Vyplata chodi na cas, poctivo odvadzaju odvody.
Okrem obdobia hodnotenia manazerov su k zamestnancom nespravodlivo prisni, maju obrovske naroky, ked niekto vypadne, nevezmu sa nepomozu - tahame vsetko sami, ignoracia bezchybnej prace, pri mensej chybu z toho uz robia vedu a davaju najavo, ze vsetci pod manazermi su lahko nahraditelni a v podstate nepotrebni. Velmi slabe fin. ohodnotenie za toto vsetko, aj ked sa stale tvrdi o zvysovani, akosi ho nepocitujeme. Chyba podpora od nadriadenych - zakaznici si casto riesia svoje komplexy prave na zamestnancoch, ktori to tisko musia trpiet a nadriadeni si sedia v kancloch "mimo realitu". Jedina podpora je tu zo strany kolegov, pretoze si prechadzaju tym istym. Samozrejme to neplati pre kazdeho manazera, su aj taki, ktori skutocne vedia ako riadit svoj team.
viete si nájsť dobrý kolektív
vedenie obchodu sa absolútne nevedia správať k svojím zamestnancom ( treba asi spraviť školenie slušného správania sa voči zamestnancom), zamestnancom dávajú toľko roboty že ani 5ti by to za jednu smenu nestihli, sami nerobia nič len sedia v kancelárií. Nehovorím o tom aké harmonogramy sa robia že je jeden človek na smene max 2 a tí majú robiť všetko. Nehovorím o tom ak je niekto na PN alebo OČR to už ste tam absolútné sám, nikomu sa nedá smena prehodiť aby tam bol aspoň ešte niekto. Lebo ty to zvládneš aj sám 10 robôt ..10tich ľudí . A keď je niečo zle samozrejme za všetko môžete vy.
školenie slušného správania voči zamestnancom, sú tak isto ľudia ako vy. Viac pomáhať na obchode nie len sedeť na r...
Žiadne
Som sucasny zamestnanec tejto "uzasnej" firmy. Jedna vec, ktora robi Tesco vynimocnou, je absoluta nekompetentnost ludi. I na tak vysokych poziciach ako je oblastny riaditel, su zamestnani absolutne nevzdelani a nekompetentni ludia, ktori skor vyzeraju, ze pred Tescom zobru peniaze, nez, ze ho vedu. Absolutni sedlaci bez zakladov slusneho spravania, nevedia ani len podakovat ci odzdravit - Neklamem ani nezarartujem, myslim to uplne vazne. Co sa tyka samotneho (ne)fungovania firmy, nikdy nic nefunguje, ziadna novinka nie je dnom spustenia pripravena na plnohodnotnu prevadzku a od sameho zaciatku ju sprevadzaju tie najroznejsie, aj uplne primitivne problemy, ktore by v normalnej firme vedela vyriesit aj upratovacka, ale hlavne by taka situacia nenastala, kedze funkcnost by bola otestovana este pred spustenim. Eticka linka, ktora sa tvari, ze sa nu mozete obratit pri neetickom konani, existuje len "naoko" a nahlasene problemy neriesi. Ak si niekto mysli, ze vdaka vysokej inteligencii a zrucnostiam sa docka karierneho rastu, je na omyle. Inteligenciu tu totiz vedenie nema schopnost vnimat, nakolko takmer nikto tam nema IQ vyssie ako 90. Naozaj som na tejto firme za tych niekolko rokov nenasiel nic pozitivne a moje posobenie v nej sa blizi ku koncu.
Nemnožte sa, prosím. Vďaka.
Plat na cas
Firmu zaujima len zakaznik cize peniaze, zamestnanec sa moze aj roztrhnut.