nič (výplata načas je samozrejmosť, nie privilégium čiže to ako pozitívum nerátam)
ako na pracovníka na nižšej pozícii je na vás neustále vyvíjaný extrémny tlak. zo strany zákazníkov a takisto zo strany vedenia... všetko je vždy len vaša chyba a za všetko má zle len zamestnanec... zákazníci sú kapitola sami o sebe, o ich IQ radšej pomlčím... neustála potreba pomoci pri samoobsluhe, 90% zákazníkov ani nevie ako nájsť a nablokovať si rožok no a teraz k práci samotnej - chcú po vás aby ste robili všetko, a rýchlo a nezaujíma ich že za určený čas sa také množstvo práce stihnúť nedá... neustále na vás tlačia aby ste pracovali na 120% a za každú malú chybyčku dostanete napomenutie ako keby ste spravili niečo vážne, nedajbože si dovolíte zabudnúť na jednu vec z milióna ktoré vám nakázali spraviť, to je čistá katastrofa a vy ste ten najhorší vedúce pracovníčky a manažéri by si mali uvedomiť že nie všetko sa dá stále vkuse robiť perfektne na 100% a popritom ešte stíhať milión iných vecí z roboty vždy prídem naštvaný, unavený, frustrovaný, fyzicky vyčerpaný... a ešte im je málo a stále na vás budú tlačiť... zámerne zamestnávajú málo ľudí a nútia vás robiť nadčasy a ak odmietnete tak vás zdrbú za to že nie ste "tímový hráč" a že chudák vedúca ostane na zmene sama.... nooo mali ste na to myslieť keď ste nabrali tak málo ľudí že sa nič nestíha viac ako rok v tescu nevydržíte ak nie ste človek bez chrbtovej kosti ktorý dokáže prijímať urážky od vedúcich a vnucovať sa manažerom... táto robota vás zničí a vycicia z vás posledné zvyšky nádeje ktoré ste mali pre ľudstvo končím, dovidenia a prajem manžerom aby pocítili tie straty ktoré si sami spôsobujú svojimi čím ďalej tým viac hlúpymi rozhodnutiami
Odporúčanie pre manažment? Správajte sa k zamestnancom ako k ľuďom!!! My nie sme stroje !!!
Vedenie Správanie manažérov k zamestnancom Malo zamestnancov Filozofia firmy- všetci všetko a najlepšie hneď Slabá výplata na to koľko sa človek musí narobiť Neochota vedenia a manažérov