Súčasný zamestnanec Pred 4 roky Bratislava

Pozitíva firmy

Vyplata bola na cas.

Negatíva firmy

Chcem napisat moju skusenost vo velkosklade v Seredi: Prvi krat som pracoval v lidli ako brigadnik vo Velkosklade. Mam vela negativnih skusenosti, som tam prvi krat pracoval a dali ma pracovat ako keby som tam uz robil dlhy cas. Nebolo niake zaucanie, ucil som sa tak ze som musel ihned robit ako aj druhi zamestnanci, ak som nieco chybil, a robil som dost chybov, lebo je to velmy velky sklad, veduci nadavali ze preco tak pomaly pracujem, ak som meskal na niskozdviznom voziku, ak mi padol tovar atd... NZV som nikdy nevozil, a razom som ho musel pouzivat a rozvazat tovar s paletami. Nadavali mi aj zamestnanci ked som chybil, lebo oni potom museli viac robit,lebo boli objednavky a bol urcity pocet kolko sa muselo urobit za smenu. Objednavok bolo mnoho. Bol som tam cca mesiac. Je tam vela robote, ale vsade treba pracovat vela, ale mohli aspon 2-3 dni urobit zaucanie. Ked som skoncil smenu 12h., Opituvali sa ma ze ci mozem zostat este aj 12h.

Ďalšie recenzie firmy Lidl

Lidl - 12.02.2024

Pohovor

Bývalý zamestnanec Pred 2 mesiacmi Bratislava

Negatíva firmy

Majú napísané že môže človek robiť aj na čiastočný úväzok preto som sa prihlásila lebo mám 3 ročne dieťa žeby som robila od nieakej 8 do 15-17 no na miesto toho aby mi dali normálnu prácu ma chceli zamästat ako upratovačku pre vsetko ešte aby som aj tovar dokladala a ešte aj na pokladni bola keďže lidl nemá upratovačku bolo by všetko na mne keby bolo zle upratané mala by som problém

Bývalý zamestnanec Pred 7 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

- Benefity - Plat

Negatíva firmy

- Pracovný čas: Je síce flexibilný a môžete si povedať, kedy chcete pracovať, ale nie vždy vám vyhovejú. Okrem toho neustále pracovný čas naťahujú na maximálny počet hodín, ktoré môžete za týždeň odrobiť z dôvodu nedostatku zamestnancov. - Práca: Ide o fyzicky náročnú prácu, avšak problém je najmä v tom, že si nevážia snahu zamestnancov. Všetko musí byť rýchlo a pekne urobené, avšak obe tieto kritériá väčšinou nie je možné splniť naraz presne podľa očakávaní nadriadených, a tak dostanete vynadané nech už sa snažíte akokoľvek. Môže sa stať, že sa ani nedostanete na prestávku, pretože najprv musí byť všetko vyložené a upratané, čo sa častokrát nestíha. Novým zamestnancom sa nikto nevenuje a všetko sa musia "za pochodu" naučiť sami, čo má za následok robenie chýb, za ktoré vám bude opäť vynadané. - Kolektív: Na každej predajni je to iné, avšak z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že ohováranie a ponižovanie bolo na dennom poriadku, vždy sa našlo niečo, za čo mohli človeka skritizovať. Vedenie sa k zamestnancom správa ako k otrokom/veciam (česť výnimkám), vôbec si nevážia nových zamestnancov a berú ich iba "do počtu". Neustále porovnávanie zamestnancov - kto pracoval viac, kto menej, kto je viac šikovný, kto je pomalý, atď. Táto negativita medzi kolegami následne vedie k zhoršenému psychickému zdraviu zamestnancov, čo časom môže vplývať aj na fyzické zdravie. Vôbec sa nečudujem, že mnoho zamestnancov odchádza, pretože tento neustály tlak na psychiku človeka časom riadne vyčerpá.

Odporúčanie pre management

Odporúčam vedeniu správať sa k zamestnancom viac ľudsky a namiesto neustálej kritiky a nadávania zamestnancov riadne preškoliť, venovať sa im a neočakávať, že sa všetko naučia sami.

Lidl - 01.06.2023

Hodnotenie

Súčasný zamestnanec Pred 11 mesiacmi Bratislava Perspektíva Odporúča

Pozitíva firmy

Stabilita, plat,

Negatíva firmy

Nikdy nevyhoviete každému

Lidl - 06.04.2023

Nespokojnosť

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Celková práca Rôzne úväzky Zmluva na dobu neurčitú Ak je dobrý kolektív je všetko dobré

Negatíva firmy

Plat je rozdelený na prvu a druhú triedu Neustála buzerácia od vedúcich Niekedy náročná práca za málo peňazí Školenie nulové musíš sa to naučiť sám není to všetko tak ako bolo povedané na pohovore Chcú stále maximálny výkon ktorý niekedy je nesplniteľny Najhoršia predajňa v Rožňave kde neustále buzeruje zástupca ktorý má väčšie slovo ako manažér a ma zle správanie voči novým ľuďom ktorý nastúpia

Odporúčanie pre management

Preveriť si poriadne asistentov a zástupcov ako sa majú správať k zamestnancom a dať poriadne školenie novým zamestnancom