy ma sobny laptom a moznost prace z domu (v roku 2020 standard koli pandemii). Benefity su rovnako roznorode od moznosti fitnes, kina a rozne zlavy na nakupy. Za mna osobne aj moznost parkovania v garazi.

Negatíva firmy

Gastro listky v minimalnej hodnote co je na pomery zahranicnej firmy negativum. Chybajuce sick-days (kompenzovane home officom)

Ďalšie recenzie firmy AT&T

Bývalý zamestnanec Pred 12 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

Na pozícii Customer Care Representative som robila skoro rok. Bola to moja prvá práca a tak som ju nemala s čím porovnať. Budova v Lakeside je skvelá, dobré jedlo, kaviareň dole tiež super, všetko moderné. Mala som šťastie na skvelý tím a dobrú manažérku. Veľa ma to naučilo, ako pracovať samostatnejšie, ako funguje korporát, ako komunikovať s ľuďmi a tiež ma to posunulo ďalej do lepšej práce. Spomienok nespočetne, dobre to vyzerá na CV a dalo by sa prejsť aj na iné pozície, keby som chcela. Takže aj tí, čo hovoria, že sa tam nedá nikam posunúť - dá sa, len treba porobiť aspoň rok a môžte ísť aj na iné oddelenia. Benefity, pracovné taxíky etc.

Negatíva firmy

Začnem tým, čím každý - práca v noci. Prvých pár mesiacov to bolo fajn, no niekedy bolo ťažké organizovať si nákupy a doktorov. Žiadna flexibilita, neustále pod kontrolou, či pracujem ako mám. Nehorázne metriky, ktoré by sme mali spĺňať, no reálne ich vedenie len sťažuje. Vykonávanie práce aj za iné oddelenia - bez extra platu - aby naše metriky vyzerali aspoň trochu lepšie. Repetitívna práca. Nezmyselné procedúry. A zákazníci ma doteraz strašia v snoch. Ale treba zažiť, odvtedy som priam ukážkový zákazník.

AT&T - 21.01.2020

Fajn na začiatok

Bývalý zamestnanec Pred 12 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

- jednoduchý výberový proces, prídete na assesment day a prakticky hneď, resp do druhého dňa viete či ste uspeli - mzda vyplácaná načas - fajn kolektív

Negatíva firmy

- obrovská fluktuácia, za ktorú si môžu v AT&T sami - neplatené nadčasy a v prvom rade zbytočné nadčasy. Už počas tréningu od vás čakajú, že ostanete hodinu, dve navyše zadarmo, po zaučení kľudne nemusíte skončiť o 1, ale aj o pol 2 nadránom alebo neskôr - hodnotenie vašich výsledkov už počas tréningu. Na jednej strane od vás nevyžadujú znalosti z oblasti IT/Telco, ale hodnotia vás od prvého dňa, pričom ste v skupine s pokročilejšími - výsledok hodnotenia je taký, že najskôr si všetci ostatní zamestnanci vyberú dovolenky a vám nováčikovi nechajú pár rozhadzaných dní na jeseň, kedy MUSÍTE čerpať dovolenku,ale aj to, že vám určia zmeny do 1 v noci

AT&T - 07.02.2019

Spokojna

Súčasný zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava