plat na čas
Chcú po vás aby ste robili všetko a stíhali naraz aj vykladať, aj zlacňovať, aj zároveň obsluhovať pokladne + samoobslužné pokladne aj upratovať a to všetko prosím pekne máte stihnúť za hodinu. Manažment kompletne odtrhnuty od reality, po jednom človeku chcú aby stihol za hodinu urobiť prácu ktorá by trvala 2 hodiny trom ľuďom!
Žiadne
Som sucasny zamestnanec tejto "uzasnej" firmy. Jedna vec, ktora robi Tesco vynimocnou, je absoluta nekompetentnost ludi. I na tak vysokych poziciach ako je oblastny riaditel, su zamestnani absolutne nevzdelani a nekompetentni ludia, ktori skor vyzeraju, ze pred Tescom zobru peniaze, nez, ze ho vedu. Absolutni sedlaci bez zakladov slusneho spravania, nevedia ani len podakovat ci odzdravit - Neklamem ani nezarartujem, myslim to uplne vazne. Co sa tyka samotneho (ne)fungovania firmy, nikdy nic nefunguje, ziadna novinka nie je dnom spustenia pripravena na plnohodnotnu prevadzku a od sameho zaciatku ju sprevadzaju tie najroznejsie, aj uplne primitivne problemy, ktore by v normalnej firme vedela vyriesit aj upratovacka, ale hlavne by taka situacia nenastala, kedze funkcnost by bola otestovana este pred spustenim. Eticka linka, ktora sa tvari, ze sa nu mozete obratit pri neetickom konani, existuje len "naoko" a nahlasene problemy neriesi. Ak si niekto mysli, ze vdaka vysokej inteligencii a zrucnostiam sa docka karierneho rastu, je na omyle. Inteligenciu tu totiz vedenie nema schopnost vnimat, nakolko takmer nikto tam nema IQ vyssie ako 90. Naozaj som na tejto firme za tych niekolko rokov nenasiel nic pozitivne a moje posobenie v nej sa blizi ku koncu.
Nemnožte sa, prosím. Vďaka.
Plat na cas
Firmu zaujima len zakaznik cize peniaze, zamestnanec sa moze aj roztrhnut.
Tesco ma už svoje pekné časy za sebou,pracujem v tejto firme už zo 20 rokov,ale takýto bordel ako je tam teraz ešte nebol,prázdne regále,nemá kto vykladať,nemá kto sedieť v pokladni,nemá kto upratovať,tzv.menezeri neschopný,otrasné správanie,no nedávam tomu už veľa a Tesco skončí.
nič (výplata načas je samozrejmosť, nie privilégium čiže to ako pozitívum nerátam)
ako na pracovníka na nižšej pozícii je na vás neustále vyvíjaný extrémny tlak. zo strany zákazníkov a takisto zo strany vedenia... všetko je vždy len vaša chyba a za všetko má zle len zamestnanec... zákazníci sú kapitola sami o sebe, o ich IQ radšej pomlčím... neustála potreba pomoci pri samoobsluhe, 90% zákazníkov ani nevie ako nájsť a nablokovať si rožok no a teraz k práci samotnej - chcú po vás aby ste robili všetko, a rýchlo a nezaujíma ich že za určený čas sa také množstvo práce stihnúť nedá... neustále na vás tlačia aby ste pracovali na 120% a za každú malú chybyčku dostanete napomenutie ako keby ste spravili niečo vážne, nedajbože si dovolíte zabudnúť na jednu vec z milióna ktoré vám nakázali spraviť, to je čistá katastrofa a vy ste ten najhorší vedúce pracovníčky a manažéri by si mali uvedomiť že nie všetko sa dá stále vkuse robiť perfektne na 100% a popritom ešte stíhať milión iných vecí z roboty vždy prídem naštvaný, unavený, frustrovaný, fyzicky vyčerpaný... a ešte im je málo a stále na vás budú tlačiť... zámerne zamestnávajú málo ľudí a nútia vás robiť nadčasy a ak odmietnete tak vás zdrbú za to že nie ste "tímový hráč" a že chudák vedúca ostane na zmene sama.... nooo mali ste na to myslieť keď ste nabrali tak málo ľudí že sa nič nestíha viac ako rok v tescu nevydržíte ak nie ste človek bez chrbtovej kosti ktorý dokáže prijímať urážky od vedúcich a vnucovať sa manažerom... táto robota vás zničí a vycicia z vás posledné zvyšky nádeje ktoré ste mali pre ľudstvo končím, dovidenia a prajem manžerom aby pocítili tie straty ktoré si sami spôsobujú svojimi čím ďalej tým viac hlúpymi rozhodnutiami
Odporúčanie pre manažment? Správajte sa k zamestnancom ako k ľuďom!!! My nie sme stroje !!!