este stale dokazu poslat vyplatu nacas...dalsim pozitivom (aj ked neviem ci firmy) je to ze ked clovek skonci nemusi utekat niekam do obchodu ak nieco potrebuje,uz v jednom je...
tu by sa dalo toho napisat hodne ale su zakazane agresivne pripomienky,vulgarizmy atd =D ... ale skusim - nekompetente vedenie ktore sype rozne prikazy/zakazy a nariadenia bez toho aby si to sami odskusali ako to v praxi funguje (hned by ich to preslo)... malo zamestnancov a neochota prijat novych na TPP z coho vypliva ze z hrstkou ludi sa snazia udrzat v chode firmu kde by trebalo "haldu" pracovnikov... dalsim negativom je "zjednotenie pracovnej pozicie" co umoznuje prehadzovat zamestnancov medzi odd bez toho aby mal pracovnik na vyber ci tam chce ist alebo nie neviem ci negativum ale zrusili TESCO BEH PRE ZIVOT a namiesto toho dali cas od casu 3 projekty pri ktorych sa hlasuje vhadzovanim "zetonu" to velkeho valca neuvadzaju pravdive info v prac.ponukach - napr. zamestnanecka zlava 10% po odpracovani 6mes.to ano ale uz tam nenapisu ze 3% z toho sa budu zdanovat ;) ked je AKCIA na nejaky tovar tak toho tovaru pride na zaciatku akcie AKO SAFRANU a zbytok akcie sa ho zakaznici nevedia dopatrat a potom zamestnanci su TY zly lebo nieje akciovy tovar.nikoho nenapadne ze oni objednavky nerobia a niesu ani zodpovedny za dovoz zasob
zbytocne nejake odporucania,aj tak podriadenych nepocuvaju/nechcu pocut =( AK uz trvate na tom aby boli zakaznici DOSLOVA volany na ASCO pokladne,aby sa zvysila ich vyuzitelnost,tak si to najprv VYSKUSAJTE SAMI a uvidite AKO to DOKAZE zdvihnut pracovnu moralku a nasadenie ked vas zakaznik posle do vaginy (na 4 pismena (ale to iba zriedka)) alebo vas bude tak ignorovat ze sa budete citit akoby ste tam ani neboli.a potom ze sa mame na zakaznikov STALE usmievat o.O skuste sa zamysliet nad LEPSOU motivaciou pre zamestnancou nez je strach zo straty prac.miesta a nez je ta ze ked sa v tescu niekomu nepaci ze MOZE IST a ze na urade prace je dalsich XY na danu prac.poziciu alebo "mavat" vytykacimi listami
viete si nájsť dobrý kolektív
vedenie obchodu sa absolútne nevedia správať k svojím zamestnancom ( treba asi spraviť školenie slušného správania sa voči zamestnancom), zamestnancom dávajú toľko roboty že ani 5ti by to za jednu smenu nestihli, sami nerobia nič len sedia v kancelárií. Nehovorím o tom aké harmonogramy sa robia že je jeden človek na smene max 2 a tí majú robiť všetko. Nehovorím o tom ak je niekto na PN alebo OČR to už ste tam absolútné sám, nikomu sa nedá smena prehodiť aby tam bol aspoň ešte niekto. Lebo ty to zvládneš aj sám 10 robôt ..10tich ľudí . A keď je niečo zle samozrejme za všetko môžete vy.
školenie slušného správania voči zamestnancom, sú tak isto ľudia ako vy. Viac pomáhať na obchode nie len sedeť na r...
Žiadne
Som sucasny zamestnanec tejto "uzasnej" firmy. Jedna vec, ktora robi Tesco vynimocnou, je absoluta nekompetentnost ludi. I na tak vysokych poziciach ako je oblastny riaditel, su zamestnani absolutne nevzdelani a nekompetentni ludia, ktori skor vyzeraju, ze pred Tescom zobru peniaze, nez, ze ho vedu. Absolutni sedlaci bez zakladov slusneho spravania, nevedia ani len podakovat ci odzdravit - Neklamem ani nezarartujem, myslim to uplne vazne. Co sa tyka samotneho (ne)fungovania firmy, nikdy nic nefunguje, ziadna novinka nie je dnom spustenia pripravena na plnohodnotnu prevadzku a od sameho zaciatku ju sprevadzaju tie najroznejsie, aj uplne primitivne problemy, ktore by v normalnej firme vedela vyriesit aj upratovacka, ale hlavne by taka situacia nenastala, kedze funkcnost by bola otestovana este pred spustenim. Eticka linka, ktora sa tvari, ze sa nu mozete obratit pri neetickom konani, existuje len "naoko" a nahlasene problemy neriesi. Ak si niekto mysli, ze vdaka vysokej inteligencii a zrucnostiam sa docka karierneho rastu, je na omyle. Inteligenciu tu totiz vedenie nema schopnost vnimat, nakolko takmer nikto tam nema IQ vyssie ako 90. Naozaj som na tejto firme za tych niekolko rokov nenasiel nic pozitivne a moje posobenie v nej sa blizi ku koncu.
Nemnožte sa, prosím. Vďaka.
Plat na cas
Firmu zaujima len zakaznik cize peniaze, zamestnanec sa moze aj roztrhnut.