Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.
malo roboty
ziadna perspektiva do buducna, centrala spomalena na kazdom oddeleni, vybavenie klienta s poziadavkou o uver maraton, slabe vedenie a vyskolenie zamestnanca, Mr. F. veduci klientskej na Slovensku na velmi nizkej urovni
Výplata na čas
Zle finančné ohodnotenie na niektorých postoch, neschopnosť vyriešenia banalnych chýb na prevádzkach, vedenie berie každú prácu naviac ako samozrejmosť, mate pocit ze ste len číslo bez vlastného života
Výplata načas
Malo zamestnancov, zle plánovanie pracovnych zmien,chovanie vedúcich...neustály stres.Ziadny čas na rodinu a záľuby...
Kolektív
Pred tým, ako som nastúpila som si čítala recenzie. Teraz už viem, že všetky boli bohužiaľ pravdivé. Školenie slabé- minimálna príprava na realitu, teamlidri nemajú absolútne čas, častokrát vam nemá kto pomôcť, plat slabý. Neodporúčam
Mzdy a stravne nacas Da sa dohodnut o volne, skorsom odchode atd.
Mzda je velmi smutna, zakladna cast je na absolutnom minime, zvysok si musi predavac zatobit sam. Vikendy su zaplatene avsak to s konecnou mzdou nema asi nic moc spolocne. Firma zije ako kazda ina, na predlzenej zaruke. Pre predavaca je kolkokrat velmi trapne a blbe silou mocou presviedcat s vedomim, ak nepredam, dostanem par teplych slov. Pocas vianoc si clovek vie zarobit lepsie, visc sa predava, ale to je vsetko. Vianocnych odmien ani ziadnych inych sa clovek nedocka.
- na to že je to "len" práca v obchode tak veľmi dobre platená a to je asi tak jediné pozitívum, keby LIDL neplatil tak dobre tak ako zamestnávateľ by zaostával za ostatnými nemenovanými obchodmi s ktorými mám skúsenosť tiež - stabilný zamestnávateľ, práca je istá - zvyšovanie platov po určitom čase - moderná výbava - na pracovnom pohovore vás dopredu upozornia do čoho idete (sústredenie firmy hlavne na čísla a výkon)
v prvom rade, chcem túto recenziu zachovať ako anonymnú, preto nebudem poskytovať info o sebe ani o konkrétnej prevádzke kde som pracoval, ale budem hovoriť vo všeobecnosti - ten dobrý plat si odmakáte - nadčasy samozrejmosť, neodporúčam ľuďom s rodinami, 9-12 hodín minimálne 3-4 krát do týždňa, víkendy ani nehovorím - vykladanie tovaru - chcú po vás hneď aby ste všetko vedeli a rýchlo ale zároveň aj pekne (to sa väčšinou nedá, takže budete stále kritizovaní, buď niečo spravíte pekne ale pomaly alebo rýchlo ale zas budú mať problém že to nie je pekne, proste neustály nátlak, stres, nervy, ponáhľanie sa, chaos) - neocenia vašu snahu, čo je veľmi demotivujúce, snažíte sa ako viete a aj tak vás z**bú a budú vás naháňať, čoho výsledkom je že sa na to proste postupom času vykašlete keď vašu snahu nikto nevidí, čo má za následok zase viac kritiky/nátlaku/mikromanažmentu - pokladňa - treba sa učiť kódy, dá sa blokovať aj bez kódov ale zase, chcú po vás maximálny výkon a rýchlosť takže očakávajú že sa naučíte kódy na pečivo/zeleninu atď aby ste to nehľadali ale hneď blokovali - toto je individuálne - ale pracovný kolektív - ohováranie, porovnávanie kto pracuje viac a kto menej, výsledkom čoho je nezmyselné napätie medzi kolegami kvôli tomu, to napätie medzi kolegami a stres sú cítiť vo vzduchu - riaditelia neustále tlačia na manažment, ktorý potom musí tlačiť na zamestnancov
- skúste sa k zamestnancom a manažérom predajní správať aspoň trochu ako k ľuďom - netreba nutne znižovať produktivitu/výkon ale vrelo by som odporučil preškoliť vedúcich pracovníkov a manažérov predajní v oblasti zvládania stresu a motivácie pracovníkov (učiť ich ako byť viac ľudské, oceniť snahu aj keď nie vždy všetko ide podľa plánu, poradiť, nie zdrbať ľudí atď.) - stres a napätie vytvára veľmi demotivujúce pracovné prostredie a ja sa vôbec nedivím že toľko ľudí ako rýchlo prídu tak aj odídu - treba s tým niečo spraviť a udržíte si tak viac ľudí dlhodobo
Zaujímavé pozície
Work-life balance, meniace sa požiadavky na pozíciu, nejasná komunikácia
Kancelarie Večierky
- vela prace za malo penazi - minimalne sance karierneho postupu - vela toxických ludi a tym padom zla atmosfera na pracovisku - slaba motivacia zo strany nadriadenych
Zamestnanecke zlavy
Zaostaly system, zaostaly manazment. Zazemie na predajniach. Manazment robia vacsinou mladi chalani, ktori nemaju sajnu, ako to na prevadzkach chodi a ako by sa malo menezovat. Ked sa vam dari, tak su vsetci ticho. No pri prvom probleme, ktory ani nemusite sposobit vy, vas hodia cez palubu a daju vam to vyzrat. Nerealne vysoke ciele, ktore su dlhodobo nesplnitelne. Firma dvoch tvari. V reklamach sa prezentuje nadcasovo az futuristicky, na predajni zakaznici cakaju v rade, lebo zas nejde system. Zazemie pre personal vyzera horsie, nez vysokoskolske internaty. Pocitace snad zazili este Windows 98 a citacky aj 95. Vsetci vedia vsetko a nikto nevie nic. V celej firme vladne chaos a chcu po vas aby ste vedeli vsetko na profesionalnej urovni od logistiky po legislativu, zatial co na centrale je na kazdu poziciu specializovany clovek. Znudeny menezment chodi kontrolovat predajne a zamerne hladaju chyby. Ked uz nie je co vytknut, zacnu vam kontrolovat prach aj pod nabytkom. Cele fungovanie firmy posobi demotivacne a vy sa vlastne nemate na koho obratit, lebo vacsinou su nedostupni, alebo vam skratka nevedia poradit. Velmi zla a slaba az nulova komunikacia zmien vo firme. Velmi vela komunikacnych kanalov a dat - mail, teams, asana, powerbi, sharepoint, wiki, intranet...neviete kde sa kedy co zmeni, pribudne, odbudne, je to nerealne vsetko odsledovat a pri tom este podavat vykon na predajni. Realna pracovna doba prevysuje otvaracie hodiny - rano chodite viac, nez o hodinu skor aby ste naskladnili tovar, nasledne 12 hodin predavate a riesite vsetky vyssie spomenute veci. Po zatvoreni vas caka dalsia hodina na pripravenie tovaru a skladu. Tieto hodiny NEMATE ZAPLATENE. Alza nepreplaca nadcasy, ste plateni od vykonu a menezment nabada, aby ste si dochadzku zadavali iba na otvaraciu dobu - aby ste mali papierovo lepsi vykon, co je koho po tom, ze ste tam o 2 hodiny dlhsie, ze? Medzi kolegami, hlavne vedenim prekypuje falos. Ohovaranie a nasledne klamstva. Po za chrbat ste na nic, ked sa stretnete osobne tak sa nahodia falosne usmevy a vsetko zrazu klape. Neustale tlaky z hora a vas z prevadzky, ktory mate priamu spatnu vazbu od zakaznikov nikto neposlucha. Zakaznik si moze vymysliet na vas staznost a firma vas potopi! Vobec to nebude ani riesit, hned sa zakaznikovi ospravedlnia a vy mate problem! Na osobny zivot ZABUDNITE! Mate volny den? Pripravte sa na pretlak sprav v pracovnej skupine o vsetkom a zaroven o nicom. Pripravte sa ze vam menezer bude volat pocas volneho dna, ze ste neurobili to to a to a co vsetko mate urobit, ked pridete do prace. Pripravte sa na to, ze budete mat rozplanovany volny den a zrazu vas stiahnu do roboty. To, co v inych firmach robia 3 ludia tu pozaduju od jedneho. Samozrejme za vyplatu iba za jedneho. Firma sa vsade prezentuje a chvali ako je nad vecou, ako je technologicky vyspela. Zamestnanci to vidia trochu inak. Najviac kazdeho, kto robi v alze stve, ze cita clanky, ako sa alze dari, aky ma narast obratu, zisku a zamestnanci dostavaju stale postihy, pokuty a nerealne ciele, aby ich nesplnili, aby ich alza nemusela zamsetnancom zaplatit. Ciel alzy je nechat vsetko na "stroje" a ludi uplne eliminovat. Dokazom toho je zatvaranie prevadzok a rozsirovanie alzaboxov. Som zvedavy, ako vam zakaznik natrepe do neustale pokazenych alzaboxov televizor na reklamaciu. Zatvorite prevadzky, vyhodite ludi a budete muset najat technikov, ktori budu mat dennodenne kopec vyjazdov, pretoze tie alzaboxy viac nejdu, ako idu. Slepa vetva, alza coskoro padne na hubu. Uz sa to prejavuje tym, ze zamestnaju kazdeho, kto ma 2 ruky, 2 nohy a vie rozpravat. Obrovska fluktuacia. Ruky prec od tejto potapajucej sa trosky menom Alza.
Bezvyznamne. Manazment ma na haku. Vsade boli, vsetko videli, su bezchybni a jedinecni....v ich hlavach.
Možnosť manažovať svoje voľno, výplata načas, možnosť home office, platené odvody a príspevok na stravu aj počas dovolenky.
Nesplniteľné ciele predaja v súčasnej dobe. Obrovský tlak na zamestnancov. Vedenie ma vždy pravdu. Účelové hľadanie aj tých najmenších chýb, odmenené zrážkami zo mzdy. Arogancia, urážky, hulvatske jednanie vedenia a supervizorov. Ak má agent horší mesiac, je degradovany na podradnejsie ankety, z ktorých je problém sa vyhrabat, lebo na nich predať niečo sa rovná zázraku a v konečnom dôsledku žije každý mesiac v strachu ci ho nevyhodia. Home office ako možnosť je fajn, kým nezistis, že nedostaneš príspevok na net a elektrinu. Iné firmy s home officom tieto príspevky dávajú. Tu home office považujú za benefit a to, že môžeš pracovať z domu si vlastne zaplatíš. Firma ide dolu vodou, čo je trendom asi u mnohých v tejto dobe. Lenže tu, za nízke predaje môže vždy len a len operátor, bez ohľadu na to, že ľudia by aj kupovali, ale proste nemajú za co a majú iné priority, ako strava a bývanie. Veľké sklamanie a frustrácia, neodporúčam.
Prispôsobiť sa aktuálnej situácii na trhu, znížiť neumerny tlak na zamestnancov, dovoliť im mať svoj názor bez potrestania a celkovo zmeniť prístup k zamestnancom.