Kaufland - 11.11.2020

xxx

Súčasný zamestnanec Pred 12 dňami Bratislava Perspektíva Odporúča

Pozitíva firmy

Top zamestnávateľ, ľudský prístup, platové podmienky, ferovost

Ďalšie recenzie firmy Kaufland

Kaufland - 26.08.2020

Pracovné tempo

Súčasný zamestnanec Pred 3 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

Pravidelná výplata,načas aj lístky.

Negatíva firmy

Pracujem vo filiálka 6-ty rok,začínala som na pekárni,potom domovka,pekáreň, pulty.Ani by mi nevadilo to prehadzovanie,ale mäso -pult,to už je vrchol- naťahovať sa s päť kilovými balíkmi mäsa cez pult,myslím ,že to chce Schwarzeneggera a nie ženské ruky a to ešte treba rozobrať 2-tonovú paletu aj dve,a nadriadený na to,že sa mám poďakovať kolegom, pretože sú na dovolenkách,tak moment ja som šéf alebo on,myslím,že za optimálny chod prevádzky(myslím tým nepobehovať ako splašená sliepka od syrov ku klobáska a medzitým ešte rýchlo obieliť pár Nitranov zhodiť ich do stroja,nech sa krájajú a samozrejme moje pobehovanie je doprevádzané krikom zákazníkov dožadujúcich sa obsluhy.Asi by sme sa mali doma naklonovať,lebo niekedy je to pracovné tempo na hrane,pardon aspoň 4-krát do týždňa a cez sociálku aj 7-krát.Proste je to už neúnosné.Mali by začať investovať do počtu zamestnancov,lebo si myslím, že spokojný zamestnanec, ktorý sa nenaháňa hore dole urobí efektívnejšiu prácu a aj zákazníci by to ocenili,lebo už vypadáme ako stroje.

Súčasný zamestnanec Pred 10 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

prístup k zamestnancom, výber benefitov, firemná kultúra

Negatíva firmy

nič

Súčasný zamestnanec Pred 10 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Plat načas

Negatíva firmy

Nerovnomerný prístup k zamestnancom. Kontretny prípad, keď prišla nová zamestnankyňa a po troch mesiacoch nebola schopná sa zaradiť do chodu prace a všetci ostatní jej museli pomáhať. Ináč boli oni tí zlí čo nevedia čo znamená PPO. Alebo v mojom prípade brigádnik, ktorý pracuje nadramec možnosti, berie všetky smeny ktoré môže. Keď mu zavolajú hneď pribehne a ako vďaku má to, že sa na neho vybúri vedúca pretože má zlý deň a niekto niečo nespravil tak samozrejme si to musí odžrať brigádnik. Ak sa tento prístup na našej filiálke nezmení bude to mať nepeknú dohru nie len pre túto filiálku.

Odporúčanie pre management

Spravte námatkovo kontroly na vedúcich a zistite na vlastnej koži ako sa skutočne správajú k zamestnancom. Aký pristupujú k prerozdelení prace medzi zamestnancami.