Koncepcia značky Clinique
Koncepcia, ktorá bola základom značky Clinique, sa stala účinnosťou všetkých výrobkov vyrábaných spoločnosťou.
Špecialisti spoločnosti neustále spolupracujú so zdravotníckymi zariadeniami a profesionálnymi kozmetológmi s cieľom ponúknuť svojim zákazníkom mimoriadne kvalitné výrobky, ktoré zaručujú viditeľné výsledky.
História značky sa začala vytvorením línie kozmetiky Clinique
Keď si švagriná zakladateľa slávnej kozmetickej spoločnosti Estee Lauder prečítala v časopise Vogue rozhovor s vynikajúcim odborníkom v oblasti dermatológie a kozmetológie Normanom Orentrekom. Lekár tvrdil, že pri správnej starostlivosti môžete pokožku urobiť dokonalú, bez ohľadu na to, aká je od prírody. Vedenie Estee Lauder navrhlo spoluprácu Normanovi Orentrekovi, ktorého výsledkom bola starostlivosť o kozmetiku Clinique, predstavená v niekoľkých sériach.
- Kozmetika Clinique 3-Step Skin Care System;
- Anti-Ageing;
- Body Care;
- Cleansers and Exfoliators;
- Eye and Lip Care;
- Skin Supplies for Men;
- Sun Protection;
- Superdefense a ďalšie.

Vedecký prístup, jedinečné vzorce a starostlivo vybrané ingrediencie urobili z výrobkov značky čarovný prútik pre každú ženu, ktorá sa usiluje o dokonalý vzhľad. Po ošetrovacích výrobkoch sa objavila séria dekoratívnej kozmetiky Clinique, ktorá maskuje existujúce nedokonalosti a zdôrazňuje dôstojnosť. Spoločnosť tu vynikala aj tým, že spotrebiteľom ponúkala nielen širokú paletu odtieňov a bohatý sortiment, ale aj výrobky, ktoré umožňujú starostlivosť o pleť. V súčasnej dobe každá žena sníva o kúpe Clinique kozmetiky.
Spoločnosť vytvorila špeciálnu líniu parfumérie Clinique, ktorú si určite bude chcieť kúpiť každý znalec. Značka uviedla svoju prvú vôňu na trh v roku 1971 a odvtedy sú parfumy Clinique nemenej populárne ako kozmetické výrobky. Parfémy pre ženy a mužov sa rozlišujú jasnými a nezabudnuteľnými kompozíciami, ktoré dávajú extrémne pozitívne emócie a náboj pozitívnej energie po celý deň.
Prevenciou filozofie vône značky a jej voňavej vizitky sú parfémy Clinique Happy, vydané v mužskej a ženskej verzii. Ľahká kvetinovo-drevitá vôňa mnohým sa páčila a stala sa symbolom tepla, slnka a dobrej nálady v jednej fľaši.
Články, ktoré by vás mohli zaujímať

Chcete , aby bola vaša práčka čo najdlhšie ako nová? Doprajte jej toto
Ak chceme, aby bola naša bielizeň po vypraní dokonale čistá, musí byť práčka vo výbornej kondícií, a teda hygienicky čistá, bez usadeného vodného kameňa a zvyškov pracích prostriedkov.

Priemerná mzda v EÚ: Kde si zarobíte najlepšie?
Nie všetci v Európskej únii zarobia rovnako. Priemerná mzda sa líši štát od štátu. Kde zarábajú najviac, aká je priemerná mzda v EÚ v porovnaní s priemernou mzdou na Slovensku?

Home office: Benefit modernej doby
Home office alebo „prácu z domu“ v súčasnosti využíva čoraz viac ľudí. A mnohé firmy ho majú na zozname benefitov, ktoré poskytujú. Ako to ale je v skutočnosti? A ako home-office funguje?