Súčasný zamestnanec Pred 5 roky Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

čo sa týka samotnej práce je všetko v poriadku práca ma baví

Negatíva firmy

ale od zamestnanca chcú aby pracoval na každom oddelení, a popritom stíhal aj to svoje, nerobil nadčasy a samozrejme za jednu minimálnu mzdu. len vedúci oddelenia má asi o tri stovky viac a venuje sa len tomu svojmu oddeleniu. čo sa týka kauflandu v Sabinove tak tam poslať najvyššiu kontrolu a prejsť si zamestnancov a zistíte aké rodinkárstvo je preferované. len bežný občan z okolia sa tam veľmi ťažko dostane pracovať. ja som ale mal to šťastie pretože som tam odkedy sa Kaufland otváral a prešiel som aj riadnym výberovým konaním, žiaľ teraz to už tam takto nefunguje. tak nechápem takej morálke v Kauflande.

Odporúčanie pre management

venujte sa zamestnancom a vyberajte ľudí, ktorí chcú pracovať a vážia si svoju prácu, ja viem treba aj pomáhať rodine, ale za každú cenu? dlhoročný zamestnanec ide poctivo za svojou prácou a rodinný príslušník je zrazu vedúcim oddelenia a pýta si rady od svojich pracovníkov tí doťahujú prácu za neho.

Ďalšie recenzie firmy Kaufland

Bývalý zamestnanec Pred 6 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

Mzda na čas

Negatíva firmy

Pracovala som v Kauflande na oddelení pultov. Čo sa týka samotnej práce, tá ma bavila, ale počase som mala pocit, že pracujem na celých pultoch sama. Čo sa týka vedenia, nebudem ani komentovať. Ked človek lieta celý den, je logické, že sa spotí a náhle prechladne a to nevravím o tom koľko krát som bola seknutá a podobne. Ked sa rozhodnete ísť na PN automaticky dáte vedieť ako prvému vedúcemu pultov a on je povinný poslať túto infomáciu dalej. To sa asi nestalo nakoľko mi další den vyvolával riaditeľ a aj personálna so slovami "čo to má znamenať, kde som ?" a pod. Čo sa týka pracovného času, pracovala som z minúty na minútu, pretože rozpis sa menil každú chvíľu a to, ani nevravím o tom zadalení dní, kedy som pracovala aj týžden vkuse ranné smeny. Pokial dobre viem a dobre som počula, na oddelení mäsa, by mal pracovať mäsiar, ktorý o tom mäse vie niečo viac, ako dievča čo tam pracuje 8 mesiacov a z toho prvý krát na mäsa ma dali vo štvrtok čo asi ako každý vie je ten najťažší den v týždni a ešte k tomu prišla kontrola a zákazník mi dal studenú sprchu ked som mu nevedela odpovedať na otázku či je to mäso zadné alebo predné, + že som nemala za to ani zaplatené kedže som bola pridelená na párkoviny, syry a salámy. Mala som šťastie, že som mala ochotného kolegu, ktorý mi aspoň vysvetlil ako sa zapisujú jednotlivé veci pri mäse. Týmto som chcela len povedať, že ludia ktorý pracujú v kancelárií a riadia sa číslami asi reálne nestáli na prevádzke a nezažili si to. Ešte jedna taká vec - ked sa nám pokazil stroj na krájanie, riaditeľ behal okolo mňa, ako splašená sliepka a tváril sa ako on všetko vie pritom nevedel ani rozobrať stroj a zistiť v čom je chyba, ked som stroj rozobrala, po dvoch mesiacoch čo som tam pracovala, spýtal sa ma, "ty vieš rozobrať stroj?", mala som kopec vecí na jazyku, čo by som mu povedala, ale zdržala som sa. Moja práca v Kauflande skončila skrz toho, že som bola chorá a riaditeľ mal mindráky z toho že mu tam nemá kto robiť, čiže mi dal okamžitú výpoved.

Kaufland - 05.09.2023

ChaosLand

Bývalý zamestnanec Pred 7 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Nič pozitivne

Negatíva firmy

Nezažila som aby sa človek bál ísť do prace, strašný nátlak na rýchlosť a kvalitu prace, zaučenie minimálne, brigádnici dokonca nemajú zdravotne preukazy, niektorý ani menovky čo by malo byt základ… Po mojej skúsenosti nikdy viac Kaufland si neváži zamestnancov.

Súčasný zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava Odporúča

Pozitíva firmy

nenesiete hmotnú zodpovednosť za tovar, nedávajú sa k náhrade schodky pri inventúre, dĺžka zmeny max 9,75hod, prac. prestávka min.30 a max 35 min., elektronické snímanie dochádzky, výplata načas, vykladanie na kartóny, v rozumnej miere sa dá dohodnúť s vedúcim, darčeková poukážka, vitamínové balíčky, multisport karta, zľavová karta, zamestnanecký portál connect,

Negatíva firmy

musíte zvládať prácu na viacerých oddeleniach, je to práca s ľuďmi, zmeny môžu byť 6 dní po sebe 9,75hod, to že máte skrátený úväzok neznamená, že každý deň budete pracovať napr. 4 hodiny ale podľa potreby - t.j. plánu nasadenia zamestnancov, je treba chodiť aj natlačiť košíky - či je zima, alebo leto..., na prestávku nemôžete ísť hocikedy - musíte sa nahlásiť príslušnému vedúcemu dňa a ten Vám musí povoliť, že môžete ísť! väšinou sa nerobia nočné zmeny, je potrebné vedieť pracovať z elektrickým paletovým vozíkom, stav elektrických paletových vozíkov je katastrofálny - slabé baterky, stále vybité, slabé zapracovanie - musíte byť rezistentný, hlavne zo začiatku, normy na vykladanie jedného boxu - 25 resp. 20 min...., veľká veľkosť predajne, stavanie čiel podľa noriem, plánovanie zmien max na týždeň dopredu, zmeny sa dynamicky menia podľa potrieb, NUTNÁ kontrola dochádzky - resp. zmien v nej každý deň! Nie je možné nič si plánovať vopred, flexibilné konto pracovného času - neplatí, že odrobíte za mesiac stanovený počet hodín - potom dobiehate, ak nie ste plánovaný, plánovanie počtu zamestnancov na základe hodinového výkonu, napr. ak filiálka neurobí ani 5000€ tržieb za hodinu, posielajú zamestnancov domov na náhradné voľno a je jedno, že nie je povykladané, upratané....porobené! Zastupiteľnosť je biedna. Ak máte deti, neodporúčam. Alebo teda len na to, aby ste mali príjem a hľadať niečo iné. Väčšina zamestnancov sa buď bojí povedať svoj názor - že kde by išli pracovať - kto ich zoberie, alebo je tu druhá skupina, ktorá potebuje peniaze - úver, deti, účty.... zvyšok sa len melie a strieda. Kto nevydrží viac ako dva týždne, toho ani nezaúčam. Je to zbytočne vynaložená energia. Za zaúčanie zamestnanca vôbec nič nedostanete, akurát spomaľuje vašu prácu a bez efektu budúcej pomoci. Nesmiete si prácu a ľudí pripúšťať k telu, urobiť si svoje, neriešiť intrigy a odísť. Čo sa stane v Kauflande, zostane v Kauflande. - PPO TOVAR

Odporúčanie pre management

Ako argument, že máme menšie normy na hodinový výkon ako LIDL a že ako je tu dobre je scestný!!! Treba si skúsiť, či pôjdete ľudí s elektrikou pozabíjať po predajni, pretože musíte stihnúť prácu, lebo nikto ju za Vás neurobí?!!! Čím viac ukáže PPO, že je šikovnejší, tým viac dostane úloh urobiť! Byť šikovným sa nevypláca.

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

...asi jediné, zmluva na neurčito

Negatíva firmy

slabé/nijaké zaučenie, napriek tomu, že to firma deklaruje ako prioritu pre novoprijatých, aj tu platí, že byť známym šéfa prináša "výhody", časové limity na vykladanie tovaru, málo pracovníkov na zmene, pri vykladaní absolútne nedodržiavanie predpisov ( dvíhanie bremien a limity s tým súvisiace )...

Odporúčanie pre management

...dať si záležať na zaučení pracovníkov a nesnažiť sa jedným človekom pokryť pomaly celú predajňu