Recenzie, skúsenosti a hodnotenia zamestnávateľov

Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.

Najnovšie hodnotenia

New Yorker - 05.11.2024

Fajnovo

Súčasný zamestnanec Pred 6 mesiacmi
Súčasný zamestnanec Pred 6 mesiacmi Púchov Perspektíva
Zobraziť najnovšie hodnotenia Ohodnotiť zamestnávateľa
Zoradiť podľa:

Hodnotenie

Podľa odporúčania

Perspektíva firmy

Zobraziť hodnotenia od

Súčasný zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava

Pozitíva firmy

sem tam fajn ludia

Negatíva firmy

neskutocne vela prace, absolutne nekompetentny mangment a partner

SUPTel - 10.11.2023

Praca v SUPTel

Súčasný zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava

Pozitíva firmy

Prijmu vas ihned

Negatíva firmy

Strhavaju osobne ohodnotenie aby nemuseli vyplatit plnu mzdu

Súčasný zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Aj v neistým časoch firma zarába ...online priestor ale zamestnanec to nevidi...

Negatíva firmy

Žalostne ohodnotenie ani minimálna mzda po 13 rokoch odrobenych... hmotna zodpovednosť ale platove ohodnotenie 0 bodov. Aj té malé benefity co sa dali privyrobyť na zreboch %z predaja sú preč...teraz vymyslený koeficient troch faktorov v konečnom dôsledku zamestnancov obrali aj o to malo... kto by chcel žiť len z takej vyplaty mal by to tazke..

Odporúčanie pre management

System odmeňovania zmeniť a adekvátne ohodnotit

Pozitíva firmy

Obedy, fitness

Negatíva firmy

Zlé vedenie, rodinkárstvo Mizerný plat ktorý nerastie ani rokmi vo firme môžete robiť čo chcete aj tak nebudete mať viac ako 800€.

LPP - 12.10.2023

LPP

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Banská Bystrica

Pozitíva firmy

Finančné ohodnotenie

Negatíva firmy

Extrémne veľa prace na minimum zamestnancov, niekedy robíš za 2-3 ľudí, dochádzka ani nevravím tam aby nemal človek svoj život keď máš deti tak aspoň dobre ze vedia ze si ich mama lebo ich vidíš minimálne, tiež ak pracujú v jednej prevádzke viacerí rodinný príslušníci to je des a je to citeľne doslova rodinkarstvo .... to isté príjem eshopovych vrátok na predajňu je des 35veci z jedného balíka hodnota cca 600eur ľudia čakajú nervózny nadávajú kým to človek prijme no nedomyslene to majú

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom

Pozitíva firmy

Náplň práce

Negatíva firmy

Stres, vulgarizmy, dezorganizacia, zlá logistika

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava

Pozitíva firmy

ak je dobry kolektiv tak super

Negatíva firmy

nastup novych menezerov/ odpad z inych firiem ktorym nezalezi na ludoch, planeo poistovnictvo, plus predavac rovna sa upratovacka, sluha , vykladac kamionu , opravar, prerabac predajni .firma bola pekne rozbehnuta a dokazali si vychovat svojich ludi no to uz je prec a ide to dolu vodou

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava

Pozitíva firmy

Mzda na čas

Negatíva firmy

Pracovala som v Kauflande na oddelení pultov. Čo sa týka samotnej práce, tá ma bavila, ale počase som mala pocit, že pracujem na celých pultoch sama. Čo sa týka vedenia, nebudem ani komentovať. Ked človek lieta celý den, je logické, že sa spotí a náhle prechladne a to nevravím o tom koľko krát som bola seknutá a podobne. Ked sa rozhodnete ísť na PN automaticky dáte vedieť ako prvému vedúcemu pultov a on je povinný poslať túto infomáciu dalej. To sa asi nestalo nakoľko mi další den vyvolával riaditeľ a aj personálna so slovami "čo to má znamenať, kde som ?" a pod. Čo sa týka pracovného času, pracovala som z minúty na minútu, pretože rozpis sa menil každú chvíľu a to, ani nevravím o tom zadalení dní, kedy som pracovala aj týžden vkuse ranné smeny. Pokial dobre viem a dobre som počula, na oddelení mäsa, by mal pracovať mäsiar, ktorý o tom mäse vie niečo viac, ako dievča čo tam pracuje 8 mesiacov a z toho prvý krát na mäsa ma dali vo štvrtok čo asi ako každý vie je ten najťažší den v týždni a ešte k tomu prišla kontrola a zákazník mi dal studenú sprchu ked som mu nevedela odpovedať na otázku či je to mäso zadné alebo predné, + že som nemala za to ani zaplatené kedže som bola pridelená na párkoviny, syry a salámy. Mala som šťastie, že som mala ochotného kolegu, ktorý mi aspoň vysvetlil ako sa zapisujú jednotlivé veci pri mäse. Týmto som chcela len povedať, že ludia ktorý pracujú v kancelárií a riadia sa číslami asi reálne nestáli na prevádzke a nezažili si to. Ešte jedna taká vec - ked sa nám pokazil stroj na krájanie, riaditeľ behal okolo mňa, ako splašená sliepka a tváril sa ako on všetko vie pritom nevedel ani rozobrať stroj a zistiť v čom je chyba, ked som stroj rozobrala, po dvoch mesiacoch čo som tam pracovala, spýtal sa ma, "ty vieš rozobrať stroj?", mala som kopec vecí na jazyku, čo by som mu povedala, ale zdržala som sa. Moja práca v Kauflande skončila skrz toho, že som bola chorá a riaditeľ mal mindráky z toho že mu tam nemá kto robiť, čiže mi dal okamžitú výpoved.

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Košice Perspektíva Odporúča

Pozitíva firmy

- celkom prijemne pracovne prostredie, nove priestory - flexibilny home office - multisportka, benefity - parkovanie takmer v centre mesta - dobra firma na start vo svete IT, pokial maju prave otvorene nejake trainee pozicie

Negatíva firmy

- vsetko zalezi na akom ste projekte a akeho mate manazera, tvrdia ze pravidla su pre vsetkych rovnake ale co manazer to ine postupy, citit to pri postupoch na seniornejsiu poziciu a pri zvysovani platu - seniorita niektorych ludi je velmi otazna, casto krat sa stalo ze prisiel senior ktory bol zaseknuty v technologiach 10 rokov dozadu alebo neschopny normalnej komunikacie - 13 "plat" - je rozdeleny na 2 casti, polka k vyplate v lete a polka pred vianocami, ale je to fixna suma, najjuniornejsi plat, a nezalezi od seniority, takze je to skor taky bonus - firemne akcie su slabsie ako pred covidom, firemne ranajky su raz za mesiac co je sice fajn ale vyzera to na boj komu sa co ujde a ci vobec - body leasing - niektory ludia skoncia na uplne zahranicnom projekte napriklad pre izrael ale US - strasne vela mitingov casto krat uplne zbytocnych, kazdo denne mitingy so zakaznikom ktory sa snazi robit mikro management, medzi ludmi panuje pocit ze sa im nedoveruje a casto krat zakaznik zasahuje do veci do ktorych by nemal, meniace sa requirementy zo strany zakaznika atd, - vela byrokracie, zbytocnych vnutro korporatnych skoleni a podobnych blbosti na pravidelnej baze ale to je asi v kazdom korporate - su ludia ktory realne ani nic dokopy nerobia len tak prezivaju z projektu na projekt a manazment to nevidi alebo im to nevadi, napr riesia task na par minut cely den alebo niekolko dni, a to nastve ked sa niekto snazi - slovensko patri pod vedenie Ukrajiny - takze nie je budget tu a tam lebo UA, jasne pomahat treba ale ludi to postupne prestane bavit - v minulosti vela suflikovych projektov z ktorych nic nebolo a potom sa muselo prepustat

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Košice Odporúča

Pozitíva firmy

Moznost homeoffice korporatne ranajky sem-tam daky teambuilding (projektove a korporatne) nastup na urovni beznych trhovych ohodnoteni vela projektov - v pripade potreby vedia prehodit na ineho koncoveho zakaznika pristup ku skoliacim materialom (v urcitych pripadoch aj vramci beznej pracovnej doby) uhradzaju faktury v termine ak to chcete ako "strednodoby" kontrakt (1 max 2 roky) - na pozbieranie skusenosti - OK

Negatíva firmy

Z dlhodobeho hladiska narast miezd/ohodnotenia je limitovany korporatnymi pravidlami, a teda nepokryje ani inflaciu. Cim dlhsie ste vo firme, tym viac sa vzdalujete vasej aktualnej trhovej hodnote. Bezna prax je, ze clovek novo prichodzi na obdobnu pracovnu poziciu ma o 10ky percent vyssiu mzdu, ako vy - so skusenostiami z konkretneho projektu a znajuci domenovu problematiku zakaznika. Cas straveny na sluzobnej ceste mimo pracovnu dobu "darujete" firme, vo vacsine bez naroku na odmenu/nahradne volno (chapte -> cestujete 20 hodin ku koncovemu zakaznikovi na druhom konci planety, vyrazas cez vikend, aby ste boli u zakaznika v pondelok, do opracovanych sa rata iba 8h v pondelok - u zakaznika). Ako B2B to viete dat na fakturu, zamestnanci tento benefit nemaju. Ziadne vlastne produkty, da sa na nich pozerat ako na "agenturu" s pridanou hodnotou perioda vymeny pracovnych zariadeni je cca 4 roky. vdaka security bloatware je aj nove zariadenie pomale a po rokoch uz vyzaduje solidne mnozstvo trpezlivosti tak - ako v kazdej firme, ked ukazete, ze viete robit, za odmenu vam pridaju dalsiu robotu a robite za cely tim (samozrejme, plat celeho timu vam uz nedaju) vo vela pripadoch hierarchicka struktura je poskladana z "yes"-manov, ludi co na vsetko povedia ano, ano, vybavime, vyriesime. ked s danou poziadavkou zacnete otravovat po pol roku znovu, tak pocujete zas a opat to iste "yes" ... samozrejme - vysledok sa nedostava ...

Odporúčanie pre management

Udrziavat zamestnancov s vykonnostou aj mzdami, nie len recami o krajsich zajtrajskoch kompenzovat cas darovany firme