- firemná párty - ďalšie pozitíva firmy vymizli po reštrukturalizácii v roku 2017.
- neprofesionálni zamestnanci na vyššých pozíciách, časté nekorektné správanie zo strany manažérov - zdĺhavé riešenia problémov na prevádzke - neschopný support - zamlčovanie informácií, ktoré sa týkajú zamestnancov - rušia uväzky zamestnancov ako sa im zachce - nemožno vyjednávať o plate - zamestnávateľ plánuje zamestnancom polovicu dovolenky bez dohody( áno, má na to nárok..) - personálne oddelenie neschopné riešiť problémy a podávať správne informácie - firma si viac hýčka zákazníkov ako zamestnancov - neschopnosť nastavenia optimálnej teploty na pracovisku - zrušená väčšina odmien na výročia ( práca zamestnancov väčšinou nieje ocenená ani ústne) - príšerné jedlo v jedálni, pitie sa čapuje z plesnivých nádob - kancelárie presunuté na predajnú plochu - zamestnanec sa v rušnom prostredí nemôže naplno venovať povinnostiam, časté vyrušovanie zo strany zákazníkov - krádeže v zamestnaneckých šatniach - upratovacia firma ( externá) zamestnáva vysoko neprispôsobivých občanov, feťákov alebo BEZDOMOVCOV - Tesco tento problém vraj nevie riešiť - rodinkárstvo - zrušenie športových podujatí - a mnoho, mnoho ďaľších.
viete si nájsť dobrý kolektív
vedenie obchodu sa absolútne nevedia správať k svojím zamestnancom ( treba asi spraviť školenie slušného správania sa voči zamestnancom), zamestnancom dávajú toľko roboty že ani 5ti by to za jednu smenu nestihli, sami nerobia nič len sedia v kancelárií. Nehovorím o tom aké harmonogramy sa robia že je jeden človek na smene max 2 a tí majú robiť všetko. Nehovorím o tom ak je niekto na PN alebo OČR to už ste tam absolútné sám, nikomu sa nedá smena prehodiť aby tam bol aspoň ešte niekto. Lebo ty to zvládneš aj sám 10 robôt ..10tich ľudí . A keď je niečo zle samozrejme za všetko môžete vy.
školenie slušného správania voči zamestnancom, sú tak isto ľudia ako vy. Viac pomáhať na obchode nie len sedeť na r...
Žiadne
Som sucasny zamestnanec tejto "uzasnej" firmy. Jedna vec, ktora robi Tesco vynimocnou, je absoluta nekompetentnost ludi. I na tak vysokych poziciach ako je oblastny riaditel, su zamestnani absolutne nevzdelani a nekompetentni ludia, ktori skor vyzeraju, ze pred Tescom zobru peniaze, nez, ze ho vedu. Absolutni sedlaci bez zakladov slusneho spravania, nevedia ani len podakovat ci odzdravit - Neklamem ani nezarartujem, myslim to uplne vazne. Co sa tyka samotneho (ne)fungovania firmy, nikdy nic nefunguje, ziadna novinka nie je dnom spustenia pripravena na plnohodnotnu prevadzku a od sameho zaciatku ju sprevadzaju tie najroznejsie, aj uplne primitivne problemy, ktore by v normalnej firme vedela vyriesit aj upratovacka, ale hlavne by taka situacia nenastala, kedze funkcnost by bola otestovana este pred spustenim. Eticka linka, ktora sa tvari, ze sa nu mozete obratit pri neetickom konani, existuje len "naoko" a nahlasene problemy neriesi. Ak si niekto mysli, ze vdaka vysokej inteligencii a zrucnostiam sa docka karierneho rastu, je na omyle. Inteligenciu tu totiz vedenie nema schopnost vnimat, nakolko takmer nikto tam nema IQ vyssie ako 90. Naozaj som na tejto firme za tych niekolko rokov nenasiel nic pozitivne a moje posobenie v nej sa blizi ku koncu.
Nemnožte sa, prosím. Vďaka.
Plat na cas
Firmu zaujima len zakaznik cize peniaze, zamestnanec sa moze aj roztrhnut.